Kirjoittaja Aihe: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)  (Luettu 36244 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TexKiller

• Jäsen
Vs: Kung Fu (Deadly Hands of Kung Fu)
« Vastaus #105 : 02.01.2017 klo 07:40:04 »
Tullaus selvitetty, tänään tai huomenna opus on räpylöissä. Kaikkinensa kuluineen instockista tilattuna loppusummaksi tuli varsin maltillinen 107.05€

Toki melkoisen paljon kalliimpi kun libriksen black fridayna MUTTA kuten hyvin tiedämme siinä jäi luu sorkkaan.

>:D

ekku

• Kitchen Bitch - Lähihoitaja ent Butcher
  • Jäsen
« Vastaus #106 : 02.01.2017 klo 07:55:58 »
Onneksi olkoon. Hyväähän kannattaa odottaa. Näkyy adlibriksella olevan omnibus1 myynnissä 101,90€ mutta jo kahdesti kynsille saaneena en viitsi enää vaivautua.

Ekku

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #107 : 04.01.2017 klo 10:34:27 »
^Ja odottaminen jatkuu yhä. Olin ylioptimistinen enkä tohkeissani muistanut Suomessa asiat etenevät hitaasti. Kirja ei vieläkään lähipostissa...No, onhan tuo ~20km matkaa aika hemmetisti kuljetettavaksi....

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #108 : 05.01.2017 klo 20:08:23 »
Vau! Mulle ei sitten ehtinyt tulla kuitenkaan ennen joulua (syytän postia, yleensä Amazonin toimitusajat pitää kutinsa), ja nyt olen pari viikkoa poissa. Toivottavasti tulee loman aikana ja on vielä noudettavissa kun palataan (jos on siis edes tullut noudettavaksi!).

No näin. Tultiin tänään reissusta ja ajettiin rivakkaa tahtia että ehtii ennen postin sulkemisaikaa jos on tullut lappu kotiin. No, 19:40 kotona ja on tosiaan ilmoitus tullut että on tullut suurikokoinen kirjelähetys postiin (miksi mikä tahansa kotimaan pikkupaketti muuten vaatii henkkarit noudettaessa, mutta isokokoinen ja kallis kirja ulkomailta ei vaadi, kun on kirjepostia?).

No sitten kamat autosta käytävään ja tuhannen kyytiä postiin, parkkipaikan haku ja 19:55 postin ovella: Suljemme loppiaisena 5.1. Jo klo 18. Kiitti v*tusti taas. Tämäkin lähetys oli rekisteröity 23.12. Postiin mutta kun sitä kyselin sieltä 23.12. Niin ei löytynyt. No, viikonlopun yli menee taas kirjan nouto. Toivottavasti sen ehtii hakea ennen kuin palautetaan lähettäjälle.

Ps. Amazon jo kyseli mitä tykkäsin kirjasta, no, vaikea sanoa kun posti ei toimita.

Ps2. Koitin tehdä postin sivuilla kääntöä pakettiautomaattiin jatkoa ajatellen. Homma tyssäsi siihen että postin tunnukset pitää hakea postikonttorista. Voi digitalisaatio sentään, eikö pankkitunnistuksesta ole kuultu postissa?

Muutenkin v-käyrä ihan hvetin korkealla, tämä nyt on vaan kirsikka kakun päällä.
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #109 : 06.01.2017 klo 00:29:39 »
^Alkaa saamaan eeppisiä mittasuhteita asiat tämän eepoksen kohdalla. No meikäläisen kirja ei ole vieläkään edes lähetyksessä, ensi viikolla  pitää tehdä jotain, taisin lyödä käteni "siihen" kun valitsin tuon Instockin ja ISAL-postituksen.
Je suis alle kuuden euron pizza!

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #110 : 06.01.2017 klo 07:12:20 »
Eilen oli ilmaantunut ilmoitus kirja on vihdoinkin noudettavissa, mutta muut (pakolliset)kiireet estivät postissa käynnin. "Hyvä" tuuri loppiainen blokkaa opuksen saannin tämän viikon osalta. No, maanantaina sitten...Instockissa homma kyllä pelitti hyvin ja toimitusaika Suomeen ei ollut paha, suht kaukana uhatusta 7 viikon maksimista. Sitten täytyy vielä rukoilla opus ei ole ottanut kolhua matkalla vaan pakattu hyvin...

Odottavan aika on pitkä...

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #111 : 06.01.2017 klo 11:16:36 »
^Ilmeisesti et valinnut tuota ISAL-postitusta kun paketti tuli niin "nopeasti".

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #112 : 06.01.2017 klo 12:10:05 »
^Ilmeisesti et valinnut tuota ISAL-postitusta kun paketti tuli niin "nopeasti".
Nyt ei muista postitusmuodon virallista nimeä mutta halvin mahdollinen rahtiluokka ostettu  instockissa. Olikohan hinta 30$....

