Kirjoittaja Aihe: Love Hina  (Luettu 10245 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

quisma88

• sika
  • Jäsen
  • jeee
Love Hina
« : 07.04.2005 klo 17:35:24 »
love hina on hauska ja vähän sexsistinen manga.olleteko lukenet tai katsonet sitä animea ja kertoka mikä on paras hahmo,mul on naru

linki http://www.lovehina-fr.com/
« Viimeksi muokattu: 06.03.2007 klo 16:51:58 kirjoittanut Laura Sivonen »

Rami Selin

• Jäsen
  • Uskon kaiken
Re: love hina
« Vastaus #1 : 07.04.2005 klo 17:48:14 »
Animen olen nähnyt. Juoni on köyhä, eikä sarja viihdytä oikein millään osa-alueella. Vieläkin ihmettelen, miksi katsoin sen loppuun. Toivoin kai jonkinlaista ihmettä, joka olisi nostanut sarjan (heikkoa) tasoa.

Turhaan toivoin.

No, olihan siinä sentään Hayashibara Megumi.

J.M:salo

• Jäsen
« Vastaus #2 : 07.04.2005 klo 18:11:47 »
Animen ekat yheksän osaa olivat oikein viihdyttäviä, sit alko junnaa. Manga oli ihan hyvä koko matkaltaan, mutta täytyy myöntää että ei se maailmaa mullistava sarja ollu. Mut iha kiva mukava pieni luku.

EDIT: Korjasin pari noloa kirjoitusvirhettä. Ei se taso kyl vielkää kovin korkea oo.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2005 klo 20:58:27 kirjoittanut Justen »

Franky

• Jäsen
  • Super!!!
« Vastaus #3 : 01.10.2005 klo 13:25:11 »
Ihan hauska vaikkakin mun asteikolla lyhyt.

Itse pidin Kendo tyttö Motokosta.
In this Wild and Woolly Universe, there are 3 things you can count on:

Your Brains, Your Bros, and Your Bike!

RanmaFani1

• Vieras
« Vastaus #4 : 24.10.2005 klo 18:32:22 »
love hina on hauska ja vähän sexsistinen manga.olleteko lukenet tai katsonet sitä animea ja kertoka mikä on paras hahmo,mul on naru

linki http://www.lovehina-fr.com/
hmm....noh mä tykkään narusta ja motokosta.ihan kiva se kyl on(kun mul on ne kaikki osat)mut on niit parempiiki nähty...

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #5 : 15.08.2006 klo 23:34:22 »
Osaako joku sanoa, että mistä on kysymys, kun Love Hinan suomijulkaisuissa (ainakin ensimmäisessä) vilistää välillä tekstityksiä, vaikka puhetta ei kuulu. Onko kyseessä ilmiö nimeltä dubtitles vai leikkooko soittimeni osan puheista pois vai mitä häh?

Pari ensimmäistä jaksoa olen katsonut ja vaikuttaa ihan viihdyttävältä. Harkitsin hetken Ninja Scrollin ja Love Hinan välillä, mutta päädyin Hinaan. Actionia on kuitenkin jo niin paljon hyllyssä, mutta romanttista (?) komediaa ei...
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #6 : 15.08.2006 klo 23:46:17 »
Osaako joku sanoa, että mistä on kysymys, kun Love Hinan suomijulkaisuissa (ainakin ensimmäisessä) vilistää välillä tekstityksiä, vaikka puhetta ei kuulu. Onko kyseessä ilmiö nimeltä dubtitles vai leikkooko soittimeni osan puheista pois vai mitä häh?

Ei kyllä se on dubtitles eli amerikan markkinoiden kautta kiertämistä.
Hiljaiset tunnelmapalat kuivasta laaksosta on täytetty selostuksella joka kuvailee kuivaa laaksoa.
Dubbauksen poistuttua tekstitys näyttää sen silti.
On noissa joskus jotain juoneen liittyvääkin.
Eli soittimesi on kunnossa.
Todellisuudessa on virhe.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #7 : 16.08.2006 klo 19:14:35 »
Arvelinkin, että dubtitlesin demonit ne taas ovat liikkeellä...

...no vastapainoksi sitten lukuisat tekstit ovat jääneet kääntämättä...  :P

On se jännä, että amerikkalainen ei vain siedä hiljaisuutta. Pitää pulputtaa jatkuvasti. Mononokessakin selitetään paljon enemmän dubissa, kuin alkuperäisessä... ovat peijuunit semmoiseenkin mestariteokseen kajonneet!

Minusta tulee tällä menolla kyllä kimittävä suomisub-vastustaja jos vielä näin ryssitään...

