Author Topic: Kaksi koirastrippiä  (Read 10113 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tuukka

• Vaivainen
  • Jäsen
  • Words of wisdom ->
Re: Kaksi koirastrippiä
« Reply #15 on: 14.04.2005 klo 16:58:34 »
Kylläpä on hauskoja juttuja. varmaan hauskimpii juttui mitä mä koskaan lukenu. ja tosi groovy piirrosjälki kruunaa koko homman...

En nyt osaa päättää kummat vituttavat enemmän: kvaakin uudet lapsoset vai yli-ikäiset varhaisteinit provosarjakuvineen.

Kyllä sitä varmaan tuntee itsensä mieheksi kun pääsee aukomaan päätä 13-vuotiaalle aloittelevalle piirtäjälle. Kyllä 24- vuotiaalta odottaisi jo käytöstapoja ja kykyä suhteuttaa piirtäjän ikä ja kritiikin laatu.

Olet äärimmäisen surullinen tapaus.
<- Klikkaa, tsekkaa ja kommentoi :)

Saiccu

• Uusi jäsen
  • ---
« Reply #16 on: 22.04.2005 klo 18:51:21 »
Hienoja kerrassaan  :D Minä tykkäsin paljon!! Ideat olivat kivoja ja osaat piirtää koiran anatomian onnistuneesti!

Ai niin Pjr... Todella säälittävää tulla mollaamaan toisten töitä... Kommenttien pitää olla rakentavaa eikä mitään alentavaa. Et taida osata itse piirtää edes tikku-ukkoa.
« Last Edit: 22.04.2005 klo 19:22:08 by saiccu »

ToniK

• Jäsen
« Reply #17 on: 22.04.2005 klo 21:19:52 »
ehhh... :-\ mitähän noihin nyt sanois...Jospa vaikka että.
"Ei sytyttäny minua"....

JONE

• Guest
« Reply #18 on: 22.04.2005 klo 21:38:10 »
Minä luulin kirjauduttuani vihdoin kvaakin jäseneksi pääseväni vaihtamaan säkenöiviä ajatuksia sarjakuvista ja keskustelemaan muita henkevyyksiä hengenheimolaisteni (lue: sarjakuvista pitävien kanssa). Tämä keskustelu näyttää joltain aivan muulta. Kärjistettynä voisi saada kuvan että vanhat nestorit yrittävät väen vängällä savustaa uusia nimiä pois.
Tinca: Koirasarjakuvasi sopisivat vaikka mihin! Itse olen lukenut esim. Suomen ladun (muistaakseni) julkaiseman Metsämörri -kirjan , minkä kuvitus oli sinun tuotoksiin verrattuna ala-arvoista. Olisikohan johonkin luontolehteen sinun syytä tarjota tuotoksiasi? Hyvää työtä joka tapauksessa.

Tuuk42

• Jäsen
  • "En pidä minään"
« Reply #19 on: 22.04.2005 klo 22:34:59 »
Toimivia juttuja molemmat. Piirros on selkeää ja ilmeikästä, ei tälläisissä stripeissä mitään turhaa kikkailua tai yltiörealistisuutta tarvita. Oletan että hopeanuolta on joskus katsottu?  ;)
Anatomiassa on vielä hiottavaa, mutta koirien ilmeet ovat täysin kohdallaan. Jutut ovat mukavan lämminhenkisiä.
"Art Kills Creativity." - Douglas Adams Paint it Black!

Hazart

• Jäsen
  • YARRRR!
« Reply #20 on: 23.04.2005 klo 00:39:45 »
Kärjistettynä voisi saada kuvan että vanhat nestorit yrittävät väen vängällä savustaa uusia nimiä pois.

Erittäin kärjistettynä ja rankasti yleistettynä. Eli ei pidä paikkaansa. Pjr ei edusta järin isoa ryhmää täällä, saati vanhoja (kunnon) nestoreita. Joten nauttikaa menosta ja painakaa villaisella tuollaiset kommentit.

Pysyäkseni aiheessa. Kaiken maailman eläinlehtiä on maailma pullollaan. Sinne tuollaiset menee kuin nakit sämpylään.

8]
« Last Edit: 23.04.2005 klo 00:43:32 by Hazart »

ToniK

• Jäsen
« Reply #21 on: 23.04.2005 klo 09:12:47 »
joo,nyt kyllä jone liioittelee...ei täällä ketään savusteta...

Matti Veekamo

• Laiskapaska
  • Jäsen
  • Sarjismiäs
« Reply #22 on: 23.04.2005 klo 11:47:04 »
Ai niin Pjr... Todella säälittävää tulla mollaamaan toisten töitä... Kommenttien pitää olla rakentavaa eikä mitään alentavaa. Et taida osata itse piirtää edes tikku-ukkoa.

Tuo Peejiiärrän kommentti ei juontaa juurensa taistelulta aikaisemmilta ajoilta. Se ei ollut varsinainen hyökkäys sarjakuvan tekijää kohtaan, vaan kyyninen kommentointi tämän paikan menosta yleisesti. Näin sen käsitin. Ja Pjr on jo osoittautunut täälläkin asialliseksi keskustelijaksi pitemmän päälle.
__
Matti Veekamo
Veksu

kauna

• Jäsen
« Reply #23 on: 23.04.2005 klo 12:21:32 »
En nyt osaa päättää kummat vituttavat enemmän: kvaakin uudet lapsoset vai yli-ikäiset varhaisteinit provosarjakuvineen.

Kyllä sitä varmaan tuntee itsensä mieheksi kun pääsee aukomaan päätä 13-vuotiaalle aloittelevalle piirtäjälle. Kyllä 24- vuotiaalta odottaisi jo käytöstapoja ja kykyä suhteuttaa piirtäjän ikä ja kritiikin laatu.

Olet äärimmäisen surullinen tapaus.

Vau. Tätä vituttaa sekä nuoret että vanhat. Me kaikki olemme surullisia tapauksia tähtesi.

Pumpulinen kehuminen vahingoittaa enemmän kuin palauttaminen maan pinnalle. Käy katsomassa kuvottavaa nuoleskelua deviantartissa - ne tyypit ei kehity, ne piirtää paskaa lopun ikäänsä ja alkaa VAATIA ylistystä.

tertsi

• Guest
« Reply #24 on: 23.04.2005 klo 14:07:12 »

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
  • .. I'm a devil in disguise ..
« Reply #25 on: 23.04.2005 klo 14:21:59 »
Ääh .. tääkin topic menee taas ihan väkisinkin ojanpohjaan. Tästä kuitenkin nyt näin, siirtäköön ylläpito tän sopivampaan säikeeseen ..

Minkätakia täälä on tullut semmoinen henki (joidenkien uudempien jäsenien myötä) että jos ei jostakin pidetä, se mollataan mukamas puolivitsikkäästi ironialla ns. paskaksi. Ja jos siitä huomautetaan että on vähän aiheetonta parjata jos ei osaa antaa myös rakentavaa kritiikkiä niin silloin tulee huomauttajaa heti lättyyn!? Miksi on tarvetta välttämättä provosoida?

Ja kertokaapa myös meille jotka ovat olleet täälä foorumilla hiukan kauemmin (monet päälle vuoden) ja lähetelleet noin 200 –2000 viestiä per nuppi, mitä olemme tehneet väärin? Koska ´me´ ilmeisesti olemme osanneet olla sovussa ja pystyneet keskusteleen ties mistä vain. (Katso esim. Uskonto-Ateismi- keskustelua). Ne jotka lähettelevät kuviansa tänne, niistä annetaan ja otetaan kritiikkiä ihan sovussa. Ei ole tietääkseni syntynyt mitään sanaharkkaa menneen vuoden aikana ..
Muuta kuin nyt! Noin viimeisien parin kuukauden aikana. Missä on vika?

Toisten teoksia (tai tekemisien puuttellisuuksia) tietenkään ei ole tarpeellista kehua jos ei löydä (mielestään) kehumisen aihetta!! Mutta ainainen kritisointi toisten töistä sanookin enemmän sen kirjoittajasta, ei itse kys. olevasta kuvasta .. Ja kuitenkin sitten itse (niin no, sorrun yleistämiseen) varmaankin haluttaisi saada joku sana kehuja omistaan.

En esim. pidä itse mangasta mutta eihän mulla ole silti aihetta mennä vaahtoamaan manga-topikeissa ja haukkua ihmisiä ääliöiksi tai heidän piiroksiaan surkeiksi sutuiksi. En myös pidä trikoosankareista. En siten myöskään kommentoi sitä osiota.

Tarvisi edes joskus ottaa järki käteen ja ajatella .. jos kirjoitan näin tai noin, miten se vaikuttaa sen lukijaan / tekijään? Siis, onko esim. kritiikkini selväkäsitteistä ja oleista vai johtuuko että kirjoitan kun joku ihan muu asia vituttaa?

Ja jos haluaa jostain syystä foorumeilla pelkästään provosoida ja häiriköidä, niin tämä on tosiaankin siihen väärä paikka!

-- j --
« Last Edit: 23.04.2005 klo 16:04:05 by jokela »
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

Lurker

• Guest
« Reply #26 on: 23.04.2005 klo 14:23:01 »
Olette varmaankin kaikki lukeneet sarjakuva-albumin Asterix ja riidankylväjä. Siinähän onnelliseen kylään saapuu vieras ja yhtäkkiä... kaikkien puhekuplat muuttuvat myrkynvihreiksi.

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
« Reply #27 on: 23.04.2005 klo 14:27:29 »
Joo .. tuosta Asterix´ista on jonkinlainen hämärä muistikuva. Eikös se ole ilmiöstä että ´yksikin mätä omena riittää pilaamaan koko sadon´?

-- j --
He may look like an idiot and talk like an idiot but don't let that fool you. He really is an idiot.

tertsi

• Guest
« Reply #28 on: 23.04.2005 klo 14:29:07 »
sarjakuva-albumin Asterix ja riidankylväjä. ]

Hyvä albumi!

Mutta mehän tiedämme ketkä täällä ovat paskapäitä. Emme anna niiden hämätä
itseämme.   ;D

EDIT: lisäsin hymiön!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

jokela

• sörsselsson
  • Jäsen
« Reply #29 on: 23.04.2005 klo 14:40:58 »
.. Hyvä albumi! ..

En voi pitää kannanottoasi tarpeeksi perusteltuna .. liika vähän hyymiöitä!!  ;D

-- ? --