Olen kyllä samaa mieltä että tuolla 1-79 -välillä on lukuisia kovia taskareita, mutta löytyy tuolta väliltä myös monia aika mitättömiä tapauksia (vastikään luin pitkästä aikaa uudestaan sellaisia tapauksia kuin Rohkea rokan syö (28) tai Akua aina tarvitaan (60), ja vaikka noissa pari hyvää piirtäjää onkin töissä (diggailen varhaisempaa Cavazzanoa yli kaiken vaikkei uudemmassakaan mitään vikaa ole) niin mieluummin luen vaikka mitä 300+ taskareita...
Ja pahimmat tulivat satasen molemmin puolin, italialaisten pahimmat mitättömyydet ja horjuvantasoista S-sarjaa. Kun olen nyt lueskellut näitä uudestaan ja käynyt pisteyttämässä tarinoita Inducksiin niin tällä hetkellä oma henkkoht valintani kaikkein paskimmaksi taitaa olla
Älä hellitä Aku (99). kyseisessä opuksessa valopilkkuna on yhdessä tarinassa Gatton taide, ja minä en erityisemmin edes pidä Gattosta.
Uudemmat taskarit ovat lähinnä tasalaatuisempia, ei tule mitään huipputarinaryppäitä jolla kilpailtaisiin jonkun Mikin kummitusjahdissa, Aku maankiertäjän yms kanssa muttei myöskään niin pahoja kollektiivisia rimanalituksia mitä ensimmäisissä 120 kirjassa myös löytyi yllin kyllin...
Olen tämä tainnut sanoa aikaisemminkin, mutta vielä ei selvästikään kaikki näe että tämä on totuus.