No, jos tämä nyt yhtään lohduttaa, niin lähetin tuossa Egmontille palautetta ja toivoin ainakin neliosaisen minisarjan nimen perusteella Batmanin uran "loppuaikoihin" sijoittuvaa, ennestään suomentamatonta materiaalia. Lähettäkää runsaasti samanlaisia julkaisupyyntöjä kustantajalle, niin "Tohtori" on tyytyväinen ja rohkenee raottaa lompakkoansa ensi vuoden puolella.
No kyllä niitä loppuaikojakin on nähty. Mutta nekin menee kun se alituinen vollottaminen Bruce Waynen vanhempien perään. Minua häiritsee se jo hieman ihan nykyaikaan sijoittuvissa Batman tarinoissakin.
Pitäkää minua vapaasti vaikka maailman ilkeimpänä vauvahylkeen potkijana, mutta minulta on ainakin jo ajat sitten kadonnut sympatia Bruce Waynen "karmeaa" lapsuutta kohtaan ja minua ei voisi pätkääkään enää kiinnostaa miten Batman oppi olemaan kompastumatta viittaansa rikollisia jahdatessaan ja kuinka hän tapasi ensi kertaa Jokerin ja kuinka meille väännetään rautalangasta että lepakko on symboli ja kuinka Batmanin lempielokuva on vanha Zorro elokuva.
Tuntuu että Bruce ei mitään muuta tee ollessaan kotona kuin istu takkatulen ääressä muistelemassa kuinka hänen vanhempansa tilasivat hänelle pizzan kolme päivää ennen murhayötä ja kuinka hän ei ole uskaltanut tilata sen takia koskaan pizzaa jossa on anjovista ja....JUMALAUTA!!!!
Minua siis häiritsee ihan yhtä lailla Spider-Manissä tämä vähintään kerran vuodessa tapahtuva pakollinen "Koska Ben-setä sitä ja Ben-setä tätä". Ja kuinka "Gwen Stacy sitä ja Gwen Stacy tätä ja kaikki on minun syytä ja nyt hyppään sillalta alas, mutta en hyppääkään koska Ben-setä ilmestyi uneeni ja sanoi että "Sinun täytyy olla vain parempi supersankari" ja sitten heräsin sillalta ja elämä on ihanaa traalalalalalaaa huomenna olen parempi supersankari!"