Kirjoittaja Aihe: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)  (Luettu 36046 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TexKiller

• Jäsen
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #75 : 07.12.2016 klo 05:44:38 »
Jaaa kyseistä kirjaa ei tulla toimmittamaan koska se on lopussa hankkijaltamme. ISO HUOKAUS.

Ekku
Lievähköä Deja Vun tuntua..Ei hemmetti, alkaa mennä jo hirtehishuumorin puolelle, libris pettää uudestaan alle kahden viikon kuluessa samassa asiassa... >:D :'(

Oma tilaus on nyt(ilmeisesti) lähtenyt matkaan mutta tracking numberia ei ole. Se olisi rauhoittanut mieltä kummasta. No, odotellaan...

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #76 : 07.12.2016 klo 11:30:46 »
Ei ole vieläkään status muuttunut eli tuota tracking-numeroa ei ole  :(

Lupasivat että tällä viikolla lähtee.

Adlibriksen meno vaikuttaa samalta mitä oli meikäläisen kohdalla kun tilailin tuota Vampirella Art-kirjaa.
Je suis alle kuuden euron pizza!

MTT

• Jäsen
« Vastaus #77 : 07.12.2016 klo 11:59:50 »
Ei ole vieläkään status muuttunut eli tuota tracking-numeroa ei ole  :(

Lupasivat että tällä viikolla lähtee.

Adlibriksen meno vaikuttaa samalta mitä oli meikäläisen kohdalla kun tilailin tuota Vampirella Art-kirjaa.

Jos tilasit jenkkilästä halvimmalla ISAL lähetyksenä niin siihen ei kuulu tracking numeroa.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #78 : 07.12.2016 klo 15:25:29 »
Instockin profiilissa on toinenkin kohta jossa kerrotaan tilauksen tilanne ja siinä lukee :
Status Legend
-Not Picked & Scanned
-Picked & Scanned
-Shipped

Noiden kohdalla on kolme palloa joiden väri vaihtuu punaisesta valkoiseen kun jonkin muuttuu tilauksessa. Oma tilanne tuon mukaan on: pallo on puoliksi valkoinen Picked & Scanned kohdassa. Väri muuttuu valkoiseksi kun suoritettu loppuun joku noista.

Eli jos tuohon uskoo niin status ei ole muuttunut sitten viime viikon, Shipped on edelleen punainen eli ei mitään ole tapahtunut lähetyksen suhteen.

Se on tietty eri asia miten ajan tasalla tuo on, muttei ole  mitään ilmoitustakaan että olisi jotain lähetetty, yleensä noista ulkomaisista firmoista on tullut emaili jossa kerrotaan että paketti on lähetetty, vaikkei mitään seurantakoodia olisikaan.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #79 : 07.12.2016 klo 16:13:20 »
Kiitospäivän, Black fridayn ja cyper mondayn jäljiltä voi olla paljon tilauksia, mikä hidastaa. Ja jouluki tulossa. Mulle tuli eilen ilmoitus mun adlibris-tilauksesta. Meni ihan ennätyspitkään, vaikka niillä aina kauan meneeki.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Toni

• Jäsen
  • Tähtivaeltaja Sarjakuvaneuvos Rakkaudesta Kirjaan
« Vastaus #80 : 07.12.2016 klo 16:21:01 »
Kiitospäivän, Black fridayn ja cyper mondayn jäljiltä voi olla paljon tilauksia, mikä hidastaa. Ja jouluki tulossa. Mulle tuli eilen ilmoitus mun adlibris-tilauksesta. Meni ihan ennätyspitkään, vaikka niillä aina kauan meneeki.

Jotain on Adlibriksellä selvästi häikkää. Toimitusajat venyy ja paukkuu kuin vieteristä. Oma Black Friday -tilaukseni (Manaraa, Crepaxia etc) väitettiin lähetetyksi viime perjantaina - eli vasta viikko tilauksen jälkeen -, mutta seurantalinkin perusteella kuljetusfirma odottaa yhä lähetystä toimitettavakseen...

Aika paljon hitaampaa kuin alkuperäinen lupaus, jonka mukaan tilauksen piti olla perillä 4-6 päivässä...
« Viimeksi muokattu: 07.12.2016 klo 16:23:27 kirjoittanut Toni »
https://tahtivaeltajablogi.com – Ilman on paha elää!

