Ratialle kaino toive:
Boucqin leopardinnahkaisessa pikkutakissa salkun kanssa viidakossa seikkaileva pikkumies Jysäykseen.
Eikös se sarjis ole aikuisten sarjakuvaa? Ja kai sitä voi lapsetkin lukea?
Mukavan näköistä jälkeä ainakin. Ja lyhyitä tarinoita
Se on muuten hyvä.
Mutta varmaan uudempaakin hyvää matskua löytyy siihen oheen, joohan. UusiRuudussakin ärsytti ku seitkytluvulta tuntui olevan uusimmat eväät. Vaikka eihän se lukijoiden vika ole vaan kustantajien, jos ihan tosissaan vielä vuosi-pari sitten ihmiset täällä piti jotain Tardia ja Bilalia tuoreimpana parhaana mitä Ranskasta tulee.
Jos nyt tähän kirje joulupukille-osastoon lähdetään, niin mä luulen että varmoja valintoja ois Sfarr, Trondheim ja se heppu joka tekee sitä Isaac Le Piratea. Ne pojat osaa kertoo tarinoita. Seikkailua ja huumoria nuorisolle. Myy Ranskassa kuin häkää. Ne pari alpparia mitä on nyt suomeksi saatu on vasta alkusoittoa, jätkät on järjettömän tuotteliaita. Esim. roolipelaajille varmaan tippuis Donjon-sarja... ja eiks kaikki nuarisot nykyään pelaa

Aikuisempaan makuun putois ainakin David B.
Äijien valtakunta vaan on Ranska edelleen. Jos haluis jotain kauniimmallekin sukupuolelle, se ruotsalainen mimmi joka nyt on festareillakin vieraana ja oitti Kemin kisan, on järjettömän hyvä. Mä luulen kyllä että 50% väestöstä kannattaa huomioida jotenkin. Mutta en tiedä kannattaako se SAMASSA lehdessä. Kuin risteyttäis Mustanaamion ja Hevoshullun. (Olis aika unelmaa toimittaa hyvää sarjakuvalehteä tytöille...)
Ja nää on kaikki mainstreamia. Omasta maustani en viitsi puhua kun se on niin poispilattu. Ei semmoista lehteä voisi rahasta tehdä, huvikseen vaan.