Kirjoittaja Aihe: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)  (Luettu 36048 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #45 : 30.11.2016 klo 22:08:19 »
Jos jotain olen tänä vuonna oppinut on se, että nämä ns. harvinaisemmat ja kalliimmat kirjat kannattaa tilata heti sieltä mistä ne saa kohtuuhintaan (kuten Miqz teki), eikä jäädä odottamaan muita, ehkä hieman edullisempia tarjouksia.

No, saapas nähdä missä vaiheessa mullekaan tulee vai tuleeko ollenkaan. Ei nimittäin ole tullut toimitusilmoitusta, vain tilausvahvistus. No, eiköhän se tule kun tukkurille taas tulee lisää, ei ole tullut peruutustakaan. Tuo ei ikävä kyllä ole ainoa kerta kun adlibriksessä käy noin, on sattunut kohdalleni useamman kerran.

Lisäksi adlibriksessä olen huomannut että ekaa hintaa ei ole kannattanut maksaa, parin päivän - viikon jälkeen hinta on voinut tippua useita euroja, parhaimmillaan kymppejä kalliiden opusten kohdalla. Ilmeisesti jos kirjaa on tullut johonkin toiseen tukkuun/alihankkijalle halvempaan hintaan, on myös adlibriksessä hinta tippunut.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #46 : 30.11.2016 klo 23:16:21 »
Lisäksi adlibriksessä olen huomannut että ekaa hintaa ei ole kannattanut maksaa, parin päivän - viikon jälkeen hinta on voinut tippua useita euroja, parhaimmillaan kymppejä kalliiden opusten kohdalla. Ilmeisesti jos kirjaa on tullut johonkin toiseen tukkuun/alihankkijalle halvempaan hintaan, on myös adlibriksessä hinta tippunut.

Tuo on totta, voi hyvin olla että tämäkin kirja irtoaa myöhemmin kohtuulliseen hintaan Adlibriksestä.

Itsekin odotan tuota toimitusilmoitusta.
Je suis alle kuuden euron pizza!

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #47 : 01.12.2016 klo 07:29:26 »
Toimitusilmoitusta odottellaan myös mutta jos siinä alkaa kestämään turhan kauan, vihellän pelin poikki ja amazoniin sitten. Siinä vaiheessa on pelkokerroin jo noussut tarpeeksi korkealle.

Onhan toki mahdollista adlibrikseenkin tulee teosta instockin lähetysilmoitusta odotellessa mutta "kohtuuhintaisuuteen" en jaksa tämän nimenomaisen kirjan kohdalla uskoa. Hintahan vaihteli kuukausien ajan 90-100 välillä mutta tuo 120 tuntuu aika lopulliselta.

Harmi ettei libriksessä ole amazonin kaltaista ennakkotilausmahdollisuutta ja edullinen hinta taattu.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #48 : 01.12.2016 klo 10:07:46 »
Katselin juuri omaa tiliäni instockissa ja ei ole vielä(kään) tehty mitään tilauksen suhteen, eikä muutakaan infoa ole.

Hieman alkaa huolestuttaa. Varana on tuo Amazon.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #49 : 01.12.2016 klo 10:25:22 »
Kettumainen juttu, alkuvuodesta asti(minäkin) odotellut opusta niin sitten piti homman mennä tiedetyn kaltaiseksi. Vaikka tuosta periaatteessa on pakko maksaa mitä tahansa jos vaihtoehto olla ilman niin luonnollisesti sen ottaisi niin halvalla kuin mahdollista..

Pahin skenario olisi luonnollisesti teosta on tehty (liian) pieni painosmäärä ja odottelu kostautuu sen verran pahasti ettei amazonkaan enää natsaa vaan menee ebayksi..Kukin puntaroikoon odottelun riskejä...

Voi lempo soikoon ja myrsky&mylväys!

>:(

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #50 : 01.12.2016 klo 11:48:28 »
Ja yöllä tuli toisestakin tilaamastani kirjasta sama valitettavasti...... ai elämän kevät että on vaikeeta! Pittää kohta alkaa keräämään Akuja tai maaseudun tulevaisuutta, niin  poistuu nämä ongelmat, kele.

Onneksi sentään lapsille jouluksi tarkoitetut Legot ja Duplot eivät ole tanskan maalta vielä tilapäisesti loppuneet, joten balsamia haavoille -20%.

Ekku

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #51 : 01.12.2016 klo 13:14:14 »
Tuo on totta, voi hyvin olla että tämäkin kirja irtoaa myöhemmin kohtuulliseen hintaan Adlibriksestä.

