Minäkin kävin kuulkaa elokuvissa, siellä oli Teräsmies. Edellisen kerran kun kävin elokuvissa siellä oli Batman (Lego-elokuvan sivuosassa). Jumalattoman kallista, en tajua miten kukaan siellä enää käy, enkä tiedä käykö, koska kai lauantai-iltana isossa salissa täällä Hämylinnassa luulisi enemmän kuusi henkeä olevan. En myöskään ole varsinainen supersankarisarjakuvan kuluttaja tai asiantuntija, Teräsmies on aina tuntunut vähän pölhöltä noin sarjakuvasankarina (kuka se kuvasi, että jos kaverin peräreimarissa räjäyttää ydinpommin, sitä vähän kutittaa, kerro nyt siinä sitten jotain tarinoia), enkä ole nähnyt näitä viime vuosikymmenien supersankaripätkiä käytännössä kuin kourallisen (Reeven teriksiä lienen nähnyt telkkarissa lapsena, en muista mitään niistä mitään, jotain muistan vuoden 1988 Commodore 64 -pelistä). James Gunn kuulosti tutulta nimeltä, mutta en millään muistanut mistä. Pystymetsästä, mutta avoimin mielin eteenpäin!
Juomaksi rouvani toi meille Muumi-limsat, kun niitä sai maitokauppahintaan kahden erissä, itse joisin mieluummin filmin katselun aikaisena kurkun kostukkeena vettä tai vissyä tai vastaavaa, mutta kieltämättä lopputekstien aikaan totesin tämänkin osuneen oikeaan, leffahan näytti ja tuntui hyvinkin samalta miltä Muumi-limsa maistuu.
Nyt kun lukaisin tämän ketjun ja katsoin tuon Critical Drinkerin videon ja nythän minä tajusinkin jo mistä on kyse ja mikä on ongelma. James Gunnhan oli tämä tyyppi Guardians of the Galaxyjen takana ja niistä olen nähnyt sentään ensimmäisen! Ja kun pesukarhu ja puu ja mitä näitä nyt oli seikkailevat ympäri avaruutta niin kyllähän siinä sopii hassutella, mutta jos pitäisi ilmeisesti rebootata Teriksen ja Lex Luthorin tarina taas kerran, voisi sitä ottaa touhun pari askelta vakavamminkin.
Ehkä en ollut kohderyhmää.