mutta tämä on loppujen lopuksi hyvin pieni portaali jossa käyvät melkein aina samat henkilöt kun tänne klokkautuu.
Mitä huonoa on pienessä? Ja mielummin minä ainakin luen kommentteja tutuilta naamoilta kuin tuntemattomilta. Sitäpaitsi en oikein käsitä että miksi pitäisi olla iso foorumi jota ei pysty valvomaan ja kommentit ja keskustelut ovat 90% täyttä potaskaa, ja suurinosa ei keskity edes itse sarjakuviin, niiden laatuun jne. vaan ihan johonkin tyhjänpäiväiseen asiaan kun minkä kokoinen on Galactuksen ******.
Siksi mielestäni ei todellakaan voida sanoa, että tämä "kvaak" riittää kartoittamaan koko sarjakuvallista kenttää ja uutisointia. Tämä on vain yksi pieni suomalainen foorumi ja se siitä.
En ymmärrä, että miksi ylipäätään kaikkia sarjakuvia pitäisikään käsitellä. Jotkut sarjakuvat ovat yksinkertaisesti niin huonoja, että niistä syntynyt keskustelukin on huonoa.
Monet ulkomaiset foorumit ovat erittäin hyviä joista saa mielenkiintoista informaatiota mitä sarjakuvamaailmassa tapahtuu enemmän kuin täältä mikä on tietenkin aivan ymmärrettävää.
Sittenhän herralla on varmasti antaa kymmenen "hyvää" esimerkkiä jotka sitten tyrmään.
Olen saanut kosolti sellaista infoa jota kvaakista en löydä.
No Kvaak ei olekaan mikään informaation tonava, vaan laadukas foorumi. Sitä varten on Wikipedia.
Ei ole oikein vertailla kvaakkia johonkin suuriin portaaleihin tai foorumeihin, sillä ne vetävät aina pidemmän korren ikävä kyllä.
Joten kannattaisi ehkä hieman avartaa maailmankuvaa kvaakin ulkopuoliseen maailmaan.
Kvaak foorumilla on omat vahvuutensa mutta myös omat heikkoutensa.
Jos elämä olisi vain kvaakkia niin kyllä silloin jäisi niin paljon muuta sarjakuvallista hyvää näkemättä ulkomaisilla sivustoilla. Mieti ihan tosissasi tätä. 
Miksei laadukasta foorumia voisi verrata laaduttomiin? Miksei Kvaakkia voisi verrata vaikka CBR:ään jonka laatu huononee kokoajan. Vai onko tämä jokin kilpailu siitä että millä foorumilla keskustellaan eniten Galactuksen...laitteista...? Vau. Kvaak hävisi. Kuinka kauheaa.

Kerropas näistä Kvaakin heikkouksista. Tyrmään ne mielelläni.
Kuten mitä hyvää? Olen selannut ulkomaalaisia foorumeja jo ennen kuin sinä olit edes kuullut Internetistä, enkä ole löytänyt vieläkään mitään tietoa, tai sarjakuvaa joka ei olisi tuottanut minulle kärsimystä. Itse ainakin käytän ihan muita keinoja sarjakuviin tutustumiseen kuin ulkomaalaisia foorumeja.