En viitsi tähän lainauksia laittaa kun viestit ovat jo usean vuoden takaa (vaikka keskustelussa ne eivät viestimäärissä niin kaukana olekaan), mutta tuosta Wanted:in julkaisusta aikoinaan olin itse hyvin iloinen ja sen julkaisua olinkin sähköpostitse toivonut Sangatsulta. Ilmeisesti muutkin olivat sitä toivoneet kun he sen julkaisivat. Ja olihan tuossa Wanted:issa yksi tarina joka on jopa semisti sarjan canoniin kuuluva...
Aikoinaan toivoin myös Color Walk:ien julkaisua suomeksi ja ensimmäisen saimmekin (kiitos tästä

), mutta harmi kyllä sille ei ole saatu jatkoa.
Jokos teillä on verkkopalvelu suunnitteilla? 
Joo, mutta toistaiseksi vain unelmissani...
Samanlainen palvelu mikä Aku Ankka lataamo on niin johan olisi muikeaa. (Sitä kun pääsis mukaan väsäämään, ni olis se yhen unelman täyttymys siinä

) Sitä kautta olisi myös helppo julkaista One Piece värillisenä (mitä he tekevät jo Japanissa), jos ei sitä halua pokkarimuodossa pistää jakeluun. Vaikka veikkaisin kyllä että ostajia olisi jos tulisi uusi kierros pokkareita väreissä, tai miksei vaikka parin-kolmen pokkarin verran tavaraa yhteen ja vaikka kovissa kansissa...
Edit: One Piece datakirjojenkin suomentamista pyysin joskus aikoinaan, mutta ilmeisesti muut eivät olleet tätä toivoneet ja/tai Wanted ja Color Walk ei myynyt riittävästi, jotta näitä olisi mietitty... Mutta tällähetkellä kun itse pokkareita tulee niin harvoin niin olisi kiva kun jotain muuta materiaalia tulisi siinä välissä.
Edit2: Ja jos herra Valkama tätä keskustelua seuraa niin tuli sellainen asia mieleen, että löytyykö teiltä vielä ylijääneitä kappaleita pokkareista 71 ja 72? Kun nämä meikäläisellä jäivät välistä kun olin vaihdossa Jenkeissä, ja haluaisin nimenomaan ne lehtipisteversiot. Vai täytyykö mennä metsästämään divareihin? Harmi kun meikäläisellä jäi kirjamessut välistä, siellähän joskus kustantajat saattavat myydä vanhoja pokkareita...