Itse aloitin mangojen lukemisen Huuto.netin kautta. Alkuun tuli ostettua eräästä sarjakuviin erikoistuneesta kaupasta pikkuveljelle sarjakuvia englanniksi. Sitten tuli mentyä Huuto.nettiin, kun veli sanoi keräävänsä Hellsing ja Bleach mangaa. Ei mitään hajua kyseisistä sarjoista ja kun en parempaa keksinyt, kun kotona olin, niin Huuto.nettiin ja sieltä kautta sain ostettua veljelle armeijailtojen iloksi pari mangaa.
No, lahjaa viedessäni päätin hiukan kurkistaa mangaa ja jäin koukkuun! Sitten innostuin katsomaan, mitä muuta on Huuto.netissä tarjolla ja kappas, nyt on sitten suurin piirtein kaikki mangat (reilusti yli 50) ostettu Huuto.netin kautta. Sanoisin, että olen hyvät kaupat tehnyt, koska kukaan näistä myyjistä ei ole ottanut ylihintaa ja siellä on ollut myös divarikauppiaita, jotka tarjoavat sen kautta mangaa / muuta sarajakuvaa ja saa hakea vielä noutamalla, jos haluaa postikuluissa säästää.

Laskin, että olen suurin piirtein maksanut 2,70e /kpl mangoista, joista osa on ihan uutta käyttämätöntä ja osa hyvässä kunnossa olevaa käytettyä mangaa. Mitään hajua ei yleensä noista sarjoista ole ollut. Ajattelin vaan, että hommaan ja luen ja jos en tykkää, pistän eteenpäin. Tällä logiikalla on ollut hyvä tehdä itsekin kauppaa. Joskus on tullut itse ostettua jotain halvalla ja kun on laittanut sitten kun ei enää itse tarvitse myyntiin, niin vaikka lähtöhinta on ollut luokkaa 5e niin loppuhinta on 92. En pyöri tuolla tarkoituksenani rikastua, jos myyn, mutta jos menee hulluilla hinnoilla, niin kait sitä sitten vaan täytyy myydä, kun kerran on myyntiin pistänyt.

Kertaakaan en ole kokenut ikäiviä kauppoja, vaan aina on mennyt hyvin, onneksi! Luen aina käyttäjäprofiilin palautteet, jotta vähän näkee, millaisesta myyjästä on kyse. Sitten vasta laitan huutoja. Verkko-ostaminen on kyllä kätevää, vaikka kyllä viihdyn edelleen jossain divareissa kattelemassa, millaisia löytöjä niissä on.