OK.
Sitten Maningiin. Russ Manning on minulle tärkein Burne Hogartin ohessa Tarzan piirtäjistä. Onhan Tarzania toki monet muutkin piirtäneet. Mutta näiden kahden käsissä oli Tarzanin voittokulku niiden vuosien aikana, kun he sitä piirsivät. Kun Russ Manning lopetti, niin pian tämän jälkeen Tarzanin myyntiluvut romahtivat. Tämän luin jokus kauan sitten netistä.
Minua kiinnostaisi tietää, onko tämä uusi Manning sarja isokokoinen vai normaalin Mustanaamion kokoinen julkaisu. Kysyn siksi, koska minulle tärkeitä varsinkin Mannigin tapauksessa on isot sarjakuvaruudut. Onkohan tuossa mitään extra materiaalia vai koostuuko kirja vain uudelleen julkaistuista Tarzan jaksoista, joista osa on Suomessakin julkaistu 1960-1980 luvuilla.
Kerro ihmeessä jos sinulla on infoa tuosta opuksesta. Amazonin sivuilta en minä ainakaan löytänyt.
Montakohan osaa tuota tulee.
Toivottavasti painojälki on hyvää, sillä jos kirja painetaan liian kiiltäväpintaiselle paperille ja skannataan huonosti vanhoista värillisitä sarjakuvalehdistä, sillä originaaleista nämä eivät varmasti ole skannattu, niin silloin kuvat pikeslöityvät kovasti ja värit käyttäytyvät huonosti painettaessa. Olen nähnyt tästä esimerkkejä juuri Dark Horsen noissa uudelleen skannatuissa lehdissä jotka on painettu kiiltävälle paperille.