Tavoita sarjakuvaharrastajat kotimaassa! Tutustu Kvaak.fi:n mediatietoihin.

Artikkelit ja henkilökuvat: Sarjakuva, etymologisia aatoksia (23.05.2012 klo 18:00:00)
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
26.05.2012, klo 23:28:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
355622 viestiä 8529 aihetta kirjoittanut 6032 jäsentä. Uusin jäsen: salamanterinainen
Lue lisää pikkuilmoituksesta.
   Etusivu |   Ohjeet | Haku | Jäsenet | Galleria | Ylläpito ja toimitus | Kirjaudu | Rekisteröidy  
+  Kvaak.fi - keskustelu
|-+  Sarjakuvanlukijoiden keskustelut
| |-+  Sarjakuvien ostaminen ja keräily
| | |-+  Huuto.net
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Huuto.net  (Luettu 20450 kertaa)
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

Sukupuoli: mies

"Ja rangaistus on greippi!"

...
« Vastaus #30 : 18.12.2007, klo 18:27:41 »

Lainaus
Olemme uudistaneet käyttäjärekisteriämme. Pyydämme, että tarkistat tietosi alla olevasta lomakkeesta.
[...] *Matkapuhelinnumero on pakollinen.

Pöh, en halua että joku soittaa mainoksia mun puhelimeen.  Angry

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Lönkka
Jäsen
Poissa

Babtized in ignorance and chloroform

...
« Vastaus #31 : 18.12.2007, klo 18:38:50 »

Aivan.

Tai entäpä jos ei omaa kännykkää?
tallennettu
Laura Sivonen
Tunteikas siili
Valvoja
Poissa

Sukupuoli: nainen

...
« Vastaus #32 : 18.12.2007, klo 18:40:01 »

Oma numeroni on ollut siellä jo vajaa kolme vuotta ja koskaan ei ole kukaan mitään mainostellut (jollei Soneralla ole jotain kytköstä Huuto.netin kanssa..). Kaksi kertaa muistaakseni ostaja on tekstiviestillä ottanut yhteyttä, kun ei ole saanut minusta tai hänestä johtuen netin kautta kiinni.
tallennettu

Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established.
Timo Ronkainen
professionaali amatööri
Toimittaja
**
Poissa

"Ja rangaistus on greippi!"

...
« Vastaus #33 : 18.12.2007, klo 18:42:10 »

Aivan.

Tai entäpä jos ei omaa kännykkää?

Tyhjää tai pelkkää viivaa se ei hyväksynyt. Rehellisenä laitoin oikean numeron. Olisiko pitäny laittaa vaan jotain 00012332123...  Huh Aiemmin ne ei sitä numeroa tarvinneet, eikä se ollut pakollista. Jotain ne juonii.

Timo
tallennettu

Amerikkalainen sanakirjamääritelmä 1950-luvulta.
http://suttuvihko.vuodatus.net/
Jukka Laine
Maestro
Ylläpitäjä
Poissa

« Vastaus #34 : 18.12.2007, klo 18:51:38 »

Minä laitoin 0400000000 ja se hyväksyi. Numeroni on kyllä kuvauksessa.
tallennettu

"I, Jukka, will tell you what you wish to know" -rigeliläinen mutantti, Thor # 218, Dec. 1973-
211163
Jäsen
Poissa

Kvaak!

« Vastaus #35 : 20.12.2007, klo 08:14:19 »

Olen ostanut Huuto.Netistä tarpeellista ja tarpeetonta pitkään. Nyt alkoi kuitenkin ottaa ajatteluelimeen: kun Huuto.Net päivittää käyttäjärekisteriään, siellä on pakollisena tietona kännykkänumero. Vaan kun en omista matkapuhelinta enkä aio sellaista hankkia. Nyt ei sitten pääse antamaan palautetta kauppakumppaneille Huuto.Netin sivuilla: jatkuvasti pläjäytetään eteen käyttäjärekisterin päivitys, jota ei sitten hyväksytä - kun kännykkänumero puuttuu. Voihan kettu.  Angry
tallennettu
ezuli
Vieras
« Vastaus #36 : 20.12.2007, klo 09:56:44 »

http://www.kvaak.fi/keskustelu/index.php/topic,5335.30.html
Minä laitoin 0400000000 ja se hyväksyi. Numeroni on kyllä kuvauksessa.
tallennettu
PurPur
Vieras
« Vastaus #37 : 05.03.2009, klo 00:19:02 »

