-filppa-:
Yksinkertainen ja toimiva. Rennosti piirretty. Jos jostain saa narista, niin alku ei varsinaisesti pohjusta loppua.
Jarmo:
Kertooko tämä teos sinusta vai minusta? Ilmeisesti sinusta, koska minulla ei ole tyttökalanteria eikä partaa, mutta muuten osui pelottavan lähelle. Hyvä sarjakuva, jossa on erityisen hyvä loppu!
maissimies:
Varsin hupaisa. Ilmeet olivat hyviä! Piirrokset kaipaavat kuitenkin vielä hiomista. Erityisesti viimeinen ruutu oli varsin kökkö.
Grezen:
1. Tuhma!!!! Ilmeet olivat kyllä mahtavat. Mitenkähän itse reagoisi moisessa tilanteessa... tukehtuisi omaan sylkeensä?
2. Surrealistista eläinhuumoria. Tämä toimi! Lisää näitä! Tee vaikka alppari. Sohvalla löhöävän karvaturrin korvat olivat persoonalliset ja hienot! Aina ei tarvitse tehdä samalla tavalla, kuin muut!
Holle:
Hollemainen sarjakuva. Hauska, mutta ei saa mitään totaalirepeämistä aikaan... mutta hauska. Varsin hauska siis.
Hazart:
Hauskaa väkivaltaa... eli Hazartia parhaimmillaan. Mitä enemmän tarkastelen teoksiasi, sitä vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että olet vanhan koulukaverini Oltzen kadonnut kaksoisveli. Sen verran sama meininki kuvissanne on...
Warda:
Tämä oli kadonnut, hävinnyt tai mennyt pois. Olen tämän kai jossain vaiheessa kyllä lukenut, mutta en enää muista millainen teos oli kyseessä.
tertsi:
Tertsi laatua. Vitsi ei tosin uponnut minuun aivan kuten lusikka puuroon, mutta ehkä vika on vain minussa.
maziwapp:
Persoonallinen hahmo ja pätevät piirrokset. Olisi toiminut paremmin väreissä. Vitsi ei oikein purrut minuun... olen tosikko.
Marj:
Tämä sai oikeasti hymyn huulille. Nätti ja varsin söpö (kawaiiii!! toim.huom.) piirrosjälki yhdistettynä lopun purkautumiseen toimii hienosti! Sympaattinen sarjakuva. Ja hienot väritkin!
JZ:
Tässä on kaikkeus.
Neittis:
Suttuinen piirrosjälki söi vähän tämän sarjakuvan tehokkuutta. Pieneen tilaan väkivalloin ahdettu loppuratkaisu aiheutti sen, että vaikutti kiireessä rustatulta... mutta ihan kiva.
Tuuk42:
Hauska ja varsin persoonallinen. Räikeät Paint-värit häiritsivät aika pahasti.
Jukka:
Perinteistä Jukkaa. Toimii, mutta jotain uuttakin voisi kehittää.
Mika:
Taitaa olla tämä kesä kyseessä. Ensin on lämmintä ja hellettä. Sitten alkaa sataa ja sitten tulee vielä niin kylmäkin, että kun jääräpäisesti kulkee puolialastomana, niin saa jonkun kuolemantaudin... Ammattimainen piirrosjälki.
Wilpuri:
Pöh.