Kirjoittaja Aihe: Eka katsomasi anime  (Luettu 32501 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Lurker

• Valvoja
Re: Eka katsomasi anime
« Vastaus #45 : 22.07.2005 klo 15:10:37 »
Kattelin joskus kersana semmosta ihme sarjaa jossa ajeltiin jollain junalla halki avaruuden. Päähenkilöinä oli muistaakseni lapsi ja joku kädetön jätkä. ??? (vaikee sanoo). Siinä oli cyborgeja ja kaikkea tosi hurjaa. Tosi pelottava se oli silloin.
 Olis kiva nähdä uudestaan. Tietääkö kukaan mistä sarjasta on kyse.

Olisiko ollut Galaxy Express?
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=1361

Pjr

• Jäsen
  • :)
« Vastaus #46 : 22.07.2005 klo 16:09:45 »
No sehän se taisi olla.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #47 : 28.07.2005 klo 21:28:20 »
MUUMI!!   ;D   Jee muumii kannattaa kattoo!

Pikemminkin lukea, on sarjakuvana huomattavasti laadukkaampi.

Mutta jos Muumit animeksi mielletään (mitä se "virallisten" määritelmien mukaan on), täytyy sanoa se.

Mitäkähän hyötyä tälläisestä gallupista muuten kenellekään on?

Özqäri

• ~
  • Jäsen
  • Moi.
« Vastaus #48 : 28.07.2005 klo 21:34:28 »
Pikemminkin lukea, on sarjakuvana huomattavasti laadukkaampi.
Ne Tove Janssonin alkuperäiset Muumipeikko- sarjakuvat on ihan sekoja :o! Mutta silti niin hyviä... Mutta kyllä se Muumit- animekin (No joo,kyllähän se animea on) on hyvä, sitä on tullut viime päivinä hieman katseltua.
Lainaus
Mitäkähän hyötyä tälläisestä gallupista muuten kenellekään on?
Tuskin mitään.

Niin ja mullahan on edelleenkin Muumit ensimmäisenä katsomanani animena (muistaakseni se oli ensimmäinen).
Hei hei.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #49 : 28.07.2005 klo 21:41:36 »
Ne Tove Janssonin alkuperäiset Muumipeikko- sarjakuvat on ihan sekoja :o! Mutta silti niin hyviä... Mutta kyllä se Muumit- animekin (No joo,kyllähän se animea on) on hyvä, sitä on tullut viime päivinä hieman katseltua.

Luin itsekin tänään ensimmäisen albumin jälleen kerran pitkästä aikaa, täytyy sanoa että varmaan hurjin (ja paras) kaikista. Muumipeikko yrittää itsemurhaa... muttei onnistu, koska kelluu niin hyvin. Tavallaan huvittavaa.

Anteeksi aiheeseen liittymättömästä viestistä.

Chocola

• Uusi jäsen
  • Sailor Moon-fani aina ja ikuisesti :)
« Vastaus #50 : 30.07.2005 klo 13:31:06 »
Ekat animeni jotka katsoin olivat Muumit ja Sailor Moon kun se tuli ruotsin kanavalta  :).Puolivuotta sitten muistelin kun katoin Sailor moonia vaikka en ymmärtänyt yhtään ruotsia niin nyt olen hirveä Sailor Moon-fani  ;D

mira

• Jäsen
  • Gackt
« Vastaus #51 : 31.07.2005 klo 21:39:10 »
ginga nagareboshi gin eli hopeanuoli!  :D se on niin ihana..
Joo, toi oli mun eka kans. Pidän siitä vieläkin, tosin vaan dvd:llä. Videoissa hirveet leikkaukset!! >:(
www.freewebs.com/nekomanga
Mun sivut, ei viel lähellekää valmiit

