Kirjoittaja Aihe: Sarjis-kerho  (Luettu 555 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Foxtrot

• Jäsen
Sarjis-kerho
« : 07.05.2004 klo 18:52:17 »
Missä tämmöinen kerho on?

J.M:salo

• Jäsen
Vs: Sarjis-kerho
« Vastaus #1 : 07.05.2004 klo 19:42:16 »
Foxtrot, se on kirjakerho, mutta sarjakuville. Vastaava kuin Sanoma Osakeyhtiön edesmennyt Parhaat Sarjat.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #2 : 07.05.2004 klo 20:08:56 »
Ja se on Egmontin pitämä.

Jukalle:
Mun jäsenyydestäni on jo kymmenisen vuotta, mutta ainakaan silloin ei peruutusta pidetty eroamisena. Saa siis putkeen peruuttaa useamman paketin, ennen kuin niin käy. Mutta voi olla, että ovat muuttaneet asian...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
  • Sitä muuttuu jänikseksi...
« Vastaus #3 : 08.05.2004 klo 15:13:53 »
Ota pikaisesti yhteyttä sinne asiakaspalveluun!

Itse peruin tuon Asterix/Nemi-paketin sähköpostilla ja silti sain postissa Nemin ja infon seuraavan kuun paketista. Palautin paketin ja ilmoittelin sähköpostilla, että haluan molemmat toukokuun tarjokkaat. Nyt sitten odotellaan ja jännäkakkaa pukkaa kun ne ei pistä sieltä mitään replyä.

Yleensä jos on perunut paketin niin postisetä/täti tuo kirjeen joka alkaa: "Olet varmastikin hyvästä syystä perunut tämän kuun jne..." ja sitten kerrotaan mitä seuraavassa kuussa on tarjolla.

Monivuotisena kerholaisena voin kertoa, että näitä mokia on lähettäjä päälle sattunut silloin tällöin. Harvemmin kuin kerta vuoteen. Asiat on kuitenkin saatu oikaistuksi. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

Jarno

• Vieras
« Vastaus #4 : 22.11.2004 klo 13:07:52 »
Itse olen ollut mukana kerhossa jo vuosia, ja albumeja on kertynyt kymmeniä :)

Olen joskus ihmetellyt, miksei kerhosta ole oikein mitään tietoa missään, esim. netissä. Olen asiaa sähköpostitse tiedustellut, ilman vastausta. Samoin olen yrittänyt tehdä osoitteenmuutosta sähköpostitse, eikä tuota tulosta. Pitänee soittaa asiakaspalveluun  ::) Olisi asiallista vastata kyselyihin.

Minusta Sarjis-kerhon omat nettisivut olisivat paikallaan. Sieltä voisi nähdä tulleet/tulevat albumit ja tehdä vaikka peruutukset sitä kautta. Tähänkään toivomukseen en ole saanut mitään vastakaikua, kun olen asiaa ehdottanut sähköpostitse...

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
« Vastaus #5 : 25.01.2005 klo 15:08:42 »
Se laskussa oleva osoite ei vastaa mitään, peruutus ja ykkösalbumin vaihto kakkoseen onnistuu. Molempia ei näköjään voi tilata.

Omakohtaisella kokemuksella väitän, että kyllä ne molemmat voi tilata.

Viestiä vain sinne laserman asiakapalvelun sähköpostiin.

Itse olen ilmoitellut, että "...haluan tämän kuun Sarjiskerhon molemmat paketit, eli 1)XXXXXX: Yyyyyy ja 2) VVVVVV: IInnjfd."

Osoitteenmuutos ilmoitukseen tuli vastakyselykin kun en muistanut mainita, että olen Sarjiskerhon-jäsen. Olivat yrittäneet asiakastiedoista jäljittää, että minkähän lehden tilausta muutos koskee ja kun eivät löytäneet niin ottivat yhteyttä ja pyysivät lisätietoja.

Se on kyllä totta, että mitään kuittausta "lasermasta" ei tule. Jaana kyllä vastaa (kunhan ehtii).

Zippo
Aamulla kun heräsin otin vitamiinin, pillerin. Katsoin peiliin ja kauhistuin, kun korvat kasvoi ja mä kutistuin...

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
« Vastaus #6 : 22.02.2005 klo 13:46:54 »
Seuraavat alpparit tulossa

Titeuf 6 - Nadia menee naimisiin, saatavilla helmi-maaliskuun vaihteessa. (Sarjiskerhon helmikuun paketti toimitus myöhästyy)

Rubiini 6 - Stressiloma
Kamut sunnuntaisarja 9 - Talvitanssi
(Sarjiskerhon maaliskuun pakettivaihtoehdot)
« Viimeksi muokattu: 24.02.2005 klo 14:55:26 kirjoittanut Reima Mäkinen »

Zippo

• Lueskelija
  • Jäsen
« Vastaus #7 : 23.03.2005 klo 00:05:52 »
Ei ole vielä postiluukusta kolahtanut näitä.

