Kumma, ettei kukaan ole kurkannut kommentoidakseen, tai ainakaan kommentoinut, tätä uutta Marvel-sarjaa.
John Cassaday on huonona päivänäkin loistava ja tykittää aitoa Tähtien sota -kuvastoa siihen malliin, ettei pitäisi olla motkottamista pilkun päälle tarkemmankaan fanin puolelta. Minä en virheitä osaisi bongata, enkä ole siinä määrin SW-fani, että silmä kiinnittäisi mutterinkantoihin huomiota. Vaan on se alkuperäinen trilogia jännä, ja kun näyttää "oikealta" myös tuntuu oikealta.
Jason Aaron kirjoittaa mitä kirjoittaa, paljon fanikunnan kosiskelua on mukana ja numeroa kohden tapahtuu sen verran kuin yhteen elokuvaan on perinteisesti mahtunut.
Darth Vader huokuu alkuperäisessä elokuvasarjassa uhkaa, sarjakuvissa hahmo hieman latistuu toimintafiguuriksi. Voimakkaasti ensi numerosta alkaen tulee mieleen miekalla huitova Magneto.
Ei minulle näistä sen suuremmin herää into lukea vaikkapa muita uusia Star Wars -sarjoja, Darth Vader ja Princess Leia -sarjat ainakin mainosten perusteella näyttävät olevan tuloillaan.
Eniten ehkä nostalgian nälkään voisi lukaista vanhoja Tähtien sota -sarjakuvia. Aikanaan eräs divarinpitäjä tarjosi sopuhintaan koko sarjaa lähes moitteettomassa kunnossa. Hölmö olin, kun en silloin ostanut, mutta en minä niitä toisaalta ole myöhemminkään käsiini etsinyt.