Kirjoittaja Aihe: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2016  (Luettu 77274 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J-Viilee

• Jäsen
  • Painajaismaista!
Vs: RW Kustannuksen sarjakuvatarjonta vuonna 2016
« Vastaus #75 : 14.01.2016 klo 14:22:33 »
Heh Koivumäen avatar oli kyl kohillaan äsköisessä viestissa.

OP 2:n sain juuri käsiini ja oli viihdyttävää ja oon aina tykänny DC sankareiden yhteis-seikkailuista vaikka yksinään ne onkin välillä valjuja.
Kai ne on jäänyt mieleen vähän kuin "kakkosluokan" sankareina Marvel-kuumeen iskettyä. Mutta ensimmäinen sarjakuvalehti jota tilasin oli Teris. Siinä pikkaisen ennen Byrnen tuloa joten joku paikka sydämessä on, vähän niinku eksä jota ajattelee välillä mut ....

Tuo Injustice kiinnostais kans ihan kybällä. Miksei näitäkin kirjoja vois myydä vaikka SSKK:ssa

J
Tilulilulii.

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #76 : 20.01.2016 klo 05:45:39 »
Lisäyksenä ensi vuodelle Suicide Squad 1 -albumi, The New 52 (2011) -materiaalia siis. Tämä vielä ihan pikkiriikkisen auki, mutta noin 94,6-prosenttisen varma.

Kun on tsekannut tuon tuoreemman Suicide Squadin trailerin jossa Mercuryn poppoo tarjoilee klassista musiikkia toivoo kustantajan puolesta että ne loputkin 5,4% löytyvät jostain.

Elokuva kun mitä ilmeisimmin sovittaa ~11 ensimmäistä numeroa. Itseltä nuo löytyy lehtinä mutta tilausta kuvittelisi löytyvän.

Enkä varsinaisesti hämmästy jos loppuvuonna 2016 alkuvuonna 2017 Harley löytyy kataloogista.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #77 : 20.01.2016 klo 13:41:19 »
Kun on tsekannut tuon tuoreemman Suicide Squadin trailerin jossa Mercuryn poppoo tarjoilee klassista musiikkia toivoo kustantajan puolesta että ne loputkin 5,4% löytyvät jostain.

Kyllä ne jostain löytyivät. Ainakin käännöstoimenpiteet ovat vauhdissa ja viittä vaille valmiina.

Traileri oli kyllä mainio.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #78 : 01.02.2016 klo 13:57:45 »
Juuri saamamme tiedon mukaan PREACHER DELUXE 1 ja 2 lähtevät tällä viikolla Italiasta kohti Suomea. Kaksi osaa kerralla siis, huh!

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #79 : 01.02.2016 klo 14:20:31 »
Todella hieno uutinen. On tätä odotettukin. Fiilistelen läpi yövuoron. Kiitos kiitos kiitos.

Ekku

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #80 : 01.02.2016 klo 16:01:08 »
Juuri saamamme tiedon mukaan PREACHER DELUXE 1 ja 2 lähtevät tällä viikolla Italiasta kohti Suomea. Kaksi osaa kerralla siis, huh!

Hieno juttu! On tässä pienen hiljaiselon jälkeen odoteltukin lähetyksiä ;-). Mitäs muuta mahdollisesti lastissa, facebookissa vihjailtiin että muutakin voisi olla...?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

X-men

• Jäsen
  • Comics costs too much, damned!!!
« Vastaus #81 : 01.02.2016 klo 20:56:04 »
Detective 3sta lueskelen ja muuten hyvä mutta teksti on joskus turhan pientä.
There Are Too Many Comics Which Don't Get Published Here.

EetuT

• Jäsen
« Vastaus #82 : 01.02.2016 klo 23:31:51 »

Vastaavanlaista palautetta olen kuullut muutaman kerran muistakin RW:n julkaisuista.
E.T

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #83 : 02.02.2016 klo 11:52:49 »
Lisäyksenä ensi vuodelle Suicide Squad 1 -albumi, The New 52 (2011) -materiaalia siis. Tämä vielä ihan pikkiriikkisen auki, mutta noin 94,6-prosenttisen varma.

Lisäksi aikataulussa on kysymysmerkkinä jokin DKIII, jonka merkitystä voitte vain arvailla...

Olisiko Vertigon DMZ hyvä ehdokas toiveiden tynnyriin(TM)?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #84 : 02.02.2016 klo 21:41:10 »
Hieno juttu! On tässä pienen hiljaiselon jälkeen odoteltukin lähetyksiä ;-). Mitäs muuta mahdollisesti lastissa, facebookissa vihjailtiin että muutakin voisi olla...?

Se tiedetään vasta sitten, kun lähetys on saapunut jakelijalle. Mahdollisesti muita opuksia ei olekaan mukana.

Tilanteet elävät koko ajan. Lisäksi taas yksi yhteystaho on lähdössä RW:n palveluksesta, joten tietojen saanti on ollut tavallistakin vaikeampaa.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #85 : 02.02.2016 klo 21:48:49 »

Vastaavanlaista palautetta olen kuullut muutaman kerran muistakin RW:n julkaisuista.

Totta on, että fontti on joskus turhan pientä. Mutta kielemme ominaisuuksiin kuuluu se, että se sisältää useimmiten sanoissa paljon enemmän kirjaimia kuin vaikkapa englannissa. Tästä syystä latojat lienevät päättäneen, että pakko latoa pienemmällä fontilla. Siten vältetään myös mahdollisimman paljon tavutusta. Yleensä nimittäin sen korjailu ladonnasta vie eniten aikaa oikolukijalta.

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #86 : 02.02.2016 klo 21:51:07 »
Olisiko Vertigon DMZ hyvä ehdokas toiveiden tynnyriin(TM)?

Hyviä ehdokkaita on niin paljon, ettei kaikkia voida mitenkään toteuttaa nyt heti. Kenties sitten muutaman vuoden kuluessa.

Spunkmeyer

• Jäsen
« Vastaus #87 : 05.02.2016 klo 23:29:48 »
Hulluja nuo DC-miehet... Vai että koko Preacher vuodessa? Ihan hullua mutta kannatan!
PIRATE CREW - We Don't Innovate. We Imitate.

Gothicus

• Jäsen
« Vastaus #88 : 06.02.2016 klo 09:40:35 »
Niin paljon sanottavaa olisi RW Kustannukselle, mutta otan lyhyesti: Kiitos.
"Ihminen on ihmiselle kettu."

koivumäki

• Jäsen
« Vastaus #89 : 06.02.2016 klo 21:08:42 »
Hulluja nuo DC-miehet... Vai että koko Preacher vuodessa? Ihan hullua mutta kannatan!

No siis, kuten olen toivottavasti muistanut mainita, niin ne ovat tuotantoaikataulussa. Julkaisuaikataulu on sitten asia erikseen, että milloin opukset oikeasti ovat kaupoissa. Tämä pätee kaikkiin muihinkin listan nimikkeisiin.

Preacherista on käännetty neljä kirjaa kuudesta. Loput kaksi minut komennetaan kääntämään tämän vuoden aikana, mikäli aikataulut paikkansa pitävät.