sivun huipennus on tietysti viimeisessä ruudussa ilmestyvä ennustajan hahmo eli mikään muu ruutu ei saa olla sitä "tehokkaampi". Oletan, että siksi Uderzo on jättänyt neljännen ruudun tussaamatta mustaksi, vaikka A ja O näkyvät siinä silhuetteina ja tuohon ruutuun olisi voinut upottaa aikamosen määrän mustaa tussia. Koska ruutu on väritetty vaaleansiniseksi, se on nyt tosi keveä, eikä se kilpaile viimeisen ruudun kanssa. Salamaniskukin on kuvattu aika maltillisesti.
- pohdiskelin, että miksihän kahta viimeistä ruutua ei ole rajattu täysin identtisesti keskenään. Onkohan se sattumaa vai tietoinen ratkaisu? Mä olisin piirtänyt valopöydällä suoraan läpi tai kopikoneella kopsannut.
- itse en olisi jättänyt kahta päällekkäistä ruutua ilman rajausviivoja (ruudut 2 ja 5), mutta se toimii minusta tosi hyvin. Kyseisen ratkaisun myötä sarjakuvasivuun tulee mukavasti ilmavuutta.
- ruutuihin kolme ja neljä Uderzo on sommitellut puolikaaren, jota puhekuplan "nuoli" vielä tehostaa. Lienee ihan tarkoituksellista.
- Viimeinen ruutu on tietysti sikahieno, mutta "Braoom"-tekstin voisi ehkä tajuta myös niin, että ääni tulee sisältä huoneesta vaikka se on ennustajan takana välähtävän salaman ääni. Mutta jos salama välähtää samaan aikaan kuin kuuluu jyrinä, niin kyllä se kuuluu paljon kovempaa kuin tuo pikkuinrn Braoom. Tässä on ehkä klaffivirhe.

Jyrinähän voi toisaalta olla jonkin muunkin kuin kuvassa näkyvän salaman ääni.
- Jannelta minusta hyvä huomio oikeanpuolimmaisten ruutujen roolista katseen suunnan ohjaajina. Tosiaan, sitä katsetta voi ohjata ilman näkyviä linjoja!
(eipä ollut aikaa itsellänikään nyt oikein panostaa tähän juttuun. Liikaa töitä. No, se asia helpottanee vuoden lopussa)