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #81 : 07.12.2016 klo 16:21:35 »

Siis saitko peruutusilmoituksen vai toimitusilmoituksen libriksestä? Tästä Kung fu -kirjasta?
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #82 : 07.12.2016 klo 17:02:40 »
Emmä tilannu sitä vaan ihan muuta.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #83 : 07.12.2016 klo 17:26:16 »
Varmaan iso ruuhka Adlibriksella, en muista koskaan saaneeni kun kovin nopeasti tilaustani kun olen valinnut tuon ilmaisen toimituksen, oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkomaisesta kirjasta.

PS ja OT! Toivomus Tonille että kun olet saanut ja lukenut Crepaxin niin voisit kertoa Crepaxin ketjussa vaikutelmia kirjasta, Crepax on minunkin listoilla, mutten ole vielä tilannut.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #84 : 08.12.2016 klo 14:10:50 »
Jotain on Adlibriksellä selvästi häikkää. Toimitusajat venyy ja paukkuu kuin vieteristä. Oma Black Friday -tilaukseni (Manaraa, Crepaxia etc) väitettiin lähetetyksi viime perjantaina - eli vasta viikko tilauksen jälkeen -, mutta seurantalinkin perusteella kuljetusfirma odottaa yhä lähetystä toimitettavakseen...

Aika paljon hitaampaa kuin alkuperäinen lupaus, jonka mukaan tilauksen piti olla perillä 4-6 päivässä...
Sain textarin viikko sitten tilaamani "master of kung fu" noudettavissa joten tuo todella nopeaa toimintaa, kun itsaripäiväkin välissä...

Laskukin tuli tosin heti tilauspäivän jälkeisenä aamuna joten olin luottavainen kirjakin matkalla..laitan topiikkiin infoa onko minua häiritsevää väriongelmaa kunhan pokkaan teoksen kiparilta.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #85 : 08.12.2016 klo 18:52:07 »
Sorkassa!Ja tosi hyvin pakattu nyt siis kyse master of kung fusta eikä himoitusta deadly handsista...

Tämän kohdalla ad hoiti homman tyylillä!

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #86 : 08.12.2016 klo 21:10:56 »
^Hyvä että pelittää.

Instockin statuksessa ei vieläkään mitään muutosta, eikä mitään viestiä, alkaa huolestuttamaan.

Näinköhän tuli lyötyä kätensä p***aan?

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #87 : 09.12.2016 klo 05:47:10 »
Ylimalkainen status MoKF:sta selasin pikaisesti ja kunnon uppoutuminen sitten joskus..kaukoidän ihmiset ovat aika omituisen värisiä...Mukana menossa tutuista hahmoista ainankin spiderman ja rämeen otus..Ja opus on hieman isompi kuin..No ei minulla oikein ole vertailukohtia koska oma sarjiskokoelma etupäässä aku ankan taskukirjat 1-50 ja tex willereitä mutta suurempi kuin spidermanien(erinomaisten, kiitos egmont) vuosikertapainokset..

Ja sitten se negatiivinen asia selän yläosassa on klommo. Tuskin tuli kuljetuksessa, sen verran hyvin pakattu teos oli...En taida jaksaa tehdä reklamaatiota tästä mutta olisi kiva saada uusi opus asiallisessa kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 09.12.2016 klo 06:14:03 kirjoittanut TexKiller »

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #88 : 10.12.2016 klo 08:06:36 »
Opus ON lähtenyt matkaan instokista 6.12...ja toimitusaika melkoisen venyväksi arvioitu 4-7viikkoa. Eli tämän vuoden osalta ei ainankaan kannata toivie pitelevänsö mahtiteosta räpylöissään.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #89 : 10.12.2016 klo 09:32:04 »
^Sain samanlaisen viestin kyselyyni. 

"...We apologize for the delay in shipping but we have to wait until we fill up a pallet of international packages before the post office will come to do a pickup. We ask that ISAL customers wait at least 4-7 weeks to see if their item gets delivered. We ask this because we never know how long customs will take to process and approve a package for delivery...."

Eli heidän pitää kerätä tietty määrä tavaraa ennen kuin se tullaan noutamaan.

Mutta pääasia että on tulossa ja tulee ehjänä.