Sama on.
Kiitos tiedosta, jätetään siis ostamatta.
Olen hankkinut kaikki RW:n kirjat (paitsi killing joken ja yön ritarin, koska ne jo löytyvät suomennettuina hyllystä). Mitään en ole lukenut vielä, koska olen odotellut loman alkua. Nyt viikonloppuna sain vihdoin aloitettua ja luettua tuli Pingviini: Tylyys ja ennakkoluulo, sekä Teräsmies: Huomispäivän hinta & Salaisuuksia ja valheita.
Pingviinin tarina oli näistä sitä parempaa osastoa. Tylyyttä ainakin riitti ja kuvituskin sopi tarinaan hyvin. Ei klassikko, mutta meni heittämällä yhdellä lukukerralla ja tämä tulee luettua uudelleenkin. Kouluarvosana 8-.
Sitten nämä terikset...no ei kyllä vakuuttanut. Tarina oli kovin poukkoilevaa. Uhkia tuli ja meni ja mistään ei kunnolla saanut kiinni. Vieläkään en oikein tiedä mikä oli vihulainen ja miksi. Lisäksi kuvituksen koko tuntui vanhan silmälle vaikealta, kyllä 10 ruutua yhteen sivuun on jo "hieman" liikaa. (katsokaa itse Huomispäivän hinnan ensimmäinen tarina, melkoista kuvituksen sekasoppaa). Tai ehkä tarvitsen uudet silmälasit ja suurennuslasin. Ikinä en tule näitä uudelleen lukemaan. Kouluarvosana 5½.
Seuraavaksi lukuun ehkä Vihreät lyhdyt...