Kirjoittaja Aihe: Aku Ankan näköispainokset  (Luettu 2996 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TOSA

• Jäsen
Vs: Aku Ankan näköispainokset
« Vastaus #240 : 21.10.2020 klo 20:43:04 »
Minulle ei ole vielä saapunut  :-\ mutta puhelimyyjä soitti tänään. Kun sanoin että olen tilannut jo niin sanoi että se on mahdotonta aku ankka kaupan kautta. Kuulemma koko myynti on kahden ihmisen harteilla ja mistään muualta ei niitä saa. Laittoi minulle varmuuden vuoksi varauksen kirjoista ja lupasi tarkistaa asian aku ankka kaupasta ja palata asiaan jos tilaus siellä ei ole kunnossa. Ei soittanut ainakaan tänään uudelleen joten eiköhän näkkärit ole matkalla, toivottavasti.

Painos kuulemma vain puolet 1979 näkkärien painoksesta joten isoin harppauksin painosmäärä tippuu. Julkaistaan enemmän näkkäreitä kuin aiempina vuosina, tiputetaan painosmääriä ja osto mahdollisimman hankalaksi pistää kyllä hieman ihmetyttämään miksi homma noin hoidetaan. Helmi-maaliskuun paikkeilla tällä tahdilla saisi kai sitten odotella 1981 näkkäreitä

313Pete

• Jäsen
« Vastaus #241 : 22.10.2020 klo 16:42:18 »
Itsellekään ei ole vielä saapunut vaikka eräässä vaiheessa mainittiin saapuvaksi parissa viikossa. Huomenna tulee tämä pari viikkoa täyteen. Mullekin soiteltiin sanomilta ja tarjottiin kirjoja. Ihmeteltiin kyllä kovasti sitä miten olen jo kirjat todellakin tilannut (tai tiedä sitten onko ne tulossa vai ei).

Darth Mika

• Insinööri
  • Toimittaja
  • *
  • Leopard-tankkeja Ukrainaan ja vähän äkkiä!
« Vastaus #242 : 22.10.2020 klo 17:14:26 »
Itsellekään ei ole vielä saapunut vaikka eräässä vaiheessa mainittiin saapuvaksi parissa viikossa. Huomenna tulee tämä pari viikkoa täyteen. Mullekin soiteltiin sanomilta ja tarjottiin kirjoja. Ihmeteltiin kyllä kovasti sitä miten olen jo kirjat todellakin tilannut (tai tiedä sitten onko ne tulossa vai ei).
Älkää välittäkö...ne ei pidä mitään kirjaa soitoistaan Sanomilla.
Tänään mulle soitettiin Sanomilta...luulin jo, että mulle kaupataan kanssa noita näkkäreitä, mutta ei ollutkaan.
Olikohan kesällä kun lopetin tuon Aku Ankka Klssikon...nyt soittivat sitten 4. kerran ja yrittivät myydä sitä taas mulle. Olen moneen kertaan sanonut niille, että en halua sitä lehteä, kun siinä on niin paljon niitä uusintoja. Ei vaan menen jakeluun...aina vaan uudestaan ja uudestaan soittavat...alkaa jo vähän tympimään.
Tää on meinaa pahempaa jo kun MikroBitti-lehden puhelinmyynti oli aikoinaan. Kun lopetin sen lehden, niin useampi vuosi sitä yritettiin mulle myydä ja 2-3 kertaa soittivat vuoden aikana. Mutta tää Sanomien puhelinruljanssi menee jo yli sen...kuinkahan monta vuotta tätäkin pitää kestää, että tajuavat, että en Kalssikkoa enää kaipaa.
En myöskään kaipaa Näkkäreitä...on 70-80-luvun lehdet kaikki normi Aku Ankkoina ja se saa riittää...tilanpuutteen vuoksi ne on böndellä.
"Opinions are like assholes, everybody has one" (The Dead Pool, 1988 Clint Eastwood)

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #243 : 24.10.2020 klo 08:39:52 »
Eilen saapui näkkärit postissa. Tilattu 15.10 ja perillä 23.10 niin ei tuossa nyt lopulta niin kauan mennyt mutta odottavan aika on pitkä. Liitteitä sivuilla mukana Peter pan peli, toimituksen oma nurkka, lukujärjestys, kalenteri ja sukupuu. Ei kai jäänyt muuta puuttumaan kuin musta aukko?