Love Hina itsessään vaikuttaa ihan hupaisalta kohelluskomedialta... vetoaa siihen samaan lapsekkaaseen aivosopukkaan, kuin Ranma.
"Someday I will be so powerful that secretaries will HAVE to explain why they laugh at me" - Asok the Intern

GeneralTantzu

• Hukassa...
  • Jäsen
  • Kynä on aina ollut miekkaa mahtavampi...
« Vastaus #8 : 22.08.2006 klo 14:18:48 »
Kotsoin loppuun... Kyllähän sen juoni meni minulle, kun taisi olla ensimmäinen anime jossa ei ollut varsinaista väkivaltaa (ai niinkö?) jos ei lasketa sitä kun Keitaro joutui 1000 kertaa lyödyksi taivaalle. Se jos mikä oli niin raivostuttavaa, että aloin inhota hakkaaja hahmoja ;D

Lyhenelmänä menetteli siis ja maistui loppuun asti.
Virheistä oppii...

Marsumestari

• Jäsen
« Vastaus #9 : 01.10.2006 klo 21:44:31 »
Ekan kirjan olen vain lukenut. Fanservice (vaikkakin nännitön sellainen) on ihan kivaa mutta jotenkin vitsiä "Keitaro törmää tissin ja saa turpiinsa" toistetaan turhan paljon. Jos kirjastosta löytyy voisi tätä lukea enemmänkin mutta Love Hina ei ainakaan tällä hetkellä kuulu turhankin pitkälle ostoslistalleni.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #10 : 02.10.2006 klo 12:06:48 »
Taidan olla tärähtänyt romantikko, mutta mä pidän Love Hinasta. Sarja on laahaava, tyhjäpäinen ja ontto, ja vitsit puristetaan tisseihin törmäilystä ja hameiden repimisestä. Mutta jos pitää valita luenko mangan jossa on toistuvia tappeluita vai toistuvia lemmenkuvioita, valitsen jälkimmäisen. Kyllä tätä lukis suomeksikin.

Rmäki

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.10.2006 klo 12:30:09 »
Doc, sinähän "saat miehen kyyneliin". Kun luin tätä sarjaa joskus ekan pokkarin, minuun tarttui oitis spitaali, jalkasilsa ja heinänuha.

Doc Lomapäivä

• Jäsen
« Vastaus #12 : 03.10.2006 klo 12:43:41 »
Doc, sinähän "saat miehen kyyneliin". Kun luin tätä sarjaa joskus ekan pokkarin, minuun tarttui oitis spitaali, jalkasilsa ja heinänuha.

Sinä oletkin nostalgikko, minä olen romantikko. Palaa Neal Adamsiesi pariin!

Sitä paitsi sinä saat spitaalin, silsan, heinänuhan, suolistopöhön, tyrän ja aivokuumeen useimmista ympärilläsi olevista asioista, joten ei yhdessä Love Hinassa mitään ihmeellistä ole. Miten sä muuten ylipäätään tulit avanneeksi mangakeskusteluviestin?

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #13 : 03.10.2006 klo 14:53:11 »
Minä ihmettelinkin mistä ¤&&%( tämä nuha tuli.

Mutta silti pidän Love Hinasta (manga, animea en ole nähnyt).

Mutta ei toimintasarjisten ystäville. Paitsi, noh, Su:n touhut käyvät kyllä jo toimintasarjiksistakin...
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

Wilpuri

• Vellihousu
  • Jäsen
  • Jaa kuka?
« Vastaus #14 : 03.10.2006 klo 20:53:10 »
Love Hina (anime) hyötyisi ainakin paremmasta käsikirjoittajasta... Hahmot ovat hyviä, animointi hyvää keskitasoa ja osa herjoista toimii ihan mukavasti, mutta monet tarinat ovat huonoja. Osa toimii hienosti, mutta muutamat jaksot ovat olleet kyllä aika käsittämätöntä säätöä... ja minä luulin, että Excel Saga on älyttömyyden huippu, mutta Love Hina vetää välillä jopa pidemän korren. Excel Saga sentään tuntuu olevan menossa jonnekin,vaikka meneekin sinne varsin erikoista reittiä...

...mutta kyllä Love Hina tuntuu pieninä annoksina viihdyttävän ihan kohtuullisesti. Osaatteko sanoa, että olisiko tarjolla jotain vähän vakavamielisempää romanttista hömppää (jotain jonka raavas ieskin kestää)? Kare Kano on nähty ja se oli kyllä hieno sarja... välillä jopa nerokas.