Kirjoittaja Aihe: Haetaan piirtäjää eläinaiheiseen sarjakuvaan  (Luettu 2247 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
Haetaan piirtäjää eläinaiheiseen sarjakuvaan
« : 02.05.2005 klo 15:39:37 »
Olen kirjoittanut eläinaiheisen sarjakuvakäsikirjoituksen. Nyt tarvitsisin piirtäjää tarinan toteuttamiseen. Käsikirjoitukseen voi tutustua täällä.
Jos käsikirjoitusta haluaa muuten vaan kommentoida, niin se onnistuu tässä ketjussa.

Mikäli kiinnostuit, niin lähetä ihmeessä mailia osoitteeseen jarkko.ryynanen@kolumbus.fi tai vaikkapa privaviestiä täällä kvaakissa.
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto

Luca

• Uusi jäsen
Re: Haetaan piirtäjää eläinaiheiseen sarjakuvaan
« Vastaus #1 : 15.05.2005 klo 12:36:57 »
Hei Riekko!

Olen sisilialainen sarjakuvapiirtäjä, juuri valmistunut Rooman kansainvälisestä sarjakuvainstituutista (Scuola Internazionale di Comics), koulutus kesti kolme vuotta. Olen alani työn tarpeessa, ja voisin olla halukas kuvittamaan sarjakuvakäsikirjoituksesi. Onko sinulla jo kustantaja tiedossa?

Luca

Riekko

• SURFIN' BIRD
  • Jäsen
  • Right, remove the supports!
Re: Haetaan piirtäjää eläinaiheiseen sarjakuvaan
« Vastaus #2 : 15.05.2005 klo 22:17:03 »
Hei Riekko!

Olen sisilialainen sarjakuvapiirtäjä, juuri valmistunut Rooman kansainvälisestä sarjakuvainstituutista (Scuola Internazionale di Comics), koulutus kesti kolme vuotta. Olen alani työn tarpeessa, ja voisin olla halukas kuvittamaan sarjakuvakäsikirjoituksesi. Onko sinulla jo kustantaja tiedossa?

Luca
Tervepä terve, mukava kuulla että käsikirjoitus kiinnostaa. Kustantajaa ei vielä ole tiedossa, mutta (potentiaalisia) sellaisia on varmasti helpompi lähestyä kun käsikirjoituksesta on mallisivuja piirrettynä. Mitäpä jos jatkamme juttua vaikkapa sähköpostin välityksellä?
Osoitteeni on: jarkko.ryynanen@kolumbus.fi
Millainen maa on tämä, jossa niitä harvoja, joilla on vielä toivoa jäljellä kutsutaan epätoivoisiksi? - Stefano Benni, Elianto