En tiiä onko mitä järkeä, mutta itse olen ostanut kaikkia integraaleja tuplaten. On ainakin kannatettu😎
Ekku
Kyllä itsekin teki mieli ostaa lukukappaleet ja kirjahyllykappaleet. Mulla kyllä on noita alppareitakin, mut ne ei ole niin hienoja. Lomapakko sanoi mulle jyrkän ein, joten oli tyytyminen yksiin kappaleisiin.
Tänään just Oodin kirjastossa keskustelin Sarjakuviin erikoistuneen kirjastosedän kanssa sarjakuvista. Ja se sanoi, että ennen Blueberryja ei luettu paljon ollenkaan, kun olivat alppareina, mutta nyt kun ne on integraaleina niin selvästi kuulemma lisääntynyt lainaaminen niiden osalta.
Kyllä tämä kirjojen painattaminen on integraaleina varmaan lisännyt kirjojen lukemista ja ostoa. Varsinkin, kun se ns. tieto-osuus on ollut voittopuoleisesti hyvä laatuista, sekä sarjakuvat näytetty alkuperäisessä asussaan ja koossa.
Ennen sarjakuvat lojuivat kaapeissa, nyt niitä voi ihan hyvin laittaa kirjahyllyihin, jos kotoa löytyy sellainen. Jotkut uudet asunnothan on seinien puolelta täytetty ikkunoilla tai muuten pohjaratkaisu on ihan persiistä. Laita semmoisiin sitten kirjahyllyjä.
Hulluja noi arkkitehdit!