Joo IE ei tosiaan näyttänyt, Firefox pelasi.
Niinpä tietenkin. Pitäis aina muistaa tarkistaa noi sivut eri selaimilla. Mikäköhän siinä Explorerissa taas mättää...Ei kun joo. Nyt tiedänkin. Se on toi linkkikartta, mikä mättää. Eli linkit on tossa karttana ja jostain syystä mä en osaa tehdä sellaista karttalinkitystä, mikä toimisi Explorerissa. Tän kanssa oon aikaisemminkin tapellut, mutta en vaan muistanu...
Yksi. Olisi kiva päästä jostain myös takaisin etusivulle, nyt se ei taida onnistua?
Ei onnistu ei. Ajatuksena on se, että varsinaista etusivua ei olisi. Eli tuokin, mikä nyt on, jäisi pois. Harkitsen kuitenkin sitä vielä, joka tapauksessa siinä ylhäällä palkissa on tarkoituksella tilaa lisälinkeille (esim. siihen pallukkaan olen suunnitellut jotain).
Kaksi. Sininen laatikko keskellä näyttäisi mielestäni vielä kivemmalta, jos teksti ei menisi aivan laidasta laitaan. Sen sijaan tyhjän tilan määrä tuntuu turhan suurelta tekstin määrään nähden.
Tekstiä ja kuvia on tarkoitus pistää sinne lisää, joten tyhjä tila vähenee vielä. Ja siinä tekstissä pitäisi olla jonkin verran marginaalia joka suuntaan. Älkää sanoko, että näytön resoluutio vaikuttaa tähän? Eihän se voi, kun olen mitannut kaikki määrät pikseleinä?
Ja read-write-questbook on ehkä turhan kiinni muussa tekstissä...
Joo. Sen nyt vaan heitin tonne mukaan. Aluksi koitin tunkea sitä tohon laskurin alle, mutta eipä se sinne mahtunut.
Edit: Poistin linkkikarttaviritelmän ja pistin tilalle tavalliset kuvalinkit. Eli nyt pitäisi IE:lläkin toimia. Tosin jostain kumman syystä ainakin sarjakuvissa pari ekaa sivua se avaa selaimeen, kun pitäis avata pop-uppiin...