Kirjoittaja Aihe: PLAY.COM  (Luettu 5920 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raaka

• Jäsen
PLAY.COM
« : 02.04.2005 klo 20:20:26 »
Tilasin kohtuuhinnan ja "ilmaisen" toimituksen houkuttelemana www.play.com:ista pari mangaa.  Noihin - hintaan ja toimitukseen - olen ihan tyytyväinen, mutta ne kirjat... Jotenkin ne näyttivät käytetyiltä - pikkuista kulumaa, ryppyä jne. Ei ollenkaan mitään dramaattista, mutta kuitenkin. Onko muilla tämmöisiä kokemuksia?

Hamsteri

• Uusi jäsen
  • Mur
Re: PLAY.COM
« Vastaus #1 : 03.04.2005 klo 12:26:14 »
Itselleni on play.comilta tullut usein selkeästi pakatessa nuhjaantuneita yksilöitä ( esim kulmat taittuneina muovin sisällä). Muuten ihan uuden oloisia.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #2 : 31.05.2005 klo 13:39:38 »
Omat sarjikseni, mitä sieltä tilasin, ovat olleet hyväkuntoisia ja ei mitään kulumaa...

-P.

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #3 : 24.09.2006 klo 09:37:48 »
Omat sarjikseni, mitä sieltä tilasin, ovat olleet hyväkuntoisia ja ei mitään kulumaa...

Sama (pari Sandmania tilasin hiljattain, mun eka tilaus tonne). Kohtuuhintainen paikka, tilaaminen oli helppoa ja toimitus nopeaa. Samaa on moni tuttu sanonut jotka ovat tilanneet sieltä muunlaista tavaraa.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

VNaomi

• Jäsen
  • Aarresaari
« Vastaus #4 : 24.09.2006 klo 13:08:41 »
Tekisi mieleni kokeilla tuota kauppaa, mutta en koskaan ole onnistunut rekisteröitymään. Olen niin avuton kaikkien tällaisten asioiden suhteen, etten kai vain osaa ottaa Electronistani oikeita numeroita.   ::) Ärsyttää tilata sarjakuvia suomalaisten liikkeiden kautta, kun ne lisäävät luonnollisesti hintaan oman taksansa.

Millaiset toimitusajat Playssa on?

Poika nro 3,141

• Tiedonimijä
  • Jäsen
  • Elämä on surkuhupaisan naurettavaa.
« Vastaus #5 : 24.09.2006 klo 13:59:21 »

Itse olen tilannut Play:sta vain leffoja. Viikossa on yleensä tullut perille. Esim. anime leffoja ja erilaisia sarjoja saa välillä Play:stä erittäin kohtuulliseen hintaan.
Itse olen ainakin ollut hyvin tyytyväinen kyseiseen puljuun. Mielestäni parempi kuin Amazon. Suuri plussa on toimituskulujen puuttuminen.
Kaverille on kyllä käynyt, että posti on hukannut play:stä tilatun paketin. Britti posti osaa hommansa!

Chemo

• Jäsen
« Vastaus #6 : 24.09.2006 klo 15:25:14 »
Millaiset toimitusajat Playssa on?

Mulla oli neljäs arkipäivä tilauksesta kun paketti oli perillä. Ihan ok siis.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #7 : 24.09.2006 klo 17:46:14 »
Playsta ei kuulemma enää pysty tilaamaan punnilla muualle kuin UK:hen. Eli euroilla kun tilaa on hinnat kalliimaat. Itseäni tämä ei niinkään harmita koska en ole pystynyt tilaamaan Playsta sitten toukokuun. Kiitos Nordean sekoilujen.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #8 : 24.09.2006 klo 19:58:31 »
Näin tosiaan on, ilmeisesti saavat näin parempaa katetta, onhan toisaalta postikulut Eurooppaan kalliimmat. Mutta sapettaa silti... Onneksi Absolute Sandmanin ehdin tilaamaan. Ja onhan tuo uusi suosikkini Caimanzone toiminut hyvin, tosin toimitusajoissa olisi toivomisen varaa...

