Kirjoittaja Aihe: Dome.fi-sarjakuvaspesiaali  (Luettu 19204 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TexKiller

• Jäsen
Vs: Dome.fi-sarjakuvaspesiaali
« Vastaus #15 : 03.08.2015 klo 17:34:43 »
Suurin osa jengistä istuu spesiaalin päätarinassa vankilassa. Vastaavia vankilakuvauksia on nähty mm. Ozissa.
Sons of anarchy sarjasta nyt puhumattakaan ^-^ ::)...

Ensimmäisen tarinan taide oli tosiaan heikkoa, en koskaan ole oppinut pitämään "futuristisesta" kynän jäljestä. Tarina oli silti varsin ok, ja kakkos-stooria voi valehtelematta sanoa hyväksi juonen+piirustuksen puolesta.

Hankin kyllä tulevat anarkiasarjikset, ja tv-sarjaboxit löytyvät kaikki hyllystä...

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #16 : 03.08.2015 klo 21:43:58 »
Sons of anarchy sarjasta nyt puhumattakaan ^-^ ::)...

Heh. Tätä en tiennyt, koska tv-sarja ei ole minulle tuttu.

Ensimmäisen tarinan taide oli tosiaan heikkoa, en koskaan ole oppinut pitämään "futuristisesta" kynän jäljestä. Tarina oli silti varsin ok, ja kakkos-stooria voi valehtelematta sanoa hyväksi juonen+piirustuksen puolesta.

Ekan jutun käsis on minustakin ok. Kyllä, toinen stoori on monessa suhteessa hyvä, mutta väkivalta on minusta ehkä osittain perustelematonta.

Hankin kyllä tulevat anarkiasarjikset, ja tv-sarjaboxit löytyvät kaikki hyllystä..

Tarkoitatko sarjikset suomeksi vai enkuksi? Domen seuraava spessuhan ei taida olla Sons of Anarchy, mutta SoA:ta voi kai tulla myöhemmin lisää, jos tämä myy hyvin.

Amerikan Amazonilla muuten tämä kokoelma englanniksi saa tällä hetkellä täydet viisi tähteä kaikilta seitsemältä henkilöltä, jotka ovat arvioineet sen. Jos tykkää tv-sarjasta ja kunnon äijäilystä, tämä on varmaan must.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #17 : 03.08.2015 klo 23:08:48 »

Ekan jutun käsis on minustakin ok. Kyllä, toinen stoori on monessa suhteessa hyvä, mutta väkivalta on minusta ehkä osittain perustelematonta.

Tarkoitatko sarjikset suomeksi vai enkuksi? Domen seuraava spessuhan ei taida olla Sons of Anarchy, mutta SoA:ta voi kai tulla myöhemmin lisää, jos tämä myy hyvin.

No on violence ajoittain perustelematonta tv-sarjassakin mutta asia bueno. Suomeksi odottelen seuraavaa anarkiaa, joskin jos seuraava nimike kiinnostava nappaan sen myös.

Toivottavasti sons tekee kauppansa suomessa, vieläkin risoo nick raiderin päätyminen pärekoriin....

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #18 : 29.09.2015 klo 09:04:58 »
Onkos seuraavasta dome.fi spesiaalista mitään havaintoa?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #19 : 29.09.2015 klo 10:35:01 »
Seuraava spessu saattaa hyvin olla jostakin tv-sarjasta taikka pelistä, jota on hehkutettu Dome:n saitilla. Lehtipisteen sivun mukaan eka spessu on vielä myynnissä 20.10. saakka. Kyllä se kannattaa ostaa 4,95 eurolla.

Oakland

• Jäsen
« Vastaus #20 : 29.09.2015 klo 15:42:22 »
Seuraava spessu saattaa hyvin olla jostakin tv-sarjasta taikka pelistä, jota on hehkutettu Dome:n saitilla. Lehtipisteen sivun mukaan eka spessu on vielä myynnissä 20.10. saakka. Kyllä se kannattaa ostaa 4,95 eurolla.

Eilen sain luettu. Tuolla rahalla saat kyllä vastinetta, joten suositus täältäkin.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #21 : 29.09.2015 klo 15:50:48 »
Eilen sain luettu. Tuolla rahalla saat kyllä vastinetta, joten suositus täältäkin.

Kaikki täällä on asiasta varmasti samaa mieltä, lähinnä kiinnostaa jatkuuko SoA vai mitä tulee seuraavaan, ja milloin?