Itsekin odotan tuota toimitusilmoitusta.

Jaahas, eli justiinsa näytti tulevan hyvitys paypalille tästä eli Bookdepositorykaan ei pysty toimittamaan. Olikohan liian pieni painos? Jäädään nyt sitten taas odottamaan josko tulee adlibrikseen pysyvästi myyntiin.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #52 : 01.12.2016 klo 13:24:48 »
Voi v*ttu, on pakko sanoa! Alkuviikosta oli amazonissa 10$ tarjous  pois yli 50$ kirjaostoksista mutta luonnollisestikaan ei enää.....

En pitäisi lisäpainosta mahdottomana mutta sen varaan ei ainankaan täällä lasketa..

« Viimeksi muokattu: 01.12.2016 klo 13:36:14 kirjoittanut TexKiller »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #53 : 01.12.2016 klo 13:48:10 »
Voi v*ttu, on pakko sanoa! Alkuviikosta oli amazonissa 10$ tarjous  pois yli 50$ kirjaostoksista mutta luonnollisestikaan ei enää.....

En pitäisi lisäpainosta mahdottomana mutta sen varaan ei ainankaan täällä lasketa..

Laitoin uuden tilauksen amazonista, Arts&Crafts&Books:ilta. hintaa tulee EUR 115,27, katsotaan miten tämä etenee...

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #54 : 01.12.2016 klo 13:59:26 »
Laitoin uuden tilauksen amazonista, Arts&Crafts&Books:ilta. hintaa tulee EUR 115,27, katsotaan miten tämä etenee...
Toivotaan parasta. Melkoisen päänvaivan uusi julkaisu on aiheuttanut jo nyt. Saatika kauan aikaa vielä tulee menemään ennenkuin opus sitten räpylässä.

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #55 : 01.12.2016 klo 14:27:01 »
Toivotaan parasta. Melkoisen päänvaivan uusi julkaisu on aiheuttanut jo nyt. Saatika kauan aikaa vielä tulee menemään ennenkuin opus sitten räpylässä.

Ai sitä hetkeä, kun tämän viimein saa räpylään... Menee kyllä heti lukupinon päällimmäiseksi. Se on suhteellisen kova suoritus ainakin meikäläisen lukupinossa ulkomaiselta sarjisjulkaisulta.

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #56 : 01.12.2016 klo 15:41:33 »
Tästä on tulossa näemmä tuskallinen tapaus. Ellei muutaman päivän kuluttua muutu status tilaustiedoissa, niin sitten on peruttava ja turvauduttava Amazoniin.

Tämä hermoilu johtuu käsityksestäni ettei tämän kirjan painos ole iso, eikä näistä Marvelin Omnibus-kirjoista ole tapana tulla uusintapainoksia.

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #57 : 01.12.2016 klo 15:48:51 »
Tästä on tulossa näemmä tuskallinen tapaus. Ellei muutaman päivän kuluttua muutu status tilaustiedoissa, niin sitten on peruttava ja turvauduttava Amazoniin.

Tämä hermoilu johtuu käsityksestäni ettei tämän kirjan painos ole iso, eikä näistä Marvelin Omnibus-kirjoista ole tapana tulla uusintapainoksia.

Ja samaan aikaan adlibrus mainostaa jo omnibus vol2:sta kokonaisedulliseen 97,60€ hintaan. Uskoo ken näkee.

Ekku

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #58 : 01.12.2016 klo 15:55:19 »

No, ei se muutu ainankaan toivomaasi suuntaan. Valitettavasti. Eivät he olisi miqzille oravannahkoja palauttaneet omatoimisesti jos opusta olisi tulossa varastoon lähitulevaisuudessa.

Veli Loponen

• Isoveli
  • Ylläpitäjä
  • <><
« Vastaus #59 : 01.12.2016 klo 16:29:30 »
No, ei se muutu ainankaan toivomaasi suuntaan. Valitettavasti. Eivät he olisi miqzille oravannahkoja palauttaneet omatoimisesti jos opusta olisi tulossa varastoon lähitulevaisuudessa.
Kyllä olisivat voineet tehdä niin. Mulle on kerran käyny niin, että palautti rahat, kun varasto loppu. Vähän ajan päästä oli taas saatavilla ja piti tilata uudelleen.
Perry Rhodan ei polta tupakkaa!
http://www.veliloponen.com/sarjakuva