Kirjoittaja Aihe: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013  (Luettu 1215 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
Vs: Egmontin supersankaritarjonta vuonna 2013
« Vastaus #225 : 31.05.2013 klo 03:17:49 »
Tutustuin vasta nyt KMHL sarjaan uusintajulkaisun myötä ja aivan kerrassaan merkillisen uskomattoman hauska, oivaltava ja viihdyttävähän tämä tosiaan on. Onkohan suunnitelmissa ottaa uusintapainos kovakantisena myös toisesta osasta? Egmont, Jouko, anyone...?

Ostakaa ykköstä tarpeeksi niin ehkä semmoinenkin nähdään...

Tämä ykkösen kovispainos on kyllä kaikin puolin mahtava. Parasta sarjakuvaa.

Doctor Phantomizer

• Kesyttämätön outolintu
  • Jäsen
  • Bite from the dust til the dawn
« Vastaus #226 : 01.06.2013 klo 17:08:12 »
Käteni laskeutuessa näppäimistölle henkilökohtainen Bat-mittarini alkoi hälyttää ylenmääräisestä sarkasmista.

Jatketaan sarjakuvista, kukin kykyjensä mukaisesti.

Kyllä. Se oli sarkasmia. Ärsyttää se että tämä foorumi on mennyt täysin muiden haukkumiseen, eikä kukaan viitti kertoa omaa tulkintaansa.
"Ollie, the only people who have to worry about Big Brother are the people who are doing something wrong."-Green Lantern, Hal Jordan.

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #227 : 08.06.2013 klo 20:18:55 »
Kakki Pöllöjen Hovit on painettu samalla tekniikalla eli kirjaa pitää käännellä loppupuolella jonkin verran ympäri ämpäri että voi lukea opuksen kunnolla?
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #228 : 08.06.2013 klo 20:31:54 »
Kakki Pöllöjen Hovit on painettu samalla tekniikalla eli kirjaa pitää käännellä loppupuolella jonkin verran ympäri ämpäri että voi lukea opuksen kunnolla?

Eiköhän se koko painos ole painettu offsetissa painettu, joo...

Tästä puhuttiin jo aiemmin tässä ketjussa. Tosin jos sen kirjan lukee, niin asian pitäisi olla selvä muutenkin.  :-\

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Vastaus #229 : 10.06.2013 klo 16:09:35 »
Miehet terästä -kirja saapui juuri, ja täytyypä nyt vielä erikseen kehua Egmontia rohkeudesta lähteä julkaisemaan DC:n New 52 -sarjoja näinkin tuoreeltaan. Siitä on kauan, kun viimeksi on tullut näin paljon uutta DC:tä Suomeksi, eli ainakin kaksi kirjaa Batmania, yhdet Teräsmiestä ja Oikeuden Puolustajia. Ehkä enemmänkin, en tiedä mitä kaikkea syksyksi on kaavailtu. Tällaista oli viimeksi lehtiaikoina.

Korro

• Ja kumppanit.
  • Jäsen
« Vastaus #230 : 10.06.2013 klo 19:46:45 »
Kappas, täytynee tutustua. Kun nuo jenkkimeiningit ovat jäänneet Pöllöjen hovin jälkeen katkolle.
Kello- viiden- tee.

X-men

• Jäsen
« Vastaus #231 : 10.06.2013 klo 20:07:22 »
Tuli sitten 2 päivää etuajassa verrattuna mitä egmont ilmoittaa.

Jos tuo on Actionin ekat ~10 numeroa niin sitten siinä on reilut puolet Morrisonin juoksusta ja lopun pahimmat älynväläykset jäävät pois.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #232 : 11.06.2013 klo 23:52:50 »
Miehet terästä -kirja saapui juuri, ja täytyypä nyt vielä erikseen kehua Egmontia rohkeudesta lähteä julkaisemaan DC:n New 52 -sarjoja näinkin tuoreeltaan. Siitä on kauan, kun viimeksi on tullut näin paljon uutta DC:tä Suomeksi, eli ainakin kaksi kirjaa Batmania, yhdet Teräsmiestä ja Oikeuden Puolustajia. Ehkä enemmänkin, en tiedä mitä kaikkea syksyksi on kaavailtu. Tällaista oli viimeksi lehtiaikoina.