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #52 : 01.08.2005 klo 18:27:34 »
Ekat animeni jotka katsoin olivat Muumit ja Sailor Moon kun se tuli ruotsin kanavalta  :).Puolivuotta sitten muistelin kun katoin Sailor moonia vaikka en ymmärtänyt yhtään ruotsia niin nyt olen hirveä Sailor Moon-fani  ;D

Aivan, eihän sitä animea ilmeisesti tarvitsekaan ymmärtää jotta se olisi hyvä. Tätä todistavat Neon Genesis Evangelion-fanit. Kummallinen sarja jossa juonenkäänteet on varmaankin arvottu onnenpyörällä on ihmisten mielestä aivan mahtava. Ihan ihme porukkaa. Sellaista roskaa ei saisi näyttää.

Noh, nuo animefanit ovatkin niin kummallisia, eikö?

(ja tämähän oli sitten sarkasmia, kai)

Reika

• Jäsen
« Vastaus #53 : 01.08.2005 klo 21:15:33 »
Heh, kyllä se oli Inu Yasha, kappas kummaa. Vartiossa joskus tuli katsottua pari jaksoa, jolloin en tosin ollut animesta kuullutkaan. Myöhemmin sisko hankki muuta animea (Ranma ½), ja hokasin katsoneeni animea kymmenisen jaksoa tuosta jo vuosi pari sitten.

Zuname

• Uusi jäsen
« Vastaus #54 : 01.08.2005 klo 21:59:52 »
Pokémon oli eka, mut eka jonka tiedostin, et "hei nyt mä katon animee" oli Furuba. Ja jota mä katoin sen takia että se oli animee.

Ghaassas

• Vieras
« Vastaus #55 : 01.08.2005 klo 22:07:28 »
Pokémon oli eka, mut eka jonka tiedostin, et "hei nyt mä katon animee" oli Furuba. Ja jota mä katoin sen takia että se oli animee.

On se kyllä tosiaan hassua, että ihmiset katsovat animea ihan sen takia että se on animea. Tosin olen minäkin lukenut fantasiakirjoja koska ne ovat fantasiakirjoja (R. A. Salvatore..)

Annika

• Vieras
« Vastaus #56 : 05.08.2005 klo 23:11:53 »
Eka anime, joka minun mielestäni on animea oli Candy Candy. Sitten katsoin kahta erilaista animea, joiden nimiä en muista. Toisessa päähenkilö oli vähän Candyn näköinen. Sillä oli vaan lyhyemmät vaaleat saparot ja se asui kaupungissa. Olisko sen nimi ollut Annabella tai jotain sinne päin. Toisessa oli joku ruskeatukkainen pikkutyttö Ruby, joka asui rikkaassa perheessä ja sillä oli joku isosisko, joka oli jotenkin sairas ja se maalasi öljyväreillä. Siten oli tietysti nämä aikaisemmin mainitut muumit ja sen sellaiset. Että ottaa päähän kun meni silloin monta vuotta sitten myymään kaikki lastenvideot pois, kun oli muka jo niin iso ettei niitä ajatellu tarvitsevansa. Saapahan niitä nyt sitten kaipailla haikeana.

devilis6

• Mr.Devilish
  • Jäsen
  • To Live Is To Die...
« Vastaus #57 : 08.08.2005 klo 19:27:43 »
No se iki-ihana TaoTao, vaikka se on sitä "Pseudokamaa".  ::)

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #58 : 08.08.2005 klo 19:32:24 »
Riippuu vähän mikä lasketaan animeksi eli onko kaikki Japanilainen piirrossarjat animea vai ei, Tao-Taota katselin pienenä ja viime vuonna katselin DBZ:aa joka ainakin on  animea.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

wildy

• Uusi jäsen
« Vastaus #59 : 09.08.2005 klo 00:02:30 »
Muumit. Vaikkakin pidän muumeja vain muumeina, en animena oikeastaan. Elikkäs.. kai sitten ihan kunnon animeanimea..hmm.. Pokémon.