Kisan alku näytti hyvin lupaavalta, mutta sitten hieman hiljeni. Uusien? kykyjen esiinmarssi kuitenkin ilahduttaa.
Markku
Pidin ideasta. Viivasta ja kuvista en oikein kauheasti tykännyt, mutta kuva ja kerronta tekijällä on hallinnassa.
Klaavia
Tarina kulki hyvin ja toimi, mutta minullekin tuli pieni photoshopin maku suuhun.
Sunsiro
Hyvin on hanskassa hieman naivimpikin tyyli. Mutta kun olen vanhan liiton mies, niin minulle pitäisi vääntää asia edes ruostuneesta rautalangasta, sillä onpa hyvinkin mahdollista, että mielikuvamme tapahtuneesta eivät lainkaan vastaa toisiaan ja näin ollen siitä aiheutuu vaan turhaa ristiriitaa kosmokseen.
Nokker
Pidin kynän jäljestä, tarinasta ja kuvista.
Mikkok
Holle
Hill
Pidin kuvista, ne olivat vahvoja. Tarinasta olin aivan ulkona, mutta ihan hyvä, jos kyseessä on "leipää ja piimää vaan"
Muuta: Ei minulla ole mitään parannusehdotuksia Nokkerille, Mikkokoolle tai Hollelle. (He olivat kyllä kisassa suosikkejani.)
VOITTAJA
Puolueeton ja sokea arpoja valitsi voittajan, joka on NOKKER. Onnittelut osallistujille ja jos Nokker laitat yksärissä pankkitilisi numeron ja tunnusluvut, niin olen kiitollinen. Mutta pelkät yhteystiedotkin riittävät lupaamani vaatimattoman palkinnon postittamiseen.
J.k. Olipa harvinaisen hankala löytää puolueeton ja sokea arpoja, joten en suosittele tapaa.