-P.

Jööti

• Jäsen
  • "I think I'm getting the fear" - Dr. Gonzo
« Vastaus #9 : 27.09.2006 klo 10:39:01 »
Olkaatten huoletta! Play.comin pahin kilpailija www.cd-wow.com toimii hienosti ja yhtä halvat, sekä alempiakin hintoja. Sarjakuvia/kirjoja ei valikoimassa vielä ole tosin taida olla.

Play.comista on kuulunut nyt sellaistakin, että enää ei electron-kortti kävisi siellä lain. Itse en ole vielä testannut, mutta tosiaan puntina ei britteinsaarten ulkopuolelle voi tilata mitään. Jännä sinänsä, että nuo eurohinnat ovat ihan muuta mitä ks. tavaran puntahinta antaisi euroissa oikealla kurssilla - niissä eurohinnoissa on siis 3-4 euroa ilmaa. Silti, halvempi se pulju on kun valtaosa kotimaisista kaupoista. Asiakkaana olen ollut jo muutaman vuoden ja hirveät määrät on tilaushistorian mukaan tullut tilattua - mitään valittamisia ei ole. Star Wars boksin kulma oli muinoin hieman rutussa ja Alias-sarjan soundtrack hukkui matkalla, mutta lähettivät veloituksetta uuden kun otin yhteyttä asian tiimoilta. Toimitusaika on semmoista 5-10 päivää ollut vakaasti.

Sarjakuvat ovat tulleet priimakunnossa aina, mutta  eipä kauppa voi kuin tehdä parhaansa pakkausten suhteen ja toivoa että postipojat eivät kauheasti peuhaisi pakettien kanssa.
Isona voi puhua vähemmän

Tuukka Saturi

• Sosiaalilehmä
  • Jäsen
  • "That's a fact Jack!"
« Vastaus #10 : 30.09.2006 klo 15:01:56 »
Play.Comista tilaan pelini, saan ne välillä alle puoleen hintaan verrattuna Suomen hintoihin, sarjakuvissa mielestäni on playllä paska valikoima.

kaltsu

• Jäsen
« Vastaus #11 : 02.10.2006 klo 07:46:18 »
Jännä sinänsä, että nuo eurohinnat ovat ihan muuta mitä ks. tavaran puntahinta antaisi euroissa oikealla kurssilla - niissä eurohinnoissa on siis 3-4 euroa ilmaa.

Ihanko hatusta vetäisit tuon 3-4 euroa? Itse laskeskelin että tavaraa pitäisi tilata ainakin 200 euron edestä ennenkuin tuollaisiin eroihin hinnoissa päästäisiin.

Normaalihintaisissa leffoissa ja sarjakuvissa hintaerot ovat yleensä alle 50 senttiä tuotetta kohti.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #12 : 02.10.2006 klo 17:10:32 »
Ihanko hatusta vetäisit tuon 3-4 euroa?

Uusivat tuossa taannoin veepisivuaan ja ennen uudistusta eli luokkaa pari viikkoa sitten ero tosiaan oli tuota luokkaa. Nykyisin hinnat näyttäisivät palanneen suurinpiirtein samalle tasolle eli eurohintaiset hinnat ovat hieman laskeneet. Aikaisemmin ero oli huomattava...

-P.

gerber

• Jäsen
  • What did ya expect - A drunken Galactus?!!
« Vastaus #13 : 09.10.2006 klo 17:56:07 »
Itse tilasin ensimmäisen paketin ja jostain kumman syystä heiltä kesti viikon korttitietojeni varmentaminen. ???

Maso

• Jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #14 : 20.10.2006 klo 10:31:28 »
Onneksi Absolute Sandmanin ehdin tilaamaan.
-P.

Onko tuo Absolute Sandman muuten Titanin painos niin kuin Playn sivuilla mainitaan?