Mua tää uusi Star Wars ei oikein ole koukuttanut, vaikka kaikki numerot tähän asti olenkin hankkinut. Jotenkin hidastempoista ja mielenkiinnotonta on ollut. Ehkä toimii paremmin, kun jonkin ajan kuluttua lukee uudelleen useamman numeron kerrallaan.
Mielestäni Veli Loposen mainitsema mielenkiinnottomuuden ongelma vaivaa ennemminkin
Star Wars: Dark Times -julkaisua, joka on minulle vielä aika uusi tuttavuus. Törmäsin lehteen Akateemisessa ja pari numeroa on tullut ostettua. Kertokaapa muutkin ajatuksianne
Dark Times nimikkeestä. Kannattaako tälle antaa mahdollisuus ja jatkaa seuraamista?
Toisaalta ymmärrän Loposenkin kommenttia koskien uutta Star Wars -lehteä, mutta klassiset hahmot kannattelevat tätä julkaisua, sen verkkaisuudesta huolimatta, aika pitkälle. Valmiiksi tuttuihin hahmoihin on ehtinyt muodostua henkilökohtainen suhde, joten heidän tekemisensä ja kohtalonsa kiinnostavat jo lähtökohtaisesti enemmän, kuin ventovieraiden hahmojen tekemiset.
Luin tänään Dark Horsen The Star Wars ykkösen. Eli sen Lucasin ensimmäiseen käsikirjoitusluonnokseen perustuvan sarjakuvan. Ja tää oli hyvä.
Tähän julkaisuun en oikein osaa suhtautua mitenkään luontevasti. Jotenkin tuo "
sarjakuva, joka perustuu käsikirjoitusluonnokseen" on vaikea ajatus omaksua. Ei ihan oikeaa Star Warsia, mutta jotakin sinne päin... Julkaisussa on jotakin häiritsevää, vaikka hyvälle tuo selatessa näytti. Lehti on - ainakin toistaikseksi - jäänyt minulla kaupan hyllyyn.