Author Topic: Jonah Hex  (Read 143310 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Curtvile

• Ylläpitäjä
Re: Jonah Hex
« Reply #60 on: 23.10.2006 klo 12:35:41 »
Egmontia odotellessa voinee kertoa että marraskuussa ilmestyvä Jonah Hex 13 omaa rautaisen piirtäjän.

Torpedosta suomessa tunnetumman Jordi Bernetin.
Tarinan uhkaillaan kertovan Hexin syntytarinan. Melkein tunnen sääliä Eversti Ackermania kohtaan...

Outoa kyllä Hex-lehdessä välillä vaihtelee color ja  B &W? Kustannuspoliittista säätöä vai ennekkotietojen kämmäystä?

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #61 on: 23.10.2006 klo 12:39:13 »
Outoa kyllä Hex-lehdessä välillä vaihtelee color ja  B &W? Kustannuspoliittista säätöä vai ennekkotietojen kämmäystä?
Omituista tosiaan. Ehkä siinä tosiaan on joku moka käynyt...
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Janne

• Tex-fanaatikko sekä muun lännen viihteen suurkuluttaja!
  • Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #62 on: 23.10.2006 klo 13:28:43 »
Muissa osissa, mitä minulla on ollut, kaikki sivut ovat värillisiä. Höh! Kummastuttaa. Olen kyllä sitä mieltä, että Hex toimii paremmin mustavalkoisena. Ehkä mielipiteeni johtuu antiikkisten Tomahawkien ja Hurjien länsien kurjasta värityksestä. Olen haltioissani, että showcase on mustavalkoinen!!!

Bernet on tehnyt myös yhden Texin. Ja nyt siis Hexin! Minä tykkäsin siitä(kin) Texistä, mutta on se saanut myös narinaa osakseen. Mutta ainakin Bernet taitaa lännen kuvaamisen jo entuudestaan!
"Tex-tieteen yli-morisco"

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Reply #63 on: 23.10.2006 klo 14:12:09 »
Viidakkorumpu kertoo Hex-albumin tulevan jouluun mennessä. Jes! Ei tarvi enää miettiä mitä toivoisi pukilta.

puro

• Multirajoitteinen
  • Jäsen
  • Ei se siitä suttaannu.
« Reply #64 on: 23.10.2006 klo 14:28:07 »
Viidakkorumpu kertoo Hex-albumin tulevan jouluun mennessä. Jes! Ei tarvi enää miettiä mitä toivoisi pukilta.

Ei niin! Lisää Jonah Hex -julkaisuja vuodelle 2007!  ;D

-P.

V3§a V1tikain3n

• Jäsen
  • kersanttinapalm.com/
« Reply #65 on: 02.11.2006 klo 13:10:17 »
Ei niin! Lisää Jonah Hex -julkaisuja vuodelle 2007!  ;D

-P.

Joulupukki käsitti tuon toiveen hiukan väärin. Pukille lasit!

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #66 on: 18.12.2006 klo 15:59:14 »
Tex Willeristäkin tuttu Jordi Bernet on nyt saanut pari ensimmäistä hexiään ulos. Kyllä on miehen piirroksissa ytyä. Tähän mennessä huonointa taidetta Hexin uuden tulemisen myötä olen saanut lukea saagan ykkösosasta. Pari numeroa välistä meikäläiseltä puuttuu, mutta kyllä tässä jo kokonaisuuttakin uskaltaa kehua.

Wade

• Jäsen
« Reply #67 on: 18.12.2006 klo 16:04:20 »
Tex Willeristäkin tuttu Jordi Bernet on nyt saanut pari ensimmäistä hexiään ulos. Kyllä on miehen piirroksissa ytyä. Tähän mennessä huonointa taidetta Hexin uuden tulemisen myötä olen saanut lukea saagan ykkösosasta. Pari numeroa välistä meikäläiseltä puuttuu, mutta kyllä tässä jo kokonaisuuttakin uskaltaa kehua.
Huh. Janne on tosiaan "muunkin lännenviihteen ykköskuluttaja", vai mitenkä se meni...
Wade Koivurinne

Janne

• Valvoja
  • Hornan kekäleet!
« Reply #68 on: 05.01.2007 klo 21:21:28 »
Aattelin nyt vielä kunnolla kehaista Bernetin Hexejä, kun ne (2 kpl) on nyt oikein luettu. Jälki on parasta mitä näissä uusissa Hexeissä on, enkä usko vanhoistakaan löytyvän ainkaan paljon parempia. Ja nyt, ensimmäisen kerran, olin iloinen, että tarinat on väreissä. Muissa Hexeissä olen pitänyt väritystä turhana ellei jopa haitallisena. En oikein osaa selittää miksi se nyt tuntui niin mukavalta silmään. Oli kyllä pirun uljasta luettavaa ja itse tarinatkin olivat hyviä.

Wade

• Jäsen
« Reply #69 on: 19.01.2007 klo 09:30:33 »
Enää viisi päivää ja Hexin pitäisi pamahtaa kauppoihin.
Innolla odotan
Wade Koivurinne

wilpå

• Jäsen
« Reply #70 on: 19.01.2007 klo 13:14:13 »
Aattelin nyt vielä kunnolla kehaista Bernetin Hexejä, kun ne (2 kpl) on nyt oikein luettu. Jälki on parasta mitä näissä uusissa Hexeissä on, enkä usko vanhoistakaan löytyvän ainkaan paljon parempia.

Kyllä tämä jaatinen on ollut erittäinkin mielissään Luke Rossin taiteeseen, ehkä parasta sitten Bollandin(vaikka ei B olekaan Hexiä rustannut) Mutta mitä Bennettiin tulee niin helvatan pätevää se on ollut, luulen että Jordi on saanut pidemmän pestin Hexiin kun Ross jatkaa taas super loistavaa Samurai-sarjaansa.

Wade

• Jäsen
« Reply #71 on: 19.01.2007 klo 16:06:20 »
Ja nyt on kädessä uusin Hex

Lisätietoa Tulevista länkkäreistä

Edit. Onko kellään Hexin ostaneella skanneria? Olisi loistava homma. Ja se huipentuisi kaiken kukkuraksi siihen, että tämä sekä Hexin, että skannerin omistava henkilö suostuisi lähettämään kannen kuvan ja yhden (tai 2) kuvaa sisältä osoitteeseen valtteri.hartikainen@hotmail.com.

Asialla on vähän kiire.
« Last Edit: 24.01.2007 klo 21:33:54 by Wade Hartikainen »
Wade Koivurinne

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Reply #72 on: 24.01.2007 klo 21:37:24 »
Edit. Onko kellään Hexin ostaneella skanneria?
Skanneri löytyisi, mutta Hexiä en vielä ole löytänyt, vaikka tänään koitin vähän etsiskellä.
Mutta kuvitukseksi kelvannee myös vaikka googlettamalla löytyvät Hex-kuvat. Vai?
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Petteri Oja

• Juudas itselleen
  • Jäsen
« Reply #73 on: 24.01.2007 klo 21:39:53 »
Ei sitä Hexiä vielä tänään kaupoissa näkynyt.

Wade

• Jäsen
« Reply #74 on: 24.01.2007 klo 21:42:01 »
Skanneri löytyisi, mutta Hexiä en vielä ole löytänyt, vaikka tänään koitin vähän etsiskellä.
Mutta kuvitukseksi kelvannee myös vaikka googlettamalla löytyvät Hex-kuvat. Vai?
No, periaatteessa.

Tämä kuva on miltei lähellä Suomen versiota, muttei kuitenkaan. Lisäksi kuvat tarinasta löytyy värillisenä, tällaisina ihme kielellä.

Eli suomenkielistä kuvaa sisältä kaipailisin. Teen siis arvostelua Hexistä etusivulle. Pärjään tuolla valtojen Hex showcase kannella, jos ei kukaan halua lähettää.

Petterille (ja Velille): Tänään oli virallinen julkaisupäivä. Kuitenkin toimittajan mukaan menee aikansa, että löytää tiensä kaupan hyllyyn.

Jospa huomenna sitten?
Wade Koivurinne