Kirjoittaja Aihe: Sarjis-kerho  (Luettu 549 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tertsi

• Vieras
Vs: Sarjis-kerho
« Vastaus #15 : 31.03.2005 klo 11:35:32 »

löytyykö muuta "pakollista"...?  ;D

Yksi hyvä Natasa-sivusto löytynee googlettamalla "natacha 2000".

Les Innommablesissa on pirteitä aasiattaria (muutenkin loistava sarjakuva).

Onhan noita pinup-yrittäjiä ranskalaisessa sarjakuvakentässä, mutta eivät ole jääneet mieleen. Paitsi Georges Pichardin ja Wolinskin Paulette, se on "pakollinen".

« Viimeksi muokattu: 31.03.2005 klo 11:49:38 kirjoittanut tertsi »

Lurker

• Vieras
« Vastaus #16 : 31.05.2005 klo 10:25:29 »
Vihdoinkin löytyi sarjiskerhon mainos (vanhan HE-MAN -lehden keskiaukeamalta).

"LIITYN EHDOTTOMASTI SEMIC-SARJAKERHOON!"

Mitähän lakimies sanoisi moisesta, että liitytään johonkin kerhoon ilman mitään ehtoja...

Onko kenelläkään kerhon jäsendiplomia? (Tai siis kehtaako kukaan tunnustaa?)

"TÄMÄ TYRKKY EI SITTEN TOISTU!"

Klikkaa liitetiedostoa!

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
  • Sitä muuttuu jänikseksi...
« Vastaus #17 : 01.06.2005 klo 09:17:46 »
Toi oli tosi vanha...

En muista mistä itse aikanaan 90-luvun alkupuolella löysin ilmoituksen millä sitten liityin. Ei tullut diplomia enää silloin. :(

Mutta silloin tuli joka paketissa toinen albumi "tilaajalahjana". Muutama vuosi sitten tuo muuttui siihen, että saa tilaaja-lahjan saa joka neljännen paketin mukana. Nyt tuli Ihme-sarjan pokkari 4. Paksu peijooni oli runnonut P&F:n alpparin kulman ruttuun kuljetuksen aikana. Pitänee valittaa Jaanalle...

Itselläni on muuten pari kovakantista "Sarjis"-albumia: Niilo Pielinen ja Marsupilami. Onkohan nämä julkaisut liittyneet jotenkin tämän kerhon toimintaan?

Muistaako kukaan?
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #18 : 01.06.2005 klo 12:01:12 »
Selailin vanhoja Hämiksiä ja mm. 9/89:n takakannesta löytyy kokosivun mainos Sarjis-kerhosta (en tainnut vielä tässä vaiheessa itse liittyä).
Liittymistarjouksena kaksi vapaavalintaista kovakantista Sarjis-kerhoalbumia hintaan 9,90 mk/kpl (+postikulut 6,50 mk). Valittavana on neljä albumia (Mustan kullan maa, Kultainen naamio, Keksijöiden kuningas ja Laulava lanka). Tähän aikaan näköjään kerhoalbumit tosiaan oli noita kovakantisia, mutta siinä vaiheessa, kun ite liityin kovakantisen sai liittymislahjana ja normaalit kerhoalbumit oli sitten niitä samoja, mitkä meni kirjakauppoihinkin.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

h00k00

• Jäsen
« Vastaus #19 : 21.07.2005 klo 14:43:16 »
Onko kukaan vielä saanut Sarjiskerhon heinäkuun pakettia?

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
  • Sitä muuttuu jänikseksi...
« Vastaus #20 : 04.10.2005 klo 13:45:09 »
Toimitusaikataulu on tainnut kesän aikana olla satunnainen. Pitää vissiin tarkistaa arkistoiduista laskuista miten niitä paketteja on tullut.

Ei tähän toimintaan hirveesti tällä haavaa panosteta:
"Olet varmasti erittäin hyvästä syystä perunut tämän kuun Sarjispaketin"
Slangi ja uusintapainos vaihtoehdot muistaakseni ja nyt sitten kumpikin  vaihtoehto on uutuustuote. Haluun molemmat.
"Ensi kuukauden paketti odottaa jo sinua ja saat nyt tiedon sen sisällöstä, jotta voit ajoissa päättää kumman Sarjisalbumin haluat postin kiikuttavan kotiisi. Ilmotathan valinnastasi 4.10.2005 mennessä."
Jeps. Ajoissa. Kirje tuli eilen 3.10.  :D

Onko se julkaisujen aikatauluttaminen todella niin vaikeaa, ettei joka kuulle saa ns. normaalia uutuutta ja vaihtoehdoksi jotain ns extraa.
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

h00k00

• Jäsen
« Vastaus #21 : 10.10.2005 klo 13:27:43 »
Mikä oli vaihtoehtona tuolle syyskuun slangi-Asterixille? Minulle tuo tuli postissa ilman kyselyjä, kun olin peruuttanut elokuun molemmat albumit jo etukäteen.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #22 : 30.12.2020 klo 11:43:21 »
Sarjis-kerhosta kyseltiin twitterissä. Milloinkas tämä kirjakerho toimi? Useamman vuoden ilmeisesti...