Sanotaan näin: minulle kannessa isoin ongelma oli se, että kuristettava oli kuvattu edestäpäin

. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta minusta kaikkea ei kannattaisi näyttää liian selvästi. Ja onhan moni asia ( ei vain kauhu ) tehokkaampaa, kun saa itse paikata puuttuvat osat omilla kuvitelmillaan.
Mutta pois se minusta, että olisin kieltämässä mitään tällaista. Kiltti herrasmieskin voi inhota poliittista korrektiutta ja kukkahattuilua.
Ja R-kioskin neitokainenkaan ei kääntänyt tiskille laittamaani lehteä, vaan skannasi hinnan takakannesta koskematta siihen, joten ehkä hän ei pidä minua hirviönä... tai sitten hän tunsi etukannen, eikä siksi halunnut koskea koko lehteen

Itse tulkitsin sen lopun siten, että ruutujen ulkopuolella kriminaali olisi kiikutettu pois kämpästä virkapukuisten toimesta, ennen kuin se 'jotain' alkaa - toki sekin on aika outoa mielestäni...
Itse tulkitsin toiseksi viimeisen kuvan siten, että poliisit ovat vasta tulossa, sillä sireenit ulvovat. Niitä ei kai huudateta, jos tilanne on jo ohi ja konna on raudoitettuna kyydissä.