Onko kellään muulla ollut ongelmia laittaa kuvia huutonettiin (ja ratkaisua). Kun mulla se huolii kuvan, ei näytä sitä, ja sitten kun palaa muokkaamaan sivua, siellä on rikkinäinen ikoni, ja kun yrittää vaihtaa kuvaa, niin ei onnistu.   AngryÄrh Sad
tallennettu
Joonatan
Uusi jäsen
*
Poissa

Niinpä niin

« Vastaus #38 : 24.03.2009, klo 14:41:20 »

Laita kuvat Huuto.netin omalla selaimella niin se pienentää kuvat automaattisesti ja voi laittaa monta kuvaa yhteen myytävään kohteeseen.
tallennettu
PurPur
Vieras
« Vastaus #39 : 24.03.2009, klo 14:48:05 »

Laita kuvat Huuto.netin omalla selaimella niin se pienentää kuvat automaattisesti ja voi laittaa monta kuvaa yhteen myytävään kohteeseen.

Tietty noin voi tehdä, mutta silti ärsyttää, jos kerran laitettua kuvaa ei voi enää vaihtaa, ja se rikkinäinen ikoni vaan jää sinne. Uskomattoman mopo alusta, ollakseen noinkin suosittu.
tallennettu
Kannitha
Uusi jäsen
*
Poissa

Sukupuoli: nainen

Kaunista on ystävällisyys toista kohtaan<3

« Vastaus #40 : 02.05.2009, klo 21:25:23 »

Itse aloitin mangojen lukemisen Huuto.netin kautta. Alkuun tuli ostettua eräästä sarjakuviin erikoistuneesta kaupasta pikkuveljelle sarjakuvia englanniksi. Sitten tuli mentyä Huuto.nettiin, kun veli sanoi keräävänsä Hellsing ja Bleach mangaa. Ei mitään hajua kyseisistä sarjoista ja kun en parempaa keksinyt, kun kotona olin, niin Huuto.nettiin ja sieltä kautta sain ostettua veljelle armeijailtojen iloksi pari mangaa.

No, lahjaa viedessäni päätin hiukan kurkistaa mangaa ja jäin koukkuun! Sitten innostuin katsomaan, mitä muuta on Huuto.netissä tarjolla ja kappas, nyt on sitten suurin piirtein kaikki mangat (reilusti yli 50) ostettu Huuto.netin kautta. Sanoisin, että olen hyvät kaupat tehnyt, koska kukaan näistä myyjistä ei ole ottanut ylihintaa ja siellä on ollut myös divarikauppiaita, jotka tarjoavat sen kautta mangaa / muuta sarajakuvaa ja saa hakea vielä noutamalla, jos haluaa postikuluissa säästää.  Grin

Laskin, että olen suurin piirtein maksanut 2,70e /kpl mangoista, joista osa on ihan uutta käyttämätöntä ja osa hyvässä kunnossa olevaa käytettyä mangaa. Mitään hajua ei yleensä noista sarjoista ole ollut. Ajattelin vaan, että hommaan ja luen ja jos en tykkää, pistän eteenpäin. Tällä logiikalla on ollut hyvä tehdä itsekin kauppaa. Joskus on tullut itse ostettua jotain halvalla ja kun on laittanut sitten kun ei enää itse tarvitse myyntiin, niin vaikka lähtöhinta on ollut luokkaa 5e niin loppuhinta on 92. En pyöri tuolla tarkoituksenani rikastua, jos myyn, mutta jos menee hulluilla hinnoilla, niin kait sitä sitten vaan täytyy myydä, kun kerran on myyntiin pistänyt.  laugh

Kertaakaan en ole kokenut ikäiviä kauppoja, vaan aina on mennyt hyvin, onneksi! Luen aina käyttäjäprofiilin palautteet, jotta vähän näkee, millaisesta myyjästä on kyse. Sitten vasta laitan huutoja. Verkko-ostaminen on kyllä kätevää, vaikka kyllä viihdyn edelleen jossain divareissa kattelemassa, millaisia löytöjä niissä on.  Smiley
tallennettu

Ainoastaan sydämellään näkee hyvin. Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä.
MTT
Jäsen
Poissa

« Vastaus #41 : 03.08.2009, klo 09:58:57 »

Ei ihan huuto.net juttua mutta varmaan close enough.

Nyt sais suht harvinaisen suomalaisen Tarzanin mahdollisesti aika halvalla ja vieläpä ebayssä.

http://cgi.ebay.com/TARZAN-nn-Finnish-comic-w-Giant-poster-by-Burne-Hogarth_W0QQitemZ150362759746QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item230251a242&_trksid=p3286.c0.m14

-MTT
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] | Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry: