Kiitos kiitos kauhiasti! Oikein asiallisen mukavaa kritiikkiä täältä saakin, olen iloinen. Ja kiitos yhtä kaikki kehuistakin, toivottavasti ei tällä nouse mitään eritettä päähän..
Taustojen puute on tosiaan.. tosiasia. Kun itseni olen siinä hommassa surkeaksi todennut ja sitten sellaisen älynväläyksen saanut että jos ne jättää pois, ei ala itse katsomaan niiden takia kieroon.
..Tosin, huonoksi osoittautui tuokin tempaisu. Mutta nyt kauttaaltaan valmista on vaan tuo, - olikohan prologi nyt oikea nimi sille.. Alkunäytös. Se.
Ja itse tarinaanhan sitten voi koittaa korjata näitä puutteita, niinhän?

(.. Muuten! Jos joku tietää esimerkiksi jotain käteviä vinkkejä tai vaikka kokonaisia sivustoja käsitellen juuri taustojen tekoa, niin olisin enemmän kuin kiitollinen tällaisesta informaatiosta. Vaikka se kaikista paras tapa oppia onkin harjotella asiaa itsenään, tokkopa pienet vinkit satuttaisi.)
Toinen mistä useimmat puhuivat on tosiaan varsin väritön kasti kasvonpiirteitä.
= asia jota koitan korjata niin hyvin kuin omilla taidoilla pystyy. Suurin osa tarinan hahmoista kuitenkin ovat jo niin vanhoja ja kauan mielessä viipyneitä että itse piirrekarttoja en kovin mieluusti kuitenkaan ala vaihtamaan.. Mutta tarinan edetessä tulee vielä niin hirveä määrä kansoitusta mukaan että toivottavasti sinne mahtuu pari originaalimpaa lättyä. *virnistää*
Olen kuitenkin pyrkinyt korostamaan jokaisen hahmon omia piirteitä ja tarkemmin kuvia tutkiessa toivottavasti niitä sitten huomaakin..
No tulipas tästä pitkä teksti. Pääpointtina kuitenkin iso ja pulska kiitos kaikille, arvostan!