Naruto on oikein kiva sarja... mutta nyt se (anime) tuntuu uponneen syvälle fillerisuohon jo pitkäksi pitkäksi aikaa. Olen katsonut kai n. 190 jaksoa ja fillerit alkoi kai jostain 140-150 tienoilla. Örg. Kunpa joku kertoisi minulle milloin päästään taas asiaan niin voisi ottaa pidemmän kaavan tauon ja katsoa vasta sitten.
Käydessäni japanissa kuukausi sitten näin että manga harppoi siellä jo noin 30:n kirjan tienoilla. Viziltä on mangaa tullut ulos kai 9 kirjaa (tai yhdeksäs on se minkä itse olen viimeksi kaupassa nähnyt). Harkitsen hyvin vakavissani josko mangaa ostaisi (sitä en ole edes lukenut kuin kai n. 10 kirjan edestä) kun voinee toivoa ettei se sentään uppoa fillerien yöhön.
Ai niin, PS2:n ensimmäinen Naruto-peli julkaistiin äskettäin jenkeissä. Importtaajat tykännee siitä että nyt saa teksteistäkin selvää. Itse en ole tuosta narutimate hero-pelisarjasta pelannut kuin kakkosta (ostin sen ollessani japanissa), mutta kakkosen perusteella ja mitä ign:stä olen lukenut
http://ps2.ign.com/objects/611/611692.html on ykkönenkin hämmästyttävän hyvä peli.