Kirjoittaja Aihe: Mahdollisuudet saada Myrkky-lehti koottuna koviin kansiin?  (Luettu 359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

meat

• Jäsen
Toiveissa on Pahkasika-kirjoja vastaava kattava kokoelma, joka kerää yhteen Myrkyn vuosikerrat, ennen julkaisematonta materiaalia sisältäneet albumit sekä mahdolliset muut julkaisut.

Uskotko olevan realistinen tekijänoikeussyistä? Myrkyssä julkaistiin pääosin kotimaisia (oletettavasti varta vasten ko. lehteen tuotettuja) sarjakuvia, mutta omistaako Egmont (julkaisu)-oikeudet?

oskari

• Jäsen
Vs: Mahdollisuudet saada Myrkky-lehti koottuna koviin kansiin?
« Vastaus #1 : 20.02.2023 klo 20:51:02 »
Taitaa olla aika hankala paketti. Osa oli norjalaista tuotantoa, osa jotain muuta. Oikeudet on varmasti umpeutuneet ja niiden keräileminen eri puolilta olisi varmasti "mielenkiintoista" hommaa.
Sergio Aragones
Hunt Emerson
Larson
jne...

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #2 : 20.02.2023 klo 21:00:29 »
Näkisin, että ainoa mahdollisuus on seuraava: Metsästät ensin kaikki numerot divareista ja huuto.netistä, jonka jälkeen otat yhteyttä erääseen sidonnasta kirjoittaneeseen / tubettaneeseen foorumilaiseen. Hän sitoo sulle käsin kovakantiset Myrkkykirjat. 6/5 laatu!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

echramath

• Suomen Hakki Hamsteri -kerhon puheenjohtaja
  • Jäsen
« Vastaus #3 : 21.02.2023 klo 00:17:12 »
Lisäksi sehän on alkukantaista saastaa. Jotensakin hirveän vaikea uskoa, että riittävä määrä ostajia, jotka haluaisivat tämän sellaisessa hienossa high brow -kokoelmassa. Edes minä en halua. Jälkipolvillekin (siis nuoremmille työkavereille jne, en kenenkään lapsille) olen lähinnä esitellyt näytteitä, että tällaisen keskellä kasvoimme.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2023 klo 20:35:50 kirjoittanut echramath »
I've got 99 problems, but luftballons ain't one.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #4 : 21.02.2023 klo 07:54:07 »
Lisäksi sehän on alkukantaista saastaa. Jotensakin hirveän vaikea uskoa, että riittävä määrä ostajia, jotka haluaisivat tämän sellaisessa hienossa high brow -kokoelmassa. En minä en halua. Jälkipolvillekin (siis nuoremmille työkavereille jne, en kenenkään lapsille) olen lähinnä esitellyt näytteitä, että tällaisen keskellä kasvoimme.

Niin samaa mieltä. Se saasta ja pahuus on jätettävä menneisyyteen. Noh, ehkä pieni tekstikriittinen kokooma selittävine kommentteineen voitaisiin julkaista - ja sekin lähinnä varoittavana esimerkkinä.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #5 : 21.02.2023 klo 12:45:15 »
Santtu Liiman jutuista yritettiin muistaakseni kokoomaa joukkorahoituksella joskus 5v. sitten. Ei onnistunut.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

meat

• Jäsen
« Vastaus #6 : 21.02.2023 klo 17:11:47 »
Santtu Liiman jutuista yritettiin muistaakseni kokoomaa joukkorahoituksella joskus 5v. sitten. Ei onnistunut.

https://mesenaatti.me/myyntimies-mynttinen-25v-juhla-albumi/

albumi kuitenkin näyttää realisoituneen: https://holvi.com/shop/mynttinen/

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #7 : 22.02.2023 klo 13:47:24 »
Kappas! Facebook paljastaa.

Myyntimies Mynttinen kirjoitti siellä näin:
Lainaus
Sovimme Santtu Liiman kanssa, että minä rahoitan juhla-albumini vaikka sitten itse!! Eli vaikka rahoitus ei menisikään läpi sen ostaneet ja maksaneet tulevat saamaan albumini kuitenkin. hähähähä!!
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson