DC:n Blackest Night herätti odotetusti monia DC:n kuolleita hahmoja henkiin. Ei kuiteskaan kaikkia keitä odotettiin.
BN käsitteli muutenkin kuolemaa monella tavoin kiinnostavasti.
Pakko kuitenkin myöntää että sankareiden reaktio nähdessään henkiinheränneet, oli hiukan epäuskottava, kun juuri BN:n alussa keskusteltiin siitä kuinka kuoleminen ja henkiinherääminen ovat kuin vitsaus DC Universumissa.
Itse pidin siitä että...
[spoiler]...Elongated man:ia ja tämän vaimoa ei herätetty henkiin. Marsilaisen Metsästäjän herättäminen henkiin oli minulle henk.koht. tärkeä juttu, koska tuo oli jo suomijulkaisuissa ja JL piirrossarjassa suosikkejani. Kuten myös JLA: Year one:ssa, jossa myös Aquamanista tuli yksi suosikeistani.
Aquaman minua tosin huolestuttaa, koska A) En ole lukenut tämän edellisiä tarinoita B) Lompakkoni ei taida kestää enää yhtään uutta DC lehteä. C) Ei kai Aquamanille tule uutta Secret Originsia? Koko alkuperäinen syntytarinakin tuottaa itselleni päänsärkyä.
Uusi Firestorm vaikuttaa kiinnostavalta ja hauskalta. BN sai minut lopultakin pitämään ja kiinnostumaan kyseisestä hahmosta. Kai se saa oman lehden?
Maxwell Lordin henkiinheräämisen myötä varmaan kuitataan koko se häiritsevä "Ollako vai eikö olla tappaja?" juonikuvio Wonder Womanin kuvioissa. Boomerang minua häiritsee, koska minusta nuorempi Boomerang oli parempi. Hahmo herätettiin lähinnä Flash lehteä varten henkiin.[/spoiler]
Yllättävin oli [spoiler]Deadman, joka on kai sitten nykyisin Aliveman.
Ja Haukkatyttö on taas Shiera. Eli Kendraa ei enää ole. Tämä on vähän monimutkaisempi juttu jota en nyt viitsi tässä toistaa.[/spoiler]
[spoiler]Deadman muuttui minusta vieläkin kiinnostavammaksi valkoisen sormuksen myötä. Toivottavasti se on pysyvää. Jotkut kysymyksethän saivat vastauksen Brightest Day 0#:ssa. Yksikään henkiinherätys ei tapahtunut ilman syytä. Ilmeisesti siis jokin iso yhteinen paha on tulossa.
Täh? Minä ymmärsin että Haukkatyttö ja Haukkamies vain muistivat menneisyytensä tai jotain. Voitko selvitellä asiaa tarkemmin vaikka tuolla Kysymyksiä DC:stä ketjussa kun kerkeät/jaksat? Olen muutenkin näistä Haukkapersoonista ihan pihalla.[/spoiler]