Tämmöinen aloitus sen kunniaksi, että piiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa ostin muutaman doujinin eBaysta. Mm.
tämmöinen tarttui ostoskoriin. Olin iloisesti yllättynyt, että joku jaksaa vielä Inujaskasta doujinia vääntää.

Tuli siis ostettua useampikin teos ko. doujin-ryhmältä. (Tullin kehno kaappasi tietenkin paketin itselleen kiristäen vielä 13 euron lisämaksun muutenkin yli 100 euroa maksaneeseen tilaukseeni joten vielä en ole päässyt tarkastelemaan ostoksiani lähemmin.)
Tietokoneeni on kosahtanut, niin en tähän hätään osaa tarkistaa, monta doujinshia varsinaisesti omistan. Realistinen luku pyörinee karvan reilussa sadassa. Enimmäkseen keräilen Inuyasha-aiheisia doujineja Kagome x Inuyasha -parituksella.
Doujinshia löytyy myös mm. Full Metal Panic, Sailor Moon, Victorian Romance Emma, Ouran High School Host Club, Blood+, Howl's Moving Castle, Yotsubato, Chobits, Utena, Fullmetal Alchemist, Samurai Champloo, Planet-es, Rurouni Kenshin, Midori no hibi, Hand maid Mai ja Oh My Goddess -sarjoista.
Japania en osaa, niin iso ostotekijä on tietysti kaunis taide. Kokoelmasta löytyy aika älyttömän kauniita tekeleitä. <3 Etenkin Sailor Moonit ja Utenat vetää jo kansitaiteella melko mykäksi.
Nykyään kun sarjoja ei tule seurattua enää niin paljoa, ostaminen on keskittynyt vain Inuyasha-aiheisiin doujineihin. Niitä onkin mulla kokoelmasta puolet.
Lisäksi seuraan verkossa päivittyvää
Raindrops-doujinia. Must read -kamaa kaikille Inuyashaa joskus seuranneille. Jos YoukaiYume tuon joskus printtimuotoon saa, niin lähtee saman tien ostoon. Olen sarjaa alusta asti seurannut ja niin tarina kuin taide ovat tekijän kypsymisen ohella parantuneet.