Author Topic: LUKITTU: Kynsintää ja raatelua  (Read 181659 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
Re: Kynsintää ja raatelua
« Reply #1410 on: 28.06.2005 klo 21:43:18 »
.. Tuolla on jotain mun kuvituksia ja valokuvia. Käykäätten kattomassa! ..

Lasse! Räjäytit juuri nyt mun monitorin sirpaleiksi!! Kuvissasi on mielettömät resot (>1600x1200) Varmana saat joltakin nyt remmiä ..

Näin nopeat huomiot -- Arska, kiva rempseä ote ja terävä toteutus. Mukavan haaleat värit tässä vaan plussaa, vai onko edes digiväritystä?

Huuhaa .. outo oliko. Tiukampi ja harkitumpi mustan käyttö voisi elävöittää ja antaa muotoa. Nyt ei oikein saa "tuntoa" hahmosta.

Hazart .. ripsautteleva tyyliote sopii Leppikseen. Antaa eloa ja dynamiikkaa. Sopivan pelkistettyä myös. Mutta ekan oik. käsi antaa pinnan vähennyksen. Tokan kuvakulma taasen on oivallinen!

Tuukka .. Ekasta tytöstä tykkään eniten, yksinkertainen ja hyvä. Kolmas olikko olisi mukava nähdä jossain kauhutarinassa. Klaus ´Nosferatu´ Kinskin veli?

-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #1411 on: 28.06.2005 klo 23:17:16 »
Jokelaa mukaillen. Pienennä kuviasi Lasse, jos haluat, että joku voi katsoa niitä.

8]

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #1412 on: 30.06.2005 klo 10:34:54 »
laitetaanpa vähän palautetta:

Jukka: Luontevan näköiset asennot. Vähän häirii ohuen ja paksun viivan välinen epäsuhta. Vaan eipä tuo lunnoksissa niin haittaa. Lisäksi typyn alaleuka on vähän läsähtänyt. Mutta noin muuten sujuvan näköisiä kuvia ja ehkäpä rentojakin, vaikka itse epäilit rentouden hävinneen.

Arska: Meikälekin tuli gorilaz ja tank girl ensinnä mieleen. Oikein tyylikäs kuva. Milläs tää on väritetty? Vesiväreillä? Mun mielestä kivasti väritetty.

Lasse: Samat sanat ku muutki, eli pienennäs vähän kuvias, ni ois helpompi tutkailla...

Huuhaa: Varsin kaunis mies....

Hazart: Vekkulin näköisiä ja dynaamisia lepakoita. Varsinki ylhäältäpäin kuvattu on vauhdikas ja suhteellisen rento meiningiltään. Juokseva pätmän sen sijaan on rennosta tekotavastaan huolimatta vähän kömpelön oloinen. Vähän ku juoksis valtavaan vastatuuleen. Räiskivän näköinen "tussaus" on kylläkin molemmissa mukavan näköistä.

Tuukka: Näistä pikkuvista tykkäsin eniten tytöstä. Se oli mielestäni ehkäpä tasapainoisin. Tyyliltäänhän nämä olivat ehtaa ja hyvin tunnistettavaa Tuukkaa. Oliskin hirviän kiva nähdä jotain aivan eri tyylistä Tuukalta. Jotain ihan muuta...

Tässäpä kauniiksi lopuksi eilen taiteilemani söötti otus(osa erääseen pikkulehteen tulevaa kuvituskokonaisuutta).

tertsi

• Guest
« Reply #1413 on: 30.06.2005 klo 18:46:09 »
Hazart: Mukavia Bätmänejä! Hyvin tavoitetut asennot ja muutenkin onnistunut, rento meininki.

J. Vehnä:
Ammattimaista ja varmaa jälkeä. Hetken luulin, että oli oikein vesivärillä väritetty. Eli tietokoneväritys on mielestäni oikein hyvin onnistunut. Se ei ole ollenkaan kliinistä ja kylmää, vaan persoonallista. Tätä on monen meistä vaikea tavoittaa.

tertsi

• Guest
« Reply #1414 on: 30.06.2005 klo 18:54:31 »
Tuukka:
Mukavannäköistä mustan ja valkoisen käyttöä. Ehkä olet löytävä tästä tyylistä sen omasi! Jälki ei ole vielä valmista, mutta ihan lupaavaa.

