Muistanko nyt ihan väärin, vai oletko mies Senkka- strippien takana? Ilmestyivät aikoinaan Amok- alppareissa 
Ei kun se oli Ilkka Ruokola. Meidät on sekoitettu ennenkin toisiimme, koska olemme molemmat keski-ikäisiä. Mutta Ruokola on koulutettu insinööri ja minä vaan piirtelen. Ruokola on ollut vuosia Muumilla töissä.
Sen olin unohtanut, että takavuosina piirsin osana työryhmää Suomen Kuvalehteen romukauppasarjaa Käytettyä Tavaraa. Sarjoista puolet oli minun ja puolet Arto Nyyssösen piirtämiä, kässäreitä tuli monelta kirjoittajalta; sitten piirsin samaan lehteen puolen vuoden jatkiksen Armas ja Anneli Vasaran seikkailusta Sininen Kuu (semmoinen timanttijahti). Iltiksessä oli joskus 2000-luvun alussa viikonlopun kaupunkistrippi kuukauden ajan, Sirkkelimiehille tein Markus Tuppuraisen pohjia mukaillen Prodigium-mörkösarjaa pari sivua.
Ja viime kesänä oli Unikulman sänkyfirman mainoskampanja, jossa he silloin saivat hyvän idean käyttää sarjakuvastrippejä. Yleensä nämä tahtovat itseltänikin unohtua, koska se on niiden osa maailmassa. Kulutuskamaahan tässä tehdään.