Lisäksi sehän on alkukantaista saastaa. Jotensakin hirveän vaikea uskoa, että riittävä määrä ostajia, jotka haluaisivat tämän sellaisessa hienossa high brow -kokoelmassa. Edes minä en halua. Jälkipolvillekin (siis nuoremmille työkavereille jne, en kenenkään lapsille) olen lähinnä esitellyt näytteitä, että tällaisen keskellä kasvoimme.
Niin samaa mieltä. Se saasta ja pahuus on jätettävä menneisyyteen. Noh, ehkä pieni tekstikriittinen kokooma selittävine kommentteineen voitaisiin julkaista - ja sekin lähinnä varoittavana esimerkkinä.
Voitteko mainita poikkeuksellisen loukkaavana pitämiänne asioita lehden sivuilta? Minulla oli nuorena vain yksittäisiä numeroita ja korkeintaan pari pokkaria (muistan ruutukoon olleen hyvin pieni, ja painettu selkämykseen saakka). Pelkästään Mynttistä olen lukenut aikuisiällä, jota
Ylenkin kriittisessä artikkelissa on luonnehdittu taitavasti piirretyksi..
Eläimiin sekaantuminen näkyy olevan toistuva teema, esiintynyt Mynttinen-tarinoissa ja ilmeisesti myös liitetyssä kuvassa näkyvän taantuneen kaverin luonteenpiirre. "Myrkyn kultapoika" Pera Pervo näkyy ajoittain menevän jonnekin kehokauhun suuntaan.
Mikäli raiskaus"huumoria" (katso
Bunny the Killer Thing), tai muuta äärimmäisen alentavaa esiintyy, oma suhtautumiseni ainakin muuttuu.
Anteeksi myöhäisestä vastauksesta.