Sarjakuvan tekeminen tuolla tyylillä olisi luonnollinen jatke taiteilijan taipaleellasi.
Nythän on täällä Kvaakissa muuten  parhaillaan menossa uusi haaste: Keskellä Kesää!
« Last Edit: 30.06.2005 klo 18:57:50 by tertsi »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #1415 on: 30.06.2005 klo 19:47:32 »
Tertsi. Se Vehnän työ on vesiväri.

8]

J.Vehnä

• Jäsen
  • Kvaak!
« Reply #1416 on: 30.06.2005 klo 19:49:52 »
Kyllä se söpö elukka on ihan tietokoneella väritetty....

Sen sijaan "uusin sarjakuvani tahi pilakuvani"-ketjussa oleva Avril-kuvatus on vesiväri ja  tussi.
« Last Edit: 30.06.2005 klo 19:53:14 by J.Vehnä »

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #1417 on: 30.06.2005 klo 22:38:05 »
Kappas. Sori. Sekoitin sen öklöplöbgön Avriliin. Olivat niin samannäköiset.

Komea otus Vehnä. Ihan tekisi mieli suudella sitä.

8]

Jho

• Jäsen
Re: Uusin sarjakuvani tahi pilakuvani! Yleinen ketju!
« Reply #1418 on: 01.07.2005 klo 17:46:04 »
Ja kun kerran vauhtiin pääsin, niin tuossapa eilen skannaamani demonimiäs kera kukkasen:
http://karetar.net/piirustukset/demoni.gif

Ei kyllä ole sarjis eikä PILAkuva, sori pojat :(

Rami Rautkorpi

• Has been
  • Jäsen
Re: Uusin sarjakuvani tahi pilakuvani! Yleinen ketju!
« Reply #1419 on: 01.07.2005 klo 18:57:05 »
Ei kyllä ole sarjis eikä PILAkuva, sori pojat :(

No problem.
"Vaikka onhan joukossa Anssi Rauhalaa ja Rami Rautkorpea, jotka ovat paremmasta päästä verrattuina tekijöihin, joiden taso olisi jokin aika sitten supistunut omakustanteisiin ja sarjakuvaseurojen julkaisuihin." -- Kari T. Leppänen (https://tinyurl.com/ycbb3cw2)

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #1420 on: 01.07.2005 klo 21:46:06 »
Arvaa kuka?

8]
« Last Edit: 02.07.2005 klo 00:09:32 by Hazart »

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Reply #1421 on: 02.07.2005 klo 11:48:16 »
Snake?
Vaikkei mitenkään liitykkään, niin kävin juuri sivuillasi Hazart, ja huomasin, että se olit sinä joka minulta työt olit vienyt...
Olin meinaan minä joka sen vanhan jatkotarinan piirsi Jeessiin. Ja nyt oon täällä ihan rahatonna.
(Mutta eikö se ollut isäsi joka sen käsikirjoitti?)
Suhteilla? Minäkö? En kai...

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #1422 on: 02.07.2005 klo 13:19:00 »
Snake?

Jep!

Vaikkei mitenkään liitykkään, niin kävin juuri sivuillasi Hazart, ja huomasin, että se olit sinä joka minulta työt olit vienyt...Olin meinaan minä joka sen vanhan jatkotarinan piirsi Jeessiin. Ja nyt oon täällä ihan rahatonna. (Mutta eikö se ollut isäsi joka sen käsikirjoitti?)
Suhteilla? Minäkö? En kai...

Edit: niks naks vastaus pois...

Tsemppiä!

8]
« Last Edit: 02.07.2005 klo 14:15:43 by Hazart »

Mikael Mäkinen

• maziwapp
  • Valvoja
  • Ostapa kuule sarjakuvaa.
« Reply #1423 on: 02.07.2005 klo 13:24:28 »
No oikeastaan se jatkotarina loppui jo vähän ennen kuin aloitit... ::)
(Oli muuten ensimmäinen hymiöni näillä sivuilla)

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Reply #1424 on: 03.07.2005 klo 01:06:28 »

Pari harjoituskuvaa. Samaa amatöörinysväystä kuin tutoriaalinikin;D

Hazartilla komeita originaalin tyylisiä kuvia. Nyt mulla nykii yhteys, katselen lisää muiden töitä myöhemmin...

When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.