Zecan blogissa oli jokunen aika sitten kiinnostava Letteri-aiheinen haastattelu, jossa tämän tytär kertoi muistojaan ja näkemyksiään isästään. Tässä joitakin pääpointteja jutusta:
Letteri ei osallistunut perinteisessä mielessä kovin paljon lastensa elämään, kuten pelaillut heidän kanssaan tai opettanut asioita. Hän oli fyysisesti läsnä, mutta henkisellä tasolla vähemmän. Kuitenkin hän alkoi arvostaa perhettään yhä enemmän ajan kuluessa, varsinkin kun hänestä tuli isoisä.
Hän oli ihmisenä varautunut, perfektionisti ja hienotunteinen. Hän piti matalaa profiilia ja eli omassa maailmassaan. Hänellä oli myyttistä näkemystä ja herkkyyttä, mutta toisaalta hänellä oli myös surumielinen, yksinäinen ja vetäytyvä puolensa.
Sarjakuvataiteilija ei ollut Letterin kutsumusammatti, vaan "pikemminkin fumetti löysi Letterin". Hän ei ollut toimistotyyppiä, vaan arvosti sarjakuvantekemisen mukanaan tuomaa vapautta. Hän piirsi usein öisin. Letterin vaimo osallistui varsinkin alkuaikoina mm. naishahmojen kehittelyyn. Muut ihmiset eivät vaikuttaneet Letterin työhön. Letterin poika oli melko taitava piirtäjä, mutta valitsi kuitenkin asianajajan uran eikä harkinnut vakavasti ammattipiirtäjyyttä.
Sarjakuviakin suurempi intohimo Letterille oli musiikki, eritoten jazz. Ennen kuin hänestä tuli sarjakuvapiirtäjä, hän mm. soitti Crystal Trio -nimisessä kokoonpanossa.