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #22 : 29.09.2015 klo 20:47:24 »
Miqz: Olet kova kyselemään. Se on ilmoitettu, että SoA:ta ei ole ensi kerralla. Veikkaan, että ensi kerralla tulee jotakin rankanpuoleista kauhu- tai fantasiasarjaa.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #23 : 30.09.2015 klo 08:40:57 »
Miqz: Olet kova kyselemään.

Sampsa: kysyvä ei tieltä eksy. Ilmeisesti tämän jälkeen asia alkoi aukeamaan, @kvaak_fi kysyi asiaa Twitterissä dome.fi:ltä ja vastaus saatiin. Jos sulla ei kiinnosta tulevat julkaisut niin älä kuitenkaan arvostele toisten harrastuneisuutta. Kyllä mä teen tiedustelua siellä sun täällä ja myös jaan relevantit tiedot täällä.

Lurker

• Valvoja
« Vastaus #24 : 30.09.2015 klo 09:01:52 »
Sampsa: kysyvä ei tieltä eksy. Ilmeisesti tämän jälkeen asia alkoi aukeamaan, @kvaak_fi kysyi asiaa Twitterissä dome.fi:ltä ja vastaus saatiin. Jos sulla ei kiinnosta tulevat julkaisut niin älä kuitenkaan arvostele toisten harrastuneisuutta. Kyllä mä teen tiedustelua siellä sun täällä ja myös jaan relevantit tiedot täällä.

Nooh, älkääs nyt. Sarjakuvaharrastus on yhdistävä voima, ei hajottava.

Mukava uutinen tuo Doctor Who -sarjakuvan tulo Suomeen. Ensimmäistä kertaa?

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #25 : 30.09.2015 klo 22:34:32 »
Loppu hyvin, kaikki hyvin. Ilmestymiset on tärkeä tietää ja kyselen niitä itsekin.

Mielestäni taas yllättävä valinta Domeen. En tiedä Tohtorin sarjakuvista mitään; niitä näkyy ilmestyneen englanniksi todella runsaasti. Ylellä pyörii uusia 12. Tohtorin seikkailuja, joten olisiko spesiaalikin hänestä? Tällä hetkellä Titan on julkaissut häneltä yhden kokoelman.

Reima Mäkinen

• Jäsen
« Vastaus #26 : 01.10.2015 klo 11:33:38 »
Jes! Vihdoinki jotain piristävää ja hieman erilaista meikäläiseen skeneen. Britit on aina tai melkein aina hyviä viihdesarjisten tekijöitä, ellei graffa ole aivan paskaa niin pakkohan tuo on hankkia.
"Facts are meaningless. You can use facts to prove anything that's even remotely true." Homer Simpson

Curtvile

• Ylläpitäjä
« Vastaus #27 : 01.10.2015 klo 11:53:14 »
Nooh, älkääs nyt. Sarjakuvaharrastus on yhdistävä voima, ei hajottava.

Mukava uutinen tuo Doctor Who -sarjakuvan tulo Suomeen. Ensimmäistä kertaa?

ikuinen optimisti.
Käsittääkseni, voin olla väärässäkin.
Jes! Vihdoinki jotain piristävää ja hieman erilaista meikäläiseen skeneen. Britit on aina tai melkein aina hyviä viihdesarjisten tekijöitä, ellei graffa ole aivan paskaa niin pakkohan tuo on hankkia.

korjattu.
Omien kokemusten mukaan sekä ne wanhat Marvel UKn ja myöhemmät Paninin julkaisut ovat piirrokseltaankin ensiluokkaisia.
Mutta muistetaan että SoAn piirros toimi sekin minusta.

Titanin ohjelmistohan on jaettu mm onko kymppi, yhdestoista vai nykyinen.
Yhtä hyvä veto kuin SoAkin.

Liqududi

• Jäsen
« Vastaus #28 : 01.10.2015 klo 15:48:31 »
Tohtoria on ehditty julkaisemaan monen eri tekijän toimesta joten laatu oli mielestäni myös vähän vaihtelevaa. Tuli nimittäin joskus jostain humblebundlesta noita diginä otettua ja hieman selailtua.

Sampsa Kuukasjärvi

• Toimittaja
  • *
« Vastaus #29 : 21.10.2015 klo 21:53:56 »
Kävin tänään kahdessa lehtipisteessä etsimässä uutta Dome-spessua. Sons of Anarchy oli poistettu myynnistä kummastakin, mutta mitään uutta spesiaalia ei ollut tullut tilalle. Myyjät eivät yhtään tienneet onko jotakin tulossa vai ei.