Mulle on ilmaantunut Star Wars: The Force Awakens 3D ensi-iltaan kohtalainen määrä varauksia, joilla en tee mitään.
Ajattelin, että jos kvaakkilaisista löytyisi innostuneita ja haluisivat saada hyvät paikat.
Elikkä varauksia on seuraavasti:
16.12.2015 klo 10.45 näytökseen yhteensä 10 varausta (varausnumero)
Rivi 8 paikat 17-26
16.12.2015 klo 10.45 näytökseen yhteensä 6 varausta (varausnumero)
Rivi 9 paikat 19-24
16.12.2015 klo 21.30 näytökseen yhteensä 10 varausta (varausnumero)
Rivi 8 paikat 17-26
Paikkana siis Helsingin Tennispalatsi sali 1.
Multa saa tuon varausnumeron
Kerätkää kvaakkilaisista porukka ja menkää yhdessä katsomaan toi leffa...ainakin toivon, että juurikin kvaakkilaisille nämä liput menevät. En ilmoita tästä muualla.
Lippujen varaus umpeutuu 22.10.2015 klo 22 aikoihin.
Ei muuta kuin sähköpostia peliin.
PS: Mulla on myös varauksia klo 18.15 näytökseen, mutta siihen mun kaveri yrittää vielä haalia väkeä...ilmottelen huomenna jääkö siitä mitään jäljelle.
PPS: Nämä varaukset on tehty sunnuntaina eli ennen virallista myyntipäivää. Kaveri jotenkin ihmeellisesti pääsi varaamaan Applen aplikaatiolla noi liput ja ne oli siellä varattuna, kun käytiin Tennarilla eilen ostamassa omat lippumme. Niistä on myös tilausvahvistukset, joten kyllä nämä on 99,99 % oikeita varauksia.
PPPS: En trokaa lippuja...nämä varausnumerot saa ihan ilmaiseksi, joudut vain ottamaan 10 tai 6 varausta, koska ne on semmoisissa köntissä.
PPPPS: Pistäkää ysäri sähköpostia ton kvaakin kautta mulle!, jos liput kiinnostaa!