Captain America: The Winter Soldier
Teenage Mutant Ninja Turtles
Guardians of the Galaxy
Näillä leffoilla mennään ensi vuonna.
Miragen alkupään Turtlesit olisi aika kova juttu. IDW:n jutut olisi ajatuksena vain "ihan kiva" juuri nyt. Kapteeni Amerikan tarinalle on suora sarjakuva vastineensa.
GotG:hen en ole tutustunut tosiaankaan niin tarkkaan että osaisin sanoa.
Mutta en yllättyisi, jos Bendisin jutun eka osa pamahtaisi valmistuessaan myös suomeksi kovakantisena. Laatuun en ota kantaa, koska suoraan sanoen minua ei kyseinen konsepti kiinnosta niin paljon, että jaksaisin välittää.
sitä massaa lukijakunnassa on mutta ei sille suomennetulle materiaalille.
Ne viisikymppiset haluavat vielä suomeksi, parikymppiset eivät.
----------
iPhoneihin ja tabletteihin USAn julkaisupäivinä napsahtaessa tulevien materiaalien lukijoita on se laajempi ikähaarukka kuin vain oma ikäryhmäni.
Minä en valita. Minun on vaikea uskoa, että lukisivat ollenkaan.
Yllätyn silti vähintään kerran kuukaudessa siviilissä siitä, että ihmiset lukevat.
Toisinaan yllätyn siitä, että ihmiset osaavat lukea, mutta se nyt varmaankaan liity tähän.
Kohta en enää ylläty. Yksi voitettu sota.
No voi. Minusta kun Battle of the Atomin myötä mutanttisarjoissa on taas vähän potkuakin. Tosin tuo aikamatkailu ei kyllä kanna pitemmän päälle. Kolme jäämiestäkin nähtiin yhtä aikaa. Tai neljä, mutta
Sitä vähän minäkin. Lehdissä ollut enemmän tolkkua vuosiin.
Vaikka siis olenkin huomauttanut monesti, että mutantti kuvioissa ei voi olla liikaa tolkkua. X-Men: Days of Future Past elokuva ensi vuonna. Nyt olisi aika pirullisen hyvä hetki keksiä, että mikä julkaisematon X-Men juoksu olisi niin perhanan kova, että kun sen laittaisi kovakantiseksi, niin lehti lähtisi sarjakuvien taivaaseen yhtä coolisti kuin Leon leffan päähenkilö elokuvan lopussa.
Kukkaroni kiittää, minä en. Ei yhtään voitettua sotaa.
Joo, vuosi 2013 jäi Egmontilla ehdottomasti positiivisen puolelle. Itse toivoisin Hämähäkkimiehen näköispainosten vielä jatkuvan. Kirjasarjassa alettaisiin tulla alueelle, josta minulta luultavasti puuttuu jo useampi irtonumero...
No, minä henk. koht. taas en pahastuisi, jos saisin tuon koko 80-luvun vaidettua koviin kansiin. Lehdet eivät kestä hirveän hyvin, ja tilaakin ne vie. Ja näyttää rumalta kirjahyllyssä, mutta ei niitä haluaisi pitää kaapissa homehtumassa. Olis kyllä komeaa, jos olisi muutenkin vaan semmoinen kovakantis rivi. Ei tarttisi itkeä järjestyksen kanssa. The Amazing Spider-Man 2 elokuva varmaan tukee ajatusta.
Yksi meneillään oleva sota.