Jaha, kova työviikko takana, nyt kylmä kalja maistuu..
Lasarus kehtasi sanoa:
Ei ole Lasarus lukenut Mustanaamioitaan tarkkaan, jos näin väheksyy elokuvaa.
Oon lukenu Mustista ehkä jotaki kakskytäviis vuotta. Mielestäni kyseinen elokuva oli, jos asia nätisti ilmaistaan, pelkkää paskaa.
Noinhan piti tapahtua kun Lee Falk heittää vitoset.
Sitten mennään osastolle "jos minä olisin maailmanjohtaja":
Mustanaamion perusideahan on helvetin hyvä. Yli 400 vuotta vanha viidakon kostava aave, joka tosiasiassa onkin isältä pojalle jatkunut perhetraditio. Toivoisin että jotkut hommansa osaavat tekijät uudistaisivat koko sarjakuvan, vähän kuten Byrne esitteli uudistuneen Teräsmiehen. Siihen perään vähän vaikkapa Frank Millerin näkemystä aiheesta ja johan homma rokkaa. Nämä skandinaavi-Mustikset ovatkin toisinaan ihan kelvollista luettavaa. Kunpa vain Mustanaamio suostuisi viimeinkin kasvamaan aikuiseksi ja Bengalissa siirryttäisiin 2000-luvulle. Muistatteko kun Thrillerissä oli päivitetty The Shadow? Samanlainen Mustanaamiolla, kiitos.
Ne kömpelöt ja yliarvostetut 30-luvun töherrykset voitaisiin viimeinkin unohtaa kokonaan. Muistaakseni ehkä jopa tässä ketjussa taisi joskus olla puhetta aiheesta, että eivät ne muka ole huonosti piirrettyjä vaan painoteknisistä syistä ne näyttävät kömpelömmiltä kuin ovat.
No ihan miten vaan, sovitaan vaikka että ne ovat kaikkien aikojen parhainta taidetta, ihan miten vaan kunhan mun ei tarvitse nähdä enää koskaan jonkun Wilson McCoyn räpellystä.