Ja Marveleista veikattiin varmaa keräilykohdetta joka säilyttää arvonsa. Taisipa juuri Aarnisalo veikata.
80-luvun X-Men lehdet ovat säilyttäneet arvonsa, samoin vanhat Ihmesarjat ja spesiaalit. Kauhu Marvelit ovat pikkuhiljaa yleistyneet, hinnat laskeneet ja kohta niitä voi jo alkaa ostaa ilman että menee kaikki rahat pariin numeroon.
Megat, Marvelit, Spider-Manit ja muut alkavat olla jo niin arkipäiväisiä.
Myös Teräsmiehet ovat yleistyneet vauhtia jota ei varmaan edes valonnopeus vastaisi. Man of Steelin myötä suosittelin, että laittaa nuo paremmin esille, niin saattaisi mennä nopeammin.
Ikuinen kirouksen aihe on myös MAD lehdet. Ne jotka noista ovat kiinnostuneet, niin suosittelen marssimaan Kulkukatin poikaan, ottamaan noita ison kasan ja ehdottamaan jonkinlaista diiliä. Suostumis kynnys on hyvin usein noiden kohdalla huomattavasti pienempi.
On huomioitava kuitenkin, puhuttaessa näistä sarjakuvien yleisyydestä, että se vaihtelee hyvin paljon myös kaupungin mukaan. Jotkut jutut saattaa löytyä äärimmäisen helposti, jotkut taas ei. Sitten on tuo, miten eriaikoina nuo saattavat olla yleisempiä kuin jonakin toisena aikana.
Nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että pokkarit, spessut, kovakantiset yms. menevät paremmin kuin pidemmät lehdet ja niitä saakin usein etsiä kissojen ja koirien kanssa. Etenkin jos sattuu vielä etsimään niitä halvemmalla.
Jos muualla lopetetaan samaan tapaan lehtien vastaanottaminen, saattaa tilanne kääntyä toisinpäin. Lisäksi Helsingissä Kontulan Antikvariaatti on lopettamssa juuri, joten noita suomenkielisiä löytyy nyt eniten Itäkeskuksen Hansasillan divarista ja Kampin divarsta.
Itse olen tosin jo siitynyt keräilemään kirjoja, nyt kun on siihenkin aikaa, kun ei ole oikein mitään suomenkielisiä halpoja sarjakuvia ja englanninkielisiä en jaksaisi mennä Good Fellowsista tonkimaan ilman, että minulla on kunnollinen lista lehdistä, joita haluan, ja tuo menee liian hanklaksi. Kirjoja on helpompi listata. Ja ovat halvempia.