Poll

Kuka on paras Texin piirtäjä?

Galep
Ticci
Civitelli
Villa
Letteri
Fusco
Ortiz
Nicoló
Font
Cestarot
Monti
Marcello
Giolitti
De la Fuente
Blasco
Brindisi
Venturi
Della Monica
Repetto
Diso
Capitanio
Sommer
Gamba
Muzzi
Del Vecchio
Piccinelli

Author Topic: Paras Tex Willer -piirtäjä  (Read 184824 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dakota

• Tutkija (Pohjois-Amerikan intiaanihistoria)
  • Jäsen
Re: Paras Tex Willer -piirtäjä
« Reply #225 on: 21.12.2006 klo 17:04:26 »
Hienoa,mr. Font.  "Lousianan rämeillä" nousi kevyesti myös minun top-kymppiini,koska Fusco hoiteli hienosti hommansa pilaamatta hyvää tarinaa. Olemme tästä samaa mieltä!  :)

Wade

• Jäsen
« Reply #226 on: 21.12.2006 klo 18:32:50 »
Hienoa,mr. Font.  "Lousianan rämeillä" nousi kevyesti myös minun top-kymppiini,koska Fusco hoiteli hienosti hommansa pilaamatta hyvää tarinaa. Olemme tästä samaa mieltä!  :)
Joo, Fusco on yksi lempipiirtäjistäni!
 Lousianan rämeillä oli huipputarina. Valitettavasti kaikki eivät (paitsi Ticciä, myöskään) Fuscoa ymmärrä
Wade Koivurinne

Dakota

• Tutkija (Pohjois-Amerikan intiaanihistoria)
  • Jäsen
« Reply #227 on: 21.12.2006 klo 20:49:48 »
Ticcin ja Fuscon töissä on jotakin samantyylistä. Parhaimmillaan kummallakin tarina etenee vaivattomasti ilman turhia koukeroita. Ticcin piirtämistä tarinoista olen pitänyt eniten "Kaukomaille"-jutusta. Se lienee aika usean suosikkilistoilla melko korkealla.

pasoleati

• Jäsen
« Reply #228 on: 23.12.2006 klo 13:45:22 »
Joo, kyllä Kaukomaille on huippujuttu!

!Alas Fuscon morkkaajat!

Pat

• Jäsen
« Reply #229 on: 23.12.2006 klo 19:04:33 »
Oon lukenut jostain, että Claudio Villan pääseminen texin "taloon" kiukutti alkuun muita piirtäjiä!
Olisko Jannella tai jollain muulla tietoa miksi Villa ei ollut kaikille tervetullut? Ja ketkä olivat häntä vastaan?
Onhan Villa kuitenkin ylivoimaisesti suurin kyky joka 80-luvulla on Texin piirtäjien joukkoon loikannut ja on ensimmäisen tarinansa jälkeen paikkansa sataprosenttisesti ansainnut!

Wade

• Jäsen
« Reply #230 on: 23.12.2006 klo 19:30:37 »
Oon lukenut jostain, että Claudio Villan pääseminen texin "taloon" kiukutti alkuun muita piirtäjiä!
Jannen kirjassahan tosta oli juttua...
Wade Koivurinne

Mr. Font

• Jäsen
« Reply #231 on: 27.12.2006 klo 16:38:03 »
Eikös "Suuri vehkeily" olekin Nicolon piirtämä.. Se ainakin on pärjännyt Vartiaisen sivuilla olevassa äänestyksessä....?
On Nicolon, vaan on vähän paha kehua stooria jota EI OLE LUKENUT. Niimpä... en voi kommentoida, kun noin kaksi vuotta alkuosan saannista olen noita koettanut jahdata, mutta tuloksetta. Siksi unelmoinkin stoorin uudelleen julkaisusta samoissa kansissa...

