Olen siinä käsityksessä että Absolute on DC:n paras versio sarjakuvasta. Onko sivut sitten suurempia, paperi laadukkaampaa. Tuossa Omnibus versiossa tulee valtava määrä kaiken maailman tarinoita. Se ei välttämättä ole fiksuin tie Hush tarinaan.
Ei, tämä on näkemysero.
TOSA ja minä arvostamme tarinaa ja omnibuksessa ei ole " sattumanvaraista jotain" / kaiken maailman tarinoita.
Siinä on Hush pohjustuksiineen ja nähtävästi myös kohta suomeksi tuleva Hush 2 samoissa kansissa.
Omnibus ei ole karvalakki laitos.
Mutta makuasioista ei voi kuin kiistellä, jos olen oikein viestihistoriaasi ymmärtänyt isompi koko ja paksumpi kiiltävä paperi lisäävät tasoja lukukokemukseesi.
Itse valikoin lehtiä ja omnibuksia ja pidän DC Compact pokkarikoon versioista . Olen siellä TOSAn päädyssä tärkeämpi asia on se tarina ja taide.
Ei-sarjakuvallinen vertaus: vuosia sitten vietettiin paremman puoliskoni luona iltaa. Hän jutteli ystävättärensä kanssa avokeittiössä ja minä pidättelin epäsosiaalisuutta olohuoneessa ystävättären miehen ( sittemmin ex- miehen) parissa oluiden äärellä.
Hänelle oli kovin vaikeaa nauttia musiikista koska naisystäväni stereoiden vahvarit olivat hiukan heikot ja johdotus ei ollut kultaa tai platinaa.
Minulle oli tärkeämpää että Black Sabbath soi.
Sama minusta tässä.