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #244 : 24.10.2020 klo 11:42:52 »
Mä en ole vieläkään saanut, vaikka ensimmäisten joukossa kuun alussa mulle soitettiin asialla.  ???
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #245 : 24.10.2020 klo 16:30:03 »
toivotaan että kohta saapuvat sinullekin

313Pete

• Jäsen
« Vastaus #246 : 05.11.2020 klo 16:35:10 »
Taitaa kirjan saapumattomuus saada minusta entisen näkkärien kerääjän. Syyskuun lopulla piti olevinaan kirjojen lähtee minulle. Eipä ole kuulunut tahi näkynyt. Uudestaan olevinaan pari viikkoa sitten. Ehkä tälläiseen pieneen ärsytykseen on hyvä lopettaa. Vanhat Akut on kuitenkin parhaita ja onhan kaikki kirjat -79 vuoteen asti jo kasassa :)

TOSA

• Jäsen
« Vastaus #247 : 05.11.2020 klo 17:43:49 »
Onpas harmillista kun eivät ole saapuneet. Minulle tuli tuplana perille. Ensin ne mitä tilasin asiakaspalvelun kautta ja muutama päivä myöhemmin puhelinmyyjän varaamat kappaleet. Piti olla vain varaus eikä missään nimessä kaksia kirjoja lähetetä mutta tulipa kuitenkin tuplana

Sepe

• Jäsen
« Vastaus #248 : 05.11.2020 klo 17:45:07 »
Minä sain nuo vuoden 1980 näkkärit jo pari viikkoa sitten, mutta toisen noista kirjoista jouduin vaihtamaan uuteen joka sitten saapuikin tiistaina perille.

Sanomaltahan ei tule etukäteen tietoa, että milloinka kirjat on lähetetty, mutta postin omaposti sovelluksesta saa senkin tiedon, kun katsoo sieltä itselle saapumassa olevia lähetyksiä.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #249 : 05.11.2020 klo 18:37:00 »
Mullekin tuli tänään, mutta vain, koska soitin sanomille tuon edellisen viestini jälkeen. On kyllä tehty vaikeaksi näiden ostaminen, perille saaminen ja muutenkin markkinointi, joka on puhelinmyyjien varassa, jotka unohtavat laittaa tilauksen sisään.

Sinällään uudet kirjat näyttivät hyviltä, ja sisäkannet oli hyödynnetty taas ekstramaterialeilla, kuten julisteilla jne.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Iivari2019

• Jäsen
« Vastaus #250 : 20.11.2020 klo 00:31:42 »
Onko noissa uusimmissa muuten joulun erikoisnumeroita ym tilaajalahjoja. En huomannut niitä ainakaan vanhemmissa.

Garwin

• Jäsen
« Vastaus #251 : 24.11.2020 klo 13:31:25 »
Tuoreimpia Näkkäreitä (1980) tuntuu vielä olevan jäljellä. Puhelinmyyjänainen yritti eilen vielä kaupata, tietämättä että tilasin jo 1,5 kk sitten. Samalla vihjaisi (kysyttäessä) seuraavista mahdollisista kirjoista keväällä, mutta tuskin oli hänellä mitään varmaa tietoa. Muisti vain varmaan vanhat ajat kun kirjat ilmestyivät aina alkuvuodesta.

jiiM

• Uusi jäsen
« Vastaus #252 : 13.12.2020 klo 12:20:54 »
Kertokaas keräilijäkolleegat ja varsinkin ne, jotka ovat vielä ilman 1979 vuotta, niin millainen vetoomuskirje tarvitsisi lähettää Sanoma Oy:lle uudesta painoksesta ? Harmittaa, jos jää vuosi väliin, kun kaikki muut löytyy hyllystä...

diego

• Jäsen
« Vastaus #253 : 17.12.2020 klo 13:56:28 »
Kertokaas keräilijäkolleegat ja varsinkin ne, jotka ovat vielä ilman 1979 vuotta, niin millainen vetoomuskirje tarvitsisi lähettää Sanoma Oy:lle uudesta painoksesta ? Harmittaa, jos jää vuosi väliin, kun kaikki muut löytyy hyllystä...

Mä olen mukana vetoomuskirjeessä. Minulta puuttuu myös 1975 näköispainos. Onkohan sitä saatavilla.

PertK

• Uusi jäsen
  • Kvaak!
« Vastaus #254 : 19.12.2020 klo 16:17:28 »

En tiedä vetoomuskirjeen laadusta, mutta sama tilanne itselleni, juuri 1979 puuttuu. Olisi kova sana, jos tekisivät vaikka pienenkin 2. painoksen tuosta!