Hannu

• Jäsen
« Reply #232 on: 27.12.2006 klo 21:13:30 »
Unelmoinut Nicolosta? Painajaisiahan ne ovat! Mielestäni Nicolo on niitä harvoja Tex-piirtäjiä joista oikeasti voi käyttää sanaa huono.
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

VilleM

• Jäsen
« Reply #233 on: 27.12.2006 klo 21:40:24 »
Unelmoinut Nicolosta? Painajaisiahan ne ovat! Mielestäni Nicolo on niitä harvoja Tex-piirtäjiä joista oikeasti voi käyttää sanaa huono.

Tästähän jo väänsimme kättä Hannun kanssa joitakin aikoja sitten enkä taida enää ruveta kinaamaan. Toteanpa vaan, että jos Nicolo on joillekin painajainen, niin toisille hän käy lähestulkoon märästä päiväunesta.

Mitä tulee Suureen vehkeilyyn, toivotan minäkin Mr. Fontille entistä pontevampia yrityksiä tämän tarinan puuttuvien osien metsästykseen. Kelpo stoori, pirteät 500 sivua täyttä laatua à la Bonelli & Nicolo. Siinähän on aika samankaltainen perusjuonirakenne kuin esim. Murhaajan saappaissa (92).

Hannu

• Jäsen
« Reply #234 on: 27.12.2006 klo 21:43:06 »
Näinhän se on, ja omasta mielestäni minä se olen tässä häviäjän osassa kun en Nicolon piirrosta painajaisesta unelmaksi saa. 
Kaikki on miltä se kulloinkin näyttää

Mr. Font

• Jäsen
« Reply #235 on: 27.12.2006 klo 22:22:29 »
No nyt on kyllä painettava Hannun kättä alemmas ihan omienkin voimien takaa. Ei nimittäin minustakaan se Nicolon taide mitää mahtia ole! Tarina vaan on kehuttu kieroksi kuin korkkiruuvi jotenka siksi sitä niin halajan. Ja juuri kaikki suuren juonikuviot ovat Texissä niitä huipputarinoita.

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #236 on: 27.12.2006 klo 23:14:47 »
Jannen kirjassahan tosta oli juttua...

Oliko? Millä sivulla? Vanhalla pätkii...

Nicolóa parhaimmillaan löytää mm. 70-luvun puolivälin tarinoista. Aavikon haamut (-76) teki ainakin minuun aikoinaan lähtemättömän vaikutuksen.
"Tex-tieteen yli-morisco"

Wade

• Jäsen
« Reply #237 on: 27.12.2006 klo 23:41:50 »
Oliko? Millä sivulla? Vanhalla pätkii...

Nicolóa parhaimmillaan löytää mm. 70-luvun puolivälin tarinoista. Aavikon haamut (-76) teki ainakin minuun aikoinaan lähtemättömän vaikutuksen.
¨
Taikka sitten ei. Mä selvittelen asiaa. Jostain syystä jäänyt sellainen mielikuva ja juuri Jannen kertomisista
Wade Koivurinne

Mr. Font

• Jäsen
« Reply #238 on: 28.12.2006 klo 11:01:21 »
En voi tajuta, tota listaa katsoessani, että kuinka ihmeessä on mahdollista Aurelio Galleppinin olla johdossa? Vain Villalla ja Ticcillä  olisi mahdollisuuksia ohittaa hänet. Eihän Galep nyt niin hyvä ole?

Lurker

• Valvoja
« Reply #239 on: 28.12.2006 klo 11:20:03 »
En voi tajuta, tota listaa katsoessani, että kuinka ihmeessä on mahdollista Aurelio Galleppinin olla johdossa? Vain Villalla ja Ticcillä  olisi mahdollisuuksia ohittaa hänet. Eihän Galep nyt niin hyvä ole?

Tässä ei kysytäkään Tex Willerin parasta piirtäjää vaan parasta Tex Willer -piirtäjää. Se on vähän eri juttu. Kunnia sille kelle se kuuluu.