Nämä totuudet pitävät edelleen paikkansa. Toki efektit ovat elokuvissa kehittyneet lähes sarjakuvan tasolle, mikään muu ei.
ovat toki ja osalle immeisiä foliohattu on muutakin kuin ns. Fashion statement.
Tai sitten faktat eivät ole yhtä kuin mitä kukin omassa maussaan niiden haluaa olevan.
Suomessa on minusta (miesten vuoro, Iron sky, vuosaari ja pari uutuutta tosin ovat näkemättä) elokuvapuolella tehty elokuva viimeksi joskus Kassilan Palmujen aikaan.
Tai sitten elokuvia on tehty sen jälkeenkin.(kyllä, kotimaisuus kortti, taas)
Tiedän että Kvaak on setäkerho jossa varsinkin me sedät neppaillaan keskenään siitä kenen maku ja yleistieto on überein, mutta se ei ole minusta yhtä kuin yleismaailmallinen totuus.
VesaK koskas olet lukenut mitään Marvelin sarjakuvaa Punisher MAXit poislukien? Kun ei nokakkain olla aikoihin nähty on mahdollista että olet ohimennen lukaissut Sieget sun salaiset invaasiot kuolleinealtaineen ja siihen vielä DCn uuden 52n päälle.
Sekä Marvel että DC julkaisevat paljon ihan silkkaa silkkoa ja kauniisti ilmaistuna suolentäytettä, mutta niin kaikki muutkin. Ja niinpä julkaisevat laatuakin.
Oma ongelmani(okei, yksi niistä) onse kuinka moni laukoo "totuuksia" tietämättä asiasta mitään.
Se miksen itse diggaa Justin Bieberiä, Twilightia, Aki Kaurismäen elokuvia, beatlesia tai eurodiskoa ei ole imagollinen.
Minä onneton tutustuin niihin ja olen sitä mieltä että tapani kansat, markku arot ja e-type eivät ole minulle.
Minä en niitä itse jaksa mutta jos niistä on jollekulle iloa se ei ole minulta pois.
Reijo Mäki on onneton sovinisti(nykymerkitys, ei ranskanmielisyys) joka on työn sankari siinä että kirjoittaa, ei hyvin mutta kirjoittaa, vaikkeivät ne mitään kovin nerokkaita minusta ole. Huom minusta.
Siksi kysyinkin onko taustalla tieto, kokemus, peruste vaiko se että me kaksi ollaan nokakkain ihan periaatteesta?
Meillä on ihan erilaiset maut jotka ajoittain kohtaa ja itse koen sen etuna että osaa lukea osin mitä toinen hakee ja sopeuttaa sen omaan makuunsa.
kvaakhan on keskustelufoorumi ja meillä on täällä riippana oma negatiivisuuden henkemme jossa kuuluu(nähtävästi) tiputtaa nostokurjellinen lannoitetta niskaan vaikka useimmista asioista ollaan nähdäkseni samaakin mieltä.
Kun en ole vastakkaista mieltä nyt mitenkään periaatteesta, minusta se että egmontilta tulee supersankareita ei ole muulta sarjakuvalta pois.
sitä että eri nörtit lukee Tex Willereitä kuin Batmaniä ja Oh my Goddessin ja Mämmilän lukijakunnat eivät mitenkään välttämättä kohtaa en koeta kiistää.
Osa saattaa ihan muiden tekijöiden kautta löytää muutakin.