Yhdyn täysin tähän Petterin ylistykseen, hienoa Egmont! Hain kirjan tänään ja lukaisin ensimmäisen jakson, joka starttasi kyllä vauhdilla! En ole täysin vakuuttunut Rags Moralesin kuvituksesta vielä, välillä anatomia näyttää hassulta. Kansikuvat ja pinupit miehen kynästä sen sijaan ovat hienoja. Kokoelman kansi ja ulkoasu on tyylikäs ja Morrisonin kirjoitus on lupaavaa. Hyvää tsettiä!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
« Vastaus #233 : 03.07.2013 klo 20:39:14 »
Muistaakseni täällä oli Virheet sarjakuvassa (tjsp) mutta ei löydy nyt niin pistetään tänne eli Teriksen vuosikirjassa sivulla 93 on käynyt jossain vaiheessa kämmi kun Teriksen rintalogo on pääasiassa keltainen kun pitäisi olla punainen. Jenkkisarjiksessa on oikeat värit, en nyt muista oliko vuoden -77 Teriksessä sama virhe (muistaakseni omistan ko. lehden).

X-men

• Jäsen
« Vastaus #234 : 04.07.2013 klo 20:09:54 »
Ne on skannattu vuoden 1977 suomalaisista Teriksistä. Kaikki vanhat virheet toistuvat.

Se selittää "valjuhkot" värit ko. tarinassa esim. Terramiehen paita.

Muuten opuksessa ei vikaa ja ainoastaan 1-2 tarinaa oli ilmeisesti muualta kuin Superman-lehdestä (ei muistikuvaa että olisin ne nähnyt Jenkkilehdessä).

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #235 : 04.08.2013 klo 11:41:48 »
Olisko kellään heittää tänne Egmontin syksyn julkaisulistaa? Tonihan laittoi toiseen ketjuun tiedon hämiksen sanomalehtisarjiksista, joten lista lienee jo saatavilla. Egmontin sivuilla ei vielä tosin ole, mutta olisi kiva nähdä mitä kaikkea sieltä on tulossa...

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #236 : 07.08.2013 klo 17:27:04 »
Olisko kellään heittää tänne Egmontin syksyn julkaisulistaa? Tonihan laittoi toiseen ketjuun tiedon hämiksen sanomalehtisarjiksista, joten lista lienee jo saatavilla. Egmontin sivuilla ei vielä tosin ole, mutta olisi kiva nähdä mitä kaikkea sieltä on tulossa...

Kun kerran kellään ei ole (muka) varmaa tietoa, niin kerronpa tässä vähän luotettavilta tahoilta tänään kaupungilla kuultuja huhuja: Egmontin syksy tulee olemaan MASSIIVINEN: mm. pari battista, vartijoita, kmhl:aa, hämäriä jne. jne. Mielenkiinnolla odotan kyllä virallista ja lopullista listaa. Excelsior Egmont! :) Keep up the good work!!!

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #237 : 07.08.2013 klo 19:50:38 »
Toni ja muut eivät ehkä saa paljastaa kaikkea tietämäänsä.

Ihan julkisiin tietoihin perustuen voi päätellä, että toisen Batmanin täytyy olla Pöllöjen kaupunki, mutta toisesta ei minulla ole mitään hajua.

Vartijoistako otetaan taas uusintapainos?

Ihmettelen, jos syksyn KMHL on Century koottuna (minkä huhun Miqz kerroit kuulleesi KMHL:n omassa ketjussa), koska ymmärtääkseni Centuryn osia on suomeksi hyvin saatavana. Nemo: Heart of Ice on minusta todennäköisempi.

Hämäri lienee mainittu strippikokoelma ja ehkä myös näköispainos vuosikerrasta 84.

Ainakin uutta Teräsmiestä on lupailtu lisää, mikä on yllättävää.

Kaikki DC:n uudet sarjat kiinnostavat minua, mutta kaipaisin jotakin yleisesittelyä tästä New 52:sta ennen kuin tartun sen julkaisuihin. En viitsi kahlata Kvaakin ketjua New 52:sta läpi – se on tällä hetkellä jopa 33 sivua pitkä. Kirjakauppoihin tuli tänään Oikeuden Puolustajat, mutta joo, se lasketaankin kesän julkaisuihin.

EDIT: KMHL-typo.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2013 klo 20:15:58 kirjoittanut Sampsa Kuukasjärvi »

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #238 : 07.08.2013 klo 19:52:13 »
Vartijoistako otetaan taas uusintapainos?

Taitaa olla Vartijoiden etkot kyseessä.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #239 : 07.08.2013 klo 20:14:40 »
Taitaa olla Vartijoiden etkot kyseessä.

No niinpä tietysti Before Watchmen. Luinhan minä siitä joskus Kvaakista.