Itsellekään ei ole vielä saapunut vaikka eräässä vaiheessa mainittiin saapuvaksi parissa viikossa. Huomenna tulee tämä pari viikkoa täyteen. Mullekin soiteltiin sanomilta ja tarjottiin kirjoja. Ihmeteltiin kyllä kovasti sitä miten olen jo kirjat todellakin tilannut (tai tiedä sitten onko ne tulossa vai ei).
Älkää välittäkö...ne ei pidä mitään kirjaa soitoistaan Sanomilla.
Tänään mulle soitettiin Sanomilta...luulin jo, että mulle kaupataan kanssa noita näkkäreitä, mutta ei ollutkaan.
Olikohan kesällä kun lopetin tuon Aku Ankka Klssikon...nyt soittivat sitten 4. kerran ja yrittivät myydä sitä taas mulle. Olen moneen kertaan sanonut niille, että en halua sitä lehteä, kun siinä on niin paljon niitä uusintoja. Ei vaan menen jakeluun...aina vaan uudestaan ja uudestaan soittavat...alkaa jo vähän tympimään.
Tää on meinaa pahempaa jo kun MikroBitti-lehden puhelinmyynti oli aikoinaan. Kun lopetin sen lehden, niin useampi vuosi sitä yritettiin mulle myydä ja 2-3 kertaa soittivat vuoden aikana. Mutta tää Sanomien puhelinruljanssi menee jo yli sen...kuinkahan monta vuotta tätäkin pitää kestää, että tajuavat, että en Kalssikkoa enää kaipaa.
En myöskään kaipaa Näkkäreitä...on 70-80-luvun lehdet kaikki normi Aku Ankkoina ja se saa riittää...tilanpuutteen vuoksi ne on böndellä.