Onkos muilla Sarjiskerholaisilla??

Egmont ei näitä kotisivuillaan ole pahemmin mainostellut. Sarjis-kerhosta kylläkin on pieni mainos ilmaantunut.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #8 : 23.03.2005 klo 09:45:24 »
Titeufia ei ole vielä näkynyt, Rubiini ja Kamut kyllä.

Stressiloma on hieman edellisiä osia väkivallattomampaa tarinointia, liekö lukijapalaute ollut syynä siihen ettei punapää sankaritar paukuttele syylliseksi toteamiaan rosmoja ja kätyreitä ketoon yhtä ahkeraan Likainen Harry/Judge Dredd -tyyliin kuin aiemmissa teoksissa. Pin-uppailua on puolestaan enemmän, anatomisesti mielenkiintoisia naisvartaloita kevyesti puettuina.

Talvitanssi on taattua kamua, yksi helmistä hyvinkin kepoiseksi käyneessä sanomalehtisarjistarjonnassa. Ärsyttää vain, kun Egmont julkaisee sarjaa äärihalvan näköisinä pikku plätkyinä. Painopaikan vaihdos on toki auttanut hiukan, ja sarjan jokainen teos on ihan ehoton musti kaikille eläimien ja sarjakuvan ystäville. Taas aivan vuolaaksi liikutuin kun Akateemisesta hankin uusimman alkukielisen kokoelman, Dog-eared. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
  • /* You are not expected to understand this. */
« Vastaus #9 : 30.03.2005 klo 14:11:06 »
Siis pitäisikö tämä Rubiini löytyä jo Sikateemisen hyllystä tahi muualta edes-jotenkin-varustellusta-kirjakaupasta?

edit: Egmontun sivuilla ei näy mitään tästä...
« Viimeksi muokattu: 30.03.2005 klo 15:33:50 kirjoittanut Markku Myllymäki »
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,
there's no end to what you can't do.

VesaK

• Jäsen
  • Kuka mitä häh?
« Vastaus #10 : 30.03.2005 klo 17:17:48 »
Agateemisen hyllyllä Ressiloma on jo kolmatta viikkoa. Hellsingis ainakii. Jos olisin yhä 14 vee, enkä eläissäni Nattashan vanhoja albbuja lukenut, enkä paljon muutakaan belgo-ranskalaista, Rubiini olisi ehkä paras sarja ikuna. 
“Like millions of Americans, I grew up with ‘Peanuts.’ But I never outgrew it.”
- Barack Obama

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Vastaus #11 : 30.03.2005 klo 21:43:29 »
No nyt löytyi Tampereen Akateemisesta, kun suoritti vähän arkeologisia kaivauksia albumihyllyyn...  ;D

Luin sen kotona saman tien. Tämä uusi Rubiini, Stressiloma, on ihan hyvää ja taattua Rubiinilaatua.  ;D Ei ehkä niin vauhdikas, mutta hyvää kerrontaa ja mielenkiintoisia elementtejä. Se piirrostyylikin viehättää...  ;D

(Oli muuten mukava päivä, kun sai Drolican, Ubu 3:n ja tämän luettua putkeen. Kaikki hyviä ja mukavasti erilaisia...)
When you earnestly believe you can compensate for a lack of skill by doubling your efforts,

Hege

• väsähtänyt
  • Jäsen
« Vastaus #12 : 31.03.2005 klo 08:37:40 »
Maalari ja merirosvo osa 2 Hyisille vesille löytyi eilen kirjakaupan hyllyltä, lukukokemuksestani rustaan illemmalla.
But pride -  where there is a real superiority of mind, pride will be always under good regulation.

tertsi

• Vieras
« Vastaus #13 : 31.03.2005 klo 10:51:28 »
Vertailukohdaksi Rubiinille näytettäköön esimerkki erinomaisesta Natasa-seikkailusta Kuninkaallinen kosija, vaikka tulisi loukattua tekijäoikeuksia, mutta ainakin positiivisessa mielessä.

Ei yllä Rubiini eikä Nyky-Natasa tällaiseen eleganssiin, viivan notkeuteen, briljanttiin kuvakerrontaan ja muihin samantapaisiin adjektiiveihin kuten hienoon ja hauskaan tarinaan. Mielestäni

Näyte: Non Stop 7-9 1976 (Kannattaa hankkia)

Ja isompana.

http://img9.exs.cx/img9/7276/natasaac4fp.jpg
« Viimeksi muokattu: 31.03.2005 klo 10:54:15 kirjoittanut tertsi »

Markku Myllymäki

• Lyijykynän jatke
  • Jäsen
« Vastaus #14 : 31.03.2005 klo 11:19:15 »
tertsi, olet varsin oikeassa.  ;D

Natasa on ollut aina suosikkejani. Onkohan ranskissarjakuvassa muita tällaisia pirteästi piirrettyjä tyttösiä? Muistan täällä nähneeni linkkejä Johannaan ja Natasan piirtäjän "fanisivuille", löytyykö muuta "pakollista"...?  ;D