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #113 : 06.01.2017 klo 18:14:56 »
^Ilmeisesti ei ollut ISAL, siinä ei tule seurantakoodia.

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #114 : 06.01.2017 klo 20:23:07 »
Eihän tässä seurantakoodista ole kyse ollutkaan eikä sitä ole. Saathan sinäkin tiedon kun kirja(toivottavasti) saapunut ja tullia joudut maksamaan...

Eli tarkennus>Postista saapui ilmoitus tullin määrästä jonka maksettua tuli maili vapautettu jakeluun. Ja (aika paljon)myöhemmin tuli postiluukusta ilmoitus kirja noudettavissa.
« Viimeksi muokattu: 07.01.2017 klo 06:47:08 kirjoittanut TexKiller »

Miqz

• Avustava Slemmy
  • Jäsen
  • Riipivä jännityspommi!
« Vastaus #115 : 09.01.2017 klo 21:06:32 »
No NYT! Kirja on viimeinkin saatu kätösiin, kaikkien vaiherikkaiden sattumien jälkeen. Onhan tuo aivan uskomattoman upea JÄRKÄLE. Näyttää siltä, että sisältää kaikki tekstijutut ja toimitukselliset sisällöt. Painojälki näyttää moitteettomalta. Ja kaikki tutut kannet ja sarjikset, aivan tässä meinaa pyörtyä nostalgian määrästä. Mahtavaa kun vielä löytää aikaa jolloin näitä alkaa lukea!
"Aijaa no minä olen Rauta-Pekka!"
"Iskä, saanko minä sinun Batman-kalsarit sitten kun sinä kuolet?"

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #116 : 10.01.2017 klo 11:06:24 »
Erinäisten viiveiden jälkeen myös täällä on opus hallussa. Järkäle todellakin!

Pikainen selaus tehty, kunnon uppoutuminen alkaa loppuviikosta. Tästä riittänee maltillisella tahdilla luettavaa todella pitkäksi aikaa, artikkelit(joita on runsaasti, bruce lee ja david carradine vahvasti edustettuna) tulee käytyä läpi myös perusteellisesti. I

Instock oli pakannut kirjan erittäin hyvin, varsin mahdollista tulee lafkaa käytettyä uudestaan tulevaisuudessa..

« Viimeksi muokattu: 10.01.2017 klo 11:18:38 kirjoittanut TexKiller »

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #117 : 13.01.2017 klo 09:49:00 »
Reilusti toista sataa sivua luettu ja sarjakuvat+osa artikkeleista ovat ensi luokkaisia...

Täytyy tunnustaa olisin kyllä pärjännyt ilman artikkeleita itsepuolustustekniikoista, david carradinesta(tv-sarja ei ole tuttu ja mieskin vain kill billista ja norriksen lone wolf mcQuadesta joten ei kauheasti asia kiinnosta)&bruce leestä/enter the dragonista(kiinnosti aikoinaan mutta teema on liian tuttua tänä päivänä). No, koska näköispainoksesta kyse niin ei valitella liian suureen ääneen...

Kovinkaan helppo opus ei ole fyysisesti käsitellä(ainankaan minulle), en ole vielä ilmeisesti löytänyt sopivaa tekniikkaa. Kevyempi master of kung fu näppärämpi lukaista.

Mutta on hulppea painojälki, shang chi tarinat aavistuksen väkivaltaisempia tässä kuin master of...ja tiikerin pojat+myöhemmin iron fist lujaa laatua myös.

>:D ::) ;)

Dennis

• Jäsen
« Vastaus #118 : 16.01.2017 klo 16:20:17 »
Jes! Sain minäkin omani tänään!

Hyvin oli pakattu ja syystä, ympärillä ollut muovisäkki oli kärsineen näköinen ja siinä oli pari isoa reikää, mutta kuten sanottu hyvin pakattu, ja sisus suojattu paksuilla styrox-paloilla tai mitä ne olikaan.

Itse kirja on taattua karmaa, näin alustavan selauksen perusteella. Laadukasta jälkeä.

Kyseessä on minulle magnum opus, viimeisiä minulle tärkeitä klassisia sarjakuvia ja sopii hyvin Creepyn, Eerien, Barksin, Floyd G:n, Vampirellan jne jatkeeksi.

Kiva luku-urakka on edessä!

TexKiller

• Jäsen
« Vastaus #119 : 12.06.2017 klo 19:40:59 »
Instockille  http://www.instocktrades.com/search/deadly%20hands

Tilaus jätetty ja viime vuoden fiasko&pinnan kiristyminen opetti ettei enää adlibriksen varaan voi luottaa merkkiteoksissa.