Kirjoittaja Aihe: PLAY.COM  (Luettu 5921 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
Re: PLAY.COM
« Vastaus #15 : 20.10.2006 klo 11:22:45 »
Onko tuo Absolute Sandman muuten Titanin painos niin kuin Playn sivuilla mainitaan?

Vaikea sanoa, uskoisin, kyllä että painokset ovat identtiset, jos on erillinen Titanin painos. Monestihan Titanin painos on tarra takakannessa, mutta enpä tiedä tällä kertaa. Ei ole kyllä minulle minkään valtakunnan merkitystä...

-P.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Vastaus #16 : 23.10.2006 klo 08:38:30 »
Onneksi Absolute Sandmanin ehdin tilaamaan. Ja onhan tuo uusi suosikkini Caimanzone toiminut hyvin, tosin toimitusajoissa olisi toivomisen varaa...

Itse itseäni täydentäen, peruin Playn tilauksen, näyttää olevan jonkinnäköinen hintasota käynnissä. Kaikkialla on tuo Absolute Sandman tarjouksessa, mm. Amazon ja tuo mainitsemani Caimanzone tai kauppapaikat sen kautta... Katsellaan ja tarkkaillaan.

-P.

Rac

• Jäsen
« Vastaus #17 : 06.11.2006 klo 17:09:55 »
Olkaatten huoletta! Play.comin pahin kilpailija www.cd-wow.com toimii hienosti ja yhtä halvat, sekä alempiakin hintoja. Sarjakuvia/kirjoja ei valikoimassa vielä ole tosin taida olla.

Nyt löytyy kirjoja. Sarjakuvia odotellessa.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

Rac

• Jäsen
« Vastaus #18 : 07.11.2006 klo 20:06:40 »
Nyt löytyy kirjoja. Sarjakuvia odotellessa.

Eikun piru. Onhan niitäkin. Tai ainakin nyt on.

EDIT: Jaa mutta: Please note: We can only deliver Books to addresses within the UK. That sucks.
"Excuse me. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?" -Batman

jutuahol

• Jäsen
« Vastaus #19 : 07.11.2006 klo 21:15:53 »
Mites ehjinä on sarjakuvat tulleet teille? Olen muutaman kerran playstä tilannut ja tänään tuli ensimmäisen kerran albumi perille hieman vääntyneenä ja yksi kulma hieman rutussa. Oli kyllä pakettikin sen näköinen, että on postipekka pelannut sillä jalkapalloa. Ei taida kuitenkaan jaksaa alkaa